Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mikä laukku näistä?

Vierailija
27.06.2012 |

prada tote bag

mulberry bayswater

louis vuitton palermo

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kun kysyisit mihin sijoittaa 10000€. Se nyt vähän riippuu.

Minkälaiseen käyttöön tämä laukku tulisi? Mitä muita laukkuja sinulla on? Mitä sinne laukkuun pitää mahtua? Kauanko sen pitää kestää?

Samanlaisilta ne kaikki näytti, joten sen perusteella ihan sama minkä otat, jos sinulla ei ole jo käsilaukkua ennestään. Jos sinulla on ennestään jo käsilaukku, minun on vaikea nähdä mitä uutta lisäarvoa mikään noista laukuista toisi.

Vierailija
22/25 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laukku tulisi työ-vapaa ajan käyttöön. Sisälle pitää mahtua aika paljon tavaraa, kun kannan kaikkea mukana. Pitäisi vähentää roinaa laukusta reippaasti!

Laukkuja on musta longchamp ja lv neverfull mm koko ja yksi merkitön. toisaalta olen myös viehtynyt ihan pieniin laukkuihin jos saisin vähennettyä roinaa laukuistani. Vaikea valinta. Niin ja sama kun joku laittaa hiuksiin ja kynsiin sen 1000€, minä tykkään laukuista. Ja laukun pitää kestää aikaa, tosin jos kyllästyn niin ainahan voi myydä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin ihan hirveästi pidä mistaan... Mutta makuasioita. En omista yhtään Pradaa, joten siksi voisin ottaa sellaisenkin...

Vierailija
24/25 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi Prada ehdottomasti, tai sit joku toinen Vuittonin malli. Palermo on ihan überteini! Kyl toi Prada vois harmaanakin olla kiva (se googlekuva ei tosin näyttäny kauheen hyvältä mut omilla sivuilla oli huomattavasti paremman värinen), täytyis nähä livenä. Omaan makuun kuitenki toi cameo tai caramel ois kyllä ihan täydellisiä. Mulla on pari tommosta "beigeä" laukkua ja ne on todella käytännöllisiä, sopii kaikkeen.

3

Vierailija
25/25 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap