Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etelän ja valintavaikeus: 1 vko peramepi hotelli vai 2 viikkoa simppelimpi hotelli

Vierailija
26.06.2012 |

ja sijainnissa myös vastaava ero, perempi paremmalla paikalla, toisesta 2 km keskustaan/kaupunkiin. Toisaalta pidempi aika houkuttaa kun 1 viikko tuntuu aina liian lyhyeltä, toisaalta kauhean kuumaakin heinäkuussa on...

Kumman ottaisit?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla olisi varmasti muutakin suunnitelmaa lomaksi, joten ajankohta olisi olennaisin. Jos vuokraatte auton, niin matka ei ole mikään (2km), muutenkin hotellin taso on olennaisempi (mitä siis kaipaa ja haluaa) ei muut sitä voi tietää

Vierailija
2/16 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin 2km ei ole mitään.

ja sijainnissa myös vastaava ero, perempi paremmalla paikalla, toisesta 2 km keskustaan/kaupunkiin. Toisaalta pidempi aika houkuttaa kun 1 viikko tuntuu aina liian lyhyeltä, toisaalta kauhean kuumaakin heinäkuussa on...

Kumman ottaisit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman ottaisit?

itse olen valmis maksamaan enemmän, jotta saan laatua :)

eli tason oltava 4+

mutta tki viikossa ei ehdi, jos on paljon suunnitelmissa retkiä yms touhua

viikko riittää mikäli tarkoitus on rentoutua, uiden, syöden, maisemia ihaillen jne :)

eli mitä itse haluatte?

Vierailija
4/16 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ehdottomasti 1vko tasokas hotelli hyvällä paikalla...

Meillä on aina vähintään 4 tähden hotelli rannalla+keskellä kaikkea esim.ostoskatu ja ravintolat vieressä.

Meitä on 2+2 ja otamme aina hotellista huoneiston tai 2 huonetta väliovella.

Lomalla pitää vähän luksusta...iso uima-allasalue ja all inc.

Vierailija
5/16 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas ottaisin ehdottomasti sen heikompitasoisen! Minun lomaani ei hotellin muka-kauniit verhot ja hieno ala-aula tuo mitään lisäarvoa. Sijainti on tosin tärkeä, tuo 2km voi olla paljon tai vähän, riippuu saako kulkea jotain maantietä vaiko rantakatua!

Vierailija
6/16 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton edellytys on nopa pääsy rantaan ja pois sieltä.

Pelkkä hotellin taso ei ratkaise, vaan sijainti.

Vierailija
7/16 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia niin pari vkoo heikompitasoisessa. muttakun on lapset niin parempi hotelli hyvällä sijainnilla viikoksi.

Vierailija
8/16 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en liiemmälti hotskassa vietä aikaa. Joten ottaisin ilman muuta kaksi viikkoa. Siinä ehtii relata kunnolla.

Vierailija
9/16 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse haluamme aina vähän enemmän. Laivalla deluxe on hytin taso, hotelleissa otamme superioirin etc.

Mutta itse olisin kaksi viikkoa ja tasokkaassa. Heinäkuussa jos matkaatte, kannattaa miettiä tarkkaan. Haluatteko olla Suomen parhaimpan (ainkin periaatteessa) aikana kaksi viikkoa pois.

Esim. toukokuussa ehdottomasti kaksi viikkoa ihan jees, joska silloin täällä vielä väritöntä ja kylmää. Esim. Etelä-Ranskassa jo kesä.

Vierailija
10/16 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko hyvätasoisessa hotellissa eikä liikaa suunniteltua ohjelmaa olisi mun mielestäni onnistuneen loman salaisuus.

Olet varmaan lukenut molempien hotellien arvostelut Tripadvisorista ja Booking.comista? Niistä saa yleensä aika hyvän kuvan siitä, mihin on menossa ja se auttaa päätöksenteossa.

Vierailija
11/16 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

budjetti?

Vierailija
12/16 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en liiemmälti hotskassa vietä aikaa. Joten ottaisin ilman muuta kaksi viikkoa. Siinä ehtii relata kunnolla.

Paikalla ei ole niin merkitystä, ajalla on.

Vierailija
13/16 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ottaisin ehdottomasti siellä 2 viikkoa.

Vierailija
14/16 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko loma menee pilalle jos joutuu kökkimään koko ajan siellä hotellialueella, joka on vielä vaatimaton. Nuorena ei ollut hotellin tasolla paljon väliä, kun siellä käytiin vaan vaatteet vaihtamassa ja nukkumassa. Nyt perheellisenä valitaan aina väh. 4 tähden majoitus ja keskeinen sijainti.

Vierailija
15/16 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman pitkällä ajalla. Viime vuonna olin 3vk lomalla, viikko on niin lyhyt aika. Tänä kesänä kokeilemme kuitenkin olosuhteiden pakosta keskeisellä sijainnilla luksushotellia viikon ajan.

Keskeisestä sijainnista en luovu. On kokemusta kyllä kauemmista sijainneistakin, ja parempi aina mitä keskemmällä.

Vierailija
16/16 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ollaan viikon reissussa. SIlti 2-3 tähden hotelli kelpaa.

En käy huoneessa kuin nukkumasssa ja suihkussa.

Tosin aina katson tarkkaan hotellin ja sijainnin jne.

2 km ei ole matka eikä mikään.

Me patikoimme paljon lomakohteissa. Kävellessä on mukava rupatella ja katsella kaikessa rauhassa siinä samalla itse kohdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan