Kakkosen Sinkkutanssit, oletteko katsoneet?
Kamalaa myötähäpeäviihdettä, oi hitto! Niitä kankeita treffejä ja takeltelua ou gaad.
Kommentit (8)
mieleen on jäänyt sen punapään pikku myy kampaus:)
Aivan tosi tylsä ohjelma, tanssi sivuosassa, tylsät samat tyypit. Ei kyllä kiinnosta, mieluummin katselee vaihtuvia tanssijoita ja hyviä artisteja.
Ei ihme, että ovat sinkkuja! Kaameita kotkia. Ja nämä kommentit tuli mun mieheltä. Naisilla raivostuttavaa hörähtelyä joka lauseen jälkeen, kuka semmosta jaksaa kuunnella ja katsella
Jäätävä ohjelma. Pitäny aina kattoa vaan sen takia, että pääsee nauramaan mutta unohtunut turhan usein.
Ei mitään!
Seuraava tv2:n formaatti voisi olla sinkkukokkaus, sinkkumelonta, sinkkumarjanpoiminta, sinkkuvuorikiipeily, sinkkupyöräily,...
Tositv tavallisista lavatansseista olisi parempaa katsottavaa. Ei mikään järjestetty kuvaus kuten kesäillan valssi oli. Pitäisi olla sattumanvarainen kuvaus eri lavoilta. Nykyiset keräävät samat linssiluteet joka ohjelmaan ja karkoittavat varinaiset tanssijat.
Miksi nämä tamperelaiskanavan ohjelmat on aina näin juntteja
olen melkko varma että noista lähtölkohdista olisi saanut hyvänkin ohjelman. Harmittaa mukanaolijoiden puolesta. Mä tosiaanhäpeän kans kun katson sitä, pakko vaihtaa aina lopulta kanavaa.