Paransiko laihtuminen seksielämää? ev
Kommentit (7)
Seksielämä parani huikesti heti kun aloin noudattaa vhh:ta, toki sittenmmin laihtumisen myötä seksi helpottui. Mutta oli aivan mieletöntä, miltä tuntui saaha hormoonit tasapainoon ja mieli oli virkeä ja halukas, molemmilla ;) Suosittelen ;)
Kiva kuulla! Yritän saada motivaatioo laihuttamiseen, ku oon päässyt ihan kauheeseen kuntoon =(
Ollaan molemmat aika pyöreitä, joten mietin että tekis hyvää laihtua. Toki terveyden kannalta muutenkin
Siis VHH sai hormonit hyrräämään? Oon joskus ollut VHH, täytyy taas kunnolla perehtyä siihen
T: ap
Miehelläni (20kg ylipainoa), todettiin syksyllä, aikuisiän diabeetes.
Mies on ottanut asian tosissan ja laihtunut, yli 10 kiloa.
Seksi alkaa olla samaa tasoa kun aikanaan tavattiin (jossainvaiheessa oli vaan joka toinen tai mielummin joka kolmas viikko).
Ihanaa!
Siis VHH sai hormonit hyrräämään? Oon joskus ollut VHH, täytyy taas kunnolla perehtyä siihen
T: ap
Ei ollut enää väsymystä tai mielialan heittelyitä. Halut palas valtavalla voimalla ja lihakset jotenkin tunsi ja toimi enemmän, joten seksi tuntuikin paremmalta. En olisi ikinä uskonut. No tätä jatkunut jo 4 vuotta, ja vielä tuntuu samalta, osaa reagoida eri osilla eri lailla ja miehellä jaksavuus parantunut ja ja ja ;) Ja Heikkilän dieettiä olemme noudattaneet..
ja muutenkin auttaa jaksamaan paremmin arjen tohinaa, ei ole sitä jatkuvaa väsymystä ja olo on paljon virkeämoi. (Liikunnan avulla siis laihtunut olen:))
nyt kun saisi vielä tuon miehen aktivoitua kun on nykyään aikamoinen sohvaperuna ja se o kyllä aikamoinen turn off.
molemmat laihdutimme ja todella paransi. Nyt mies on lihonut takaisin ja toivon, että laihduttaisi edes muutaman kilon, ei juuri kiihota se maha.