mä suunnittelen poikani antamista isänsä hoitoon
mun koko elämän ongelma on se, ettei meillä ole isän kanssa minkäänlaisia välejä eikä minkäänlaisia yhteisiä sääntöjä lasten kasvatuksesta. minä yritän lasta kasvattaa ja pitää sääntöjä, mutta isä romuttaa kaiken. poika uhmaa koko ajan, haistattelee ja suuttuu heti jos kieltää. ja lapsi vasta 10vee.
olen ajatellut, että ehkä parempi etten hyppää sinne junan alle, on se, että isänsä saa pitää poikansa ja minä elän tyttären kanssa, joka on taas aivan normaali vaikka isänsä samoja kasvatuskeinoja on häneenkin käyttänyt. ei esim tunne sanaa ei lastensa kanssa, ostaa kaiken mitä haluavat, ei pidä mitään sääntöjä...ja tottakai minä olen sitten se tyhmä ja kitsas.
Kommentit (6)
käyneet perheneuvolat sun muut, mutta poika on fiksu ja osaa käyttäytyä jos haluaa. mutta mulle ei halua ja viimeksi tänään sanoi mulle että "fuck you". olen ottanut häneltä pleikan kesäksi pois, koska ei osannut käyttäytyä koulussa, no mitä tekee isä, ostanut pojalle kaksi uutta peliä, joita poika haluaa tulla kokeilemaan. ja ei kokeile ei. menkööön isälleen ja pelatkoon pleikkaa yötä päivää, mitä se mulle kuuluu. isä on poikansa jo pilannut...mä en sille lapselle mitään voi
ei paranna, mutta joku rangaistus se on oltava ja se on tämä. itse sain aikoinani selkääni ja tekisi niin hyvää tälle pojallekkin. ei tullut mieleen ihan pienestä vastaan sanoa
l dont know which week come ta take children yet still have time but let u know. when your holiday start children have to be with u dont live children to your parents one week or more nex month yor holiday start if u live them somewhere next summer l will not take them !! how l am taking them one month spending time with them u have to do same becouse for them we are taking holiday !!!!l dont want any discussion with about that. if u do live them when u are in holiday next summer u have to hold them all summer.
juu, hän on pitänyt lapsiaan nyt neljä viikkoa, mutta juuri tytär täältä lähti ja kaksi edellistä yötä ollut tätinsä luona. että huomaa, ettei isänsä luona viihdy.
Poikasi piinaa sitten aikanaan oman poikansa henkihieveriin ja vaimo kärsii vieressä. Kuulostaa kyllä ikävältä, että viet vain sen pienen ja kauniin tytön turvaan ja annat isän tuhota toisen lapsen. Varsinainen Sophien valinta, jos olet nähnyt leffan.