Silittääkö teidän miehet samalla hiuksianne kun otatte suihin? Minusta
jotenkin niin hellyttävä tapa nykyisellä miehelläni :') On kyllä muutenkin niin suojeleva ja helläja kunnollinen. Aiemmissa suhteissa oon tottunu lähinnä päästä ja hiuksista kiinni pitämiseen ko. toimituksen aikana..
Kommentit (26)
tuo tissien paneminen.
T: isorintainen nainen
jotenkin niin hellyttävä tapa nykyisellä miehelläni :') On kyllä muutenkin niin suojeleva ja helläja kunnollinen. Aiemmissa suhteissa oon tottunu lähinnä päästä ja hiuksista kiinni pitämiseen ko. toimituksen aikana..
lasta tai jotkuta joka joutuu tekemään epämieluisan mutta välttämättömän homman. Ei kiihottaisi yhtään. Miehelläsi ei ole tilannetajua. Sairasvuoteessa olevaa silitetään ja koiraa silitetään, noin esimerkiksi muutama sopiva tilanne silittämiselle
Mun mies silittää kans mun tukkaa, muulloinkin kun vain suihin oton yhteydessä. Mä silitän kans sen päätä, niskaa, tukkaa silloin ku se antaa mulle suuseksiä. Se pää vaan on siinä käsien ulottuvilla niin itse ainakin tykkään samalla hiplata miehen tukkaa ja ilmeisesti se tykkää silittää mun tukkaa, ku jos tukka on esim ponnarilla, se pyytää voinko mä avata sen, vaikka sitten joutuu välillä (asennosta riippuen) pitämään sitä tukkaa ettei tuu tielle.
Katsos kun makuja on monenlaisia, toiset tykkää, toiset ei.
lasta tai jotkuta joka joutuu tekemään epämieluisan mutta välttämättömän homman. Ei kiihottaisi yhtään. Miehelläsi ei ole tilannetajua. Sairasvuoteessa olevaa silitetään ja koiraa silitetään, noin esimerkiksi muutama sopiva tilanne silittämiselle
monissakin tilanteissa enkä ole koskaan kokenut sitä epäsopivaksi tai huonon tilannetajun merkiksi. silittää voi ihan vain koskettaakseen, hyväilläkseen.
Olen kalju aidsia sairastava rekkalesbo, kysymys loukkaa minua koska minulla ei ole suuta ja ainoa kova jota koskaan saan on HIV-leukemia rekkahomokaverini ruosteinen rauta-jalkaproteesi.
Sairasta, perverssiä.. pedofiilit ja seksuaaliset vähemmistötkin on jo saatu "keskusteluun" mukaan...
Voi hyvä ihme ihmiset, löysätkää sitä pipoa pikkuisen, antakaa mielen ja kropan vapautua ja kokeilkaa jotain muutakin kuin sitä tuttua ja turvallista... seksin maailma on niin kiehtova ja värikäs että on suorastaan rikollista antaa ennakkoluulojen ja uskomusten ahdistaa siihen pieneen elämään mistä sitten närkästyneenä tökitään kaikkea mikä ei kuulu siihen omaan juttuun...!
Miehen kannalta arvelisin tuon olevan diibadaaba paskaa. Naisella kuuluu olla rinnat jota panna. Kuvitelkoot nainen miten haluaa, kalju lauta on seksuaalinen kompromissi, jota rakastetaan muiden asioiden takia. Joka tietty on sekin ok ja hieno asia, mutta jos nainen ukkoaan rakastaa ei voi olla kuoleman kysymys hieman ulkomuotoaankin boostata.