Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi suomalaisilta kaikki pois

Vierailija
26.06.2012 |

eräs kirjoittaa:

Jonkin verran ärsyttää, kun

matalapalkkaiset/työttömät jne. tekee sen viisi lasta ja saa viisi kertaa lapsilisän, aikalailla asumistukea (koska iso perhe tarvitsee ison kodin), ehkä toimeentulotukea ja maksuttoman päivähoidon jne. Tällaista en haluaisi tukea saamattomana keskipalkkaisena yhden lapsen vanhempana kustantaa (me asumme kaksiossa ilman autoa, jotta tulomme riittävät kattamaan noin 250 euron päivähoidon, perheemme menot jne.)

Olisiko se sitten sinusta hienoa, että nämä lapset joutuisivat elämään köyhyydessä?

Aika hassua on kadehtia niitä, joilla menee huonommin kuin itsellä. Mutta ehkä sinäkin saat potkut työpaikastasi ja pääset tähän kadehtimaasi joukkoon...?

ei minuakaan huvittaisi yhtään tukea kreikkaa, irlantia, espanjaa...EI HUVITA!!!

mutta näköjään sitä ei kysytä kansalaisilta ollenkaan!

minulle suomen hyvinvointi/ suomalaisten hyvinvointi merkitsee enemmän kuin talous-kriisimaiden...

miksihän suomessa on niin paljon perhesurmia yms.

pahoinvointia?

niin...miksiköhän..jaetaan vaan rahaa ulkomaille suomalaiset maksaa ja köyhtyy...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan ollut motiivi. Ehkä tämä ihmisten itsekkyys, minulle, minä. itse, jota ap:kin viljeli, aiheuttaa just tuon uupumisen. Ihminen on laumaeläin, ja kaipaa ympärilleen muutakin kuin ydinperheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi