Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hääkuvat koneella iPhotossa, mistä kiitoskortit ja kotiin ns virallinen iso hääkuva?

Vierailija
27.06.2012 |

Mistä pk-seudulta saisi tilattua kehystettynä muutamia isompia kuvia meistä esim kotiin, vanhemmille, entä klassisen kauniit kiitoskortit vieraille?

Kuvaaja oli valitettavasti niin kallis ja huono, etten jaksa enää alkaa hänen kanssaan asioimaan.

Kiitos avusta!! :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä iPhoton kautta pääset tekemään kortit ja tilaamaan canvas taulut. Tai ihan minkä muun nettitilauspaikan kautta myöskin ( ifolor, Rajala jne)

Vierailija
2/5 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen käyttänyt ifolor.fi sivua. Hinta-laatusuhde kohdallaan ainakin siellä.

Vierailija
4/5 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta!

Tuolla Ifolorissa nuo kiitoskortit näyttivät vain tosi junteilta.... värikkäitä ym kun etsin klassista tyyliä.

Vierailija
5/5 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitoskortit now&forever, joihin sitten itse kiinnitin kaksipuolisella teipillä kuvamme (tuli tyylikäs oikeasti! ei askarrellun näköinen)

Ja suurennokset tilasin myös ifolorilta, kehystin sitten itse etukäteen ostamillani kehyksillä. Suurin tilaamani suurennos oli 50x70 joten kokoa kyllä piisaa. Ja hinta todellakin huokea ifolorin suurennoksilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän