Sanokaa nyt, etten ole outo (mies niin väittää), kun laitan teen sekaan maitoa
Kommentit (27)
Mä laitan! Ei sokeria, pelkkää maitoa...en vois kuvitellakaan juovani toisin :)
minusta on hyvää, ja viilenee nopeammin.
Ja hunajaa myös, aina. Et ole outo, en minä ainakaan ajattele olevani. Vaikka nyt kun mietin, niin "kahvipöydässä" olen kyllä yleensä ainut, joka laittaa teehen maitoa.
Tunnen montakin jotka laittavat, läheisimpinä minä itse ja isäni. työpaikallakin on monia, ja kavereissa. Ja voit kertoa miten intiassa juodaan hyvin yleisesti chai-teetä, johon tulee maitoa :)
Vihreään teehen en kyllä laita maitoa, ja mustankin voin juoda ilman maitoa jos sitä ei ole. Mutta musta mieluiten maidolla.
Nykyään harvoin juon, enkä laita maitoa.
Chai latte on maitoteen hienompi nimitys Keski-Euroopan kahviloissa. Hyvää se on, en joisi teetä raakana. :)
ja briteissäkin laitetaan. Luulisi, että olisivat oppineet jo ala-asteella englannin tunneilla tietämään tuollaisesta.
Eli kovin outo et ole. Itse laitan myös aina puoli kuppia maitoa tieehen, se on minusta kitkerää ilman. Sokeria en teessä käytä.
Earl Grey Twinings on ainoa tee mihin maitoa käytän, ja sokeria. Jotenkin jäänyt lapsuudesta tuo yhdistelmä mieleen, sen kanssa kun vielä syö paahtoleipää niin tulee hirmuiset nostalgiat. Muuten juon teeni usein sellaisenaan. Teekaappini on turhankin täys erilaisia laatuja ja makuja :p ei tule näin kesällä juotua.
Tunnen montakin jotka laittavat, läheisimpinä minä itse ja isäni. työpaikallakin on monia, ja kavereissa. Ja voit kertoa miten intiassa juodaan hyvin yleisesti chai-teetä, johon tulee maitoa :)
Vihreään teehen en kyllä laita maitoa, ja mustankin voin juoda ilman maitoa jos sitä ei ole. Mutta musta mieluiten maidolla.
Chai=tee.
Kun sanoo chai-tee sanoo oikeasti tee-tee.
Chai on mausteinen tee, johon laitetaan maitoa.
Chai latte on maitotee....
Kuten arvaattekin, mies saa pian lukaista nämä kommentit :D
"Chai latte" tulee olemaan kiva lisä sanavarastossani tästä eteenpäin.
-ap-
lapsesta asti laitettu eikä maistu enää ilman.
Joskus en viitsi edes etsiä teepussia vaan laitan vaan kuumaa vettä + maitoa = hopea tee.
Mutta teetä en koskaan juo ilman maitoa. On pahaa niin.
olen elänyt luulossa että chai=se mausteseos jota tuohon juomaan laitetaan.
Chai=tee.
Kun sanoo chai-tee sanoo oikeasti tee-tee.Chai on mausteinen tee, johon laitetaan maitoa.
Chai latte on maitotee....
johon sekoitetaan maitoa (ja sokeria tai hunajaa). Köyhän miehen teetä. En ole koskaan kuullut että maitoteetä sanottaisiin hopeateeksi.
meillä on näköjään kutsuttu väärin maitoteetä hopeateeksi =)
Näin tehtiin koko perhe.