Auttakaa: saako vieras mennä häihin valkomustassa mekossa?!
Viikonloppuna olisi kaverin häät ja tarvitsisin apua pukeutumisongelmaan! Tiedän että valkoinen ja kait mustakin ovat etiketin mukaan naisvierailta "kiellettyjä" värejä. Entä mekko, jonka pohja valkea sekä mustia kuvioita? Jos asustaisi jollain värikkäällä korulla? Mekko polvipituinen ja melko juhlava. Häätt kait melko pienimuotoiset.
Olisiko ok asu vai epäsopiva? Kertokaa näkemyksenne tyyliniekat ja etiketin tuntijat?
Kiitos vinkeistä! :)
Kommentit (8)
Voi ihan hyvin mennä, vain kokomusta ja kokovalkoinen ovat no-no. Toki mustaakin voi käyttää, jos tosiaan elävöittää asusteilla.
Mustan kielloista en ole kuullutkaan ja olen jo 45v ja aika monet häät kiertänyt elämäni aikana.
Miä olen elokuussa menossa häihin valkomustassa mekossa enkä tullut tuollaista ajatelleeksikaan. Voishan sitä toisenkin hankkia mutta inhoan shoppailua!
itsekin olen käynyt yhdet häät oikein kauniissa mustavalkoisessa ruusumekossa. Kuosissa oli yhtä paljon mustaa ja valkoista. Jos mekossa on pääväri valkoinen, ja paljon vähemmän sitä mustaa, en laittaisi.
Itse välttäisin myös noissa väreissä menemistä. Musta hautajaisten väri ja valkoinen morsiammen. Eli mieluummin joku toinen mekko päälle.
Itse välttäisin myös noissa väreissä menemistä. Musta hautajaisten väri ja valkoinen morsiammen. Eli mieluummin joku toinen mekko päälle.
ja musta nyt on tavallinen juhlaväri. Hyvältä kuulostaa ap:n mekko! Ja ihan sopivalta häihin.
Itse olen ollut häissä kokomustissa. Valkoinen on ainoa mielestäni häihin epäsopiva väri. Vaikka nykyään kai on kaikki sallittua. Etiketti on vähän niinkö last season.