Pyörätuolisexi
Miksi pyörätuoli karkottaa naiset, jos kundi on täyspäinen mut käyny vain huono tuuri ja menny jalat alta niin sexiä ei sit enään saa tai jos saa niin pitää tehddä 3 kk duuni vain sexin vuoksi? hmmm
Kommentit (4)
Ei sillä enään mitään tee.
Ei välttämättä - itse asiassa monella pyörätuolsällillä seisoo kivikovana tuntitolkulla.
Siinä nainen saa kaiken haluamansa ja vielä päällekin, ei se pyörätuoli miehestä liikuntakyvytöntä tee. Harvaa naista naidaan jaloilla?
Seksi onnistuu edestä, takaa ja vaikka ratsastaen, suuseksiä, kakkosta haluttaessa jne. Ja kuten sanottu, kanki on usein kivikova - ja kestävä.
Semmosta. Olen ollut pyörätuolimiehen kanssa sängyssä muutamaankin kertaan ja joka kerta on kyllä ollut varsin perusteellinen "käsittely".... :)
Miksi pyörätuoli karkottaa naiset, jos kundi on täyspäinen mut käyny vain huono tuuri ja menny jalat alta niin sexiä ei sit enään saa tai jos saa niin pitää tehddä 3 kk duuni vain sexin vuoksi? hmmm
Mutta olen aina luullut, etteivät he pysty seksiin, että kullikin on halvaantunut ja niin luulevat kaikki tuntemani naisetkin, yleisesti luullaan, että pyörätuolissa olevilla ei ole haluja, eikä kykyjä, eikä ole keinoa miten heihin edes tutustua.