Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt hävettää!

Vierailija
30.06.2012 |

Olen eronnut noin vuosi sitten. Minulla on kolme lasta. Kaikki asuvat vielä kotona, vaikka vanhin on jo 20 v.

Poikani kanssa on ollut joskus puhetta, että hän voisi tuoda syömään meille yhden miespuolisen opiskelukaverinsa. Poikani mielestä hän on kiva ja lähellä ikääni. Heh

Meillä oli juhannuksena puhetta, että voisi nyt viikonloppuna pyytä ystävän syömään. Viikolla sanoin pojalleni, että lauantai olisi hyvä päivä. Tämä päivä ei käynyt ystävälle.

Tänään tulin kotiin räjähtäneenä ja väsyneenä. Olin hakenut nuoremmat lapset isovanhemmilta töiden jälkeen. Ajatus oli, että jotain iltapalaa ja sänkyyn.

Huomasin, että poika oli tehnyt jotain snacksejä. Pian minulle selvisi, että poikani opiskelutoveri oli tulossa meille kylään. En todellakaan ollut hehkeimmilläni ja vaatetus oli verkkari linjalla.

Meillä oli kiva ilta, mutta en haluaisi jatkossa tälläisiä ylläreitä. Jos vieraita on tulossa, niin haluaisin edes yrittää näyttää hehkeeltä. Poikani mielestä olin vissiin ok, koska ei maininnut asiasta.

Kyllä hävettää.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän