Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on niin ikävä yhtä miestä, miten pääsen tästä tunteesta eroon?

Vierailija
27.06.2012 |

En kestä.:( olosuhteiden pakosta en häntä kuitenkaan saa. Haluan eroon tästä tunteesta, auttakaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, vastaan kumminkin: en tiedä, sama ongelma.

Vierailija
2/8 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan hirvee ikävä.. voikun se soittais mulle pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää. Ei kai auta kun kärvistellä ja yrittää keksiä muuta ajateltavaa. -ap

Vierailija
4/8 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalta puoleltasi, onko siinä mitään menetettävää, jos et saa vastakaikua unohtaminen on easy juttu.

Vierailija
5/8 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalta puoleltasi, onko siinä mitään menetettävää, jos et saa vastakaikua unohtaminen on easy juttu.

tuokin on kyllä totta. koitan kerätä rohkeutta. -ap

Vierailija
6/8 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole oikein mitään väylää ottaa yhteyttä kaipaamaani mieheen ilman, että on vaaraa asian leviämisestä muille. En ota riskiä, vaan odottelen olosuhteiden pakosta rauhassa että tapaamme jälleen ja katson hänen suhtautumisensa minuun. Ehkä sitten sanon jotain.

Ei kannata uhrata aikaa haikailuun, vaan toimia, jolloin tapauksesta voi päästä ylikin jos toinen tosiaan ei ole kiinnostunut.

Vierailija
7/8 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mullakin, vaikka ite oon naimisissa enkä tuu tätä toista koskaan saamaan (en varmaan sais vaikka en oliskaan varattu...), mut silti ikävöin tai haaveilen tai jotain... Oon niin säälittävä, tiedän, mut en mahda mitään. Kyttään kaikki illat fb:ssä et jos se vaik juttelis mulle tänään - joskus juttelee ja joskus uskallan iteki alottaa... Tää on niin turhaa =/

Vierailija
8/8 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän että se on kiinnostunut, mutta olosuhteet on sellaiset että tekee tilanteen hankalaksi. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän