Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen vokottelemisesta

Vierailija
29.06.2012 |

Prkl, kun en jaksa vuosikausia lämmitellä joka juttua vaan haluan tehdä selväksi että haluan jotain ja mieluiten heti.

Olisko tökeröä tehdä näin: tiedän että mies harrastaa lukemista ja ajattelin että toimitan sille jotain kautta hyvän kirjan lainaan tai kysyn fb:ssa haluaisko se lukea sen ja sen kirjan.

Onko teistä arvon av-mammat se A) junttia, B) typerää, koska naisen ei pitäisi tehdä minkäänlaista aloitusta vai C) joku muu?

Eihän tuo nyt mikään ronski vihje ole kuitenkaan:D Oikeastaan kirjoitettuna kuulosta ihan typerältä. AAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHH, parempi unohtaa koko juttu!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi unohtaa koko juttu!

Vierailija
2/5 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis miehen, oletko jutellut sen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvähän tuo on. Mietin, tajuaako mies sitä "aloitukseksi", mut jos ei tajua, niin eihän tuo mitään, pääsette ehkä kuitenkin keskustelemaan kirjasta ja sitä kautta eteenpäin.

Vierailija
4/5 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tunnen miehen mutta tavallaan aika etäisesti tällä hetkellä. Muutaman kerran ollaan juteltu "syvällisemmin", aikaisemmin juteltu vain kaveriporukassa.

Mulla on pieni etiäinen että saattaisi olla tykästynyt muhun ja haluaisin jotenkin viestiä että mä ajattelen sitä muulloinkin kuin silloin ku nähdään jossain kaveriporukassa tms.

Pitääköhän se mua ihan pellenä, jos menen jotain kirjaa tyrkyttämään?:D

ap

Vierailija
5/5 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on todella hyvä ja neutraali tapa alkaa "vokottelu"! Mutta sitten saat kyllä lisätä "panoksia" jos todella haluat miehen ymmärtävän missä mennään tai ehkä hän on fiksu yksilö ja saa tästä syyn tehdä vaikka treffit :)

Jos jotain haluaa niin eiku hommiin ja menox... niin minäkin tein 20v.sitten kun ihastuin nykyiseen mieheeni! T: 20v. yhdessä+ 2 lasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän