Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silittääkö teidän miehet samalla hiuksianne kun otatte suihin? Minusta

Vierailija
27.06.2012 |

jotenkin niin hellyttävä tapa nykyisellä miehelläni :') On kyllä muutenkin niin suojeleva ja helläja kunnollinen. Aiemmissa suhteissa oon tottunu lähinnä päästä ja hiuksista kiinni pitämiseen ko. toimituksen aikana..

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitää pitkiä hiuksia ja isoja tissejä tärkeinä, koska mies pitää niistä. Todellisen itseluottamuksen tuo se, että ensinnäkin hyväksyy itsensä sellaisena kuin ja toiseksi että löytää tällä itseluottamuksella sellaisen kumppanin, joka arvostaa muutakin kuin vain plastiikkia.

kaljujen olevan lesboja? Ja lesbojahan saa pilkata mielestäsi?

Se peruukki ei muuten pysy päällä kaikissa sennoissa. Mielestäsi, ja onneksi miehenikin mielestä, todellista naiseutta on mm. nauttia seksistä naisena.

Ja olen siis vähemmän naisellinen mielestäsi, kun ne rinnatkin on leikattu pois?

T: kyselevä kalju

olen kalju, joten on sanottava että ei.

Kalju nainen? :D no et taida muutenkaan paljon munaa imee, lesbo! :)

Sori, otan osaa :( Mutta itse menit kaljuasi mainostamaan. Jos omat hiukset menisi niin ottaisin peruukin. Mies kun rakastaa pitkia hiuksia ja isoja rintoja. Aitoja tai ei, ne tuo naisellisuutta.

Tottakai olet aivan hieno ihmisena ja vaimona, oli hiukseja tai tissei tai jalkoja tai muita. Mutta naisellisuutta jos vain ajatellaan , no , onko silikonit nyt muka niin kamala asia? Pinnallista joo, jos ei arvosta niin ei ole pakko, mutta tuo ne monille naisellisuutta ja onnea, itseluottamusta.

Miehen kannalta arvelisin tuon olevan diibadaaba paskaa. Naisella kuuluu olla rinnat jota panna. Kuvitelkoot nainen miten haluaa, kalju lauta on seksuaalinen kompromissi, jota rakastetaan muiden asioiden takia. Joka tietty on sekin ok ja hieno asia, mutta jos nainen ukkoaan rakastaa ei voi olla kuoleman kysymys hieman ulkomuotoaankin boostata.

Vierailija
22/26 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo tissien paneminen.

T: isorintainen nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin niin hellyttävä tapa nykyisellä miehelläni :') On kyllä muutenkin niin suojeleva ja helläja kunnollinen. Aiemmissa suhteissa oon tottunu lähinnä päästä ja hiuksista kiinni pitämiseen ko. toimituksen aikana..

lasta tai jotkuta joka joutuu tekemään epämieluisan mutta välttämättömän homman. Ei kiihottaisi yhtään. Miehelläsi ei ole tilannetajua. Sairasvuoteessa olevaa silitetään ja koiraa silitetään, noin esimerkiksi muutama sopiva tilanne silittämiselle

Mun mies silittää kans mun tukkaa, muulloinkin kun vain suihin oton yhteydessä. Mä silitän kans sen päätä, niskaa, tukkaa silloin ku se antaa mulle suuseksiä. Se pää vaan on siinä käsien ulottuvilla niin itse ainakin tykkään samalla hiplata miehen tukkaa ja ilmeisesti se tykkää silittää mun tukkaa, ku jos tukka on esim ponnarilla, se pyytää voinko mä avata sen, vaikka sitten joutuu välillä (asennosta riippuen) pitämään sitä tukkaa ettei tuu tielle.

Katsos kun makuja on monenlaisia, toiset tykkää, toiset ei.

Vierailija
24/26 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasta tai jotkuta joka joutuu tekemään epämieluisan mutta välttämättömän homman. Ei kiihottaisi yhtään. Miehelläsi ei ole tilannetajua. Sairasvuoteessa olevaa silitetään ja koiraa silitetään, noin esimerkiksi muutama sopiva tilanne silittämiselle

monissakin tilanteissa enkä ole koskaan kokenut sitä epäsopivaksi tai huonon tilannetajun merkiksi. silittää voi ihan vain koskettaakseen, hyväilläkseen.

Vierailija
25/26 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kalju aidsia sairastava rekkalesbo, kysymys loukkaa minua koska minulla ei ole suuta ja ainoa kova jota koskaan saan on HIV-leukemia rekkahomokaverini ruosteinen rauta-jalkaproteesi.

Vierailija
26/26 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta, perverssiä.. pedofiilit ja seksuaaliset vähemmistötkin on jo saatu "keskusteluun" mukaan...

Voi hyvä ihme ihmiset, löysätkää sitä pipoa pikkuisen, antakaa mielen ja kropan vapautua ja kokeilkaa jotain muutakin kuin sitä tuttua ja turvallista... seksin maailma on niin kiehtova ja värikäs että on suorastaan rikollista antaa ennakkoluulojen ja uskomusten ahdistaa siihen pieneen elämään mistä sitten närkästyneenä tökitään kaikkea mikä ei kuulu siihen omaan juttuun...!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi