Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

13-14 vuotiaiden tyttöjen äidit! Onko tytöillänne finnejä?

Vierailija
27.06.2012 |

Miten huolehtivat ihonsa puhtaudesta, ettei tulisi finnejä?

Meidän tytölle on tullut otsaan finnejä, mikä on tietysti aivan kamalaa hänen mielestään. Olen ostanut hänelle puhdistusemulsion ja kasvoveden, joilla on puhdistellut ihoaan säännöllisesti. Toisaalta olen miettinyt, olisiko kuitenkin parempi ihan vaan vedellä pestä? Tai saippualla?

Mitä mieltä olette?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla puhkesi kauhea hormonaalinen akne tuossa 13-vuotiaana. Kärsin siitä edelleen näin liki kolmekymppisenä, ellen syö pillereitä tai ole raskaana... Muutama näppy ei tietysti ole sama asia, mutta:

- jos/kun et itse osaa hoitaa näppyistä ihoa ja neuvoa lastasi, varaa lapselle aika kosmetologille, joka kertoo ihon puhdistusasioista ja jolta saa hyvät tuotteet

- jos edellämainittu ei auta, vie ihotautilääkärille

- jos sekään ei auta, aloittakaa e-pillerit

Akne on oikeasti henkisesti tuhoava asia tuossa iässä. Mulle on jäänyt pahat arvet kasvoihin, en vieläkään näytä asialliselta ilman paksua meikkiä. Äiti totesi joitain vuosia sitten "olisinpa vienyt sut lääkäriin silloin heti", eikä siihen voinut muuta sanoa kun NIINPÄ.

Tuon ikäinen ei varmaan itse osaa vielä kovin hyvin sitä apua tai tietoa hakea, vielä kun on nolo asia kyseessä. Auta sinä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme