Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mitä mieltä olet rakennekynsistä?

Vierailija
26.06.2012 |

Minkälaisilla ihmisillä on mielestäsi rakennekynnet?

Onko sinulla rakennekynnet?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä ole nähnyt niin sellaiset plotit ovat kamalan näköiset eivätkä edes käyttökelpoiset kun ei saa esim. rahoja alustalta.

Olen siis kaupassa töissä ja näen aika monien ihmisten kynsiä ihan joka päivä.

Vierailija
2/17 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden kynsistä ei juurikaan mielipidettä. Mulla on tosi hyvät kynnet, pidän niitä kunnossa ja lakkaan. Ymmärrän, että joku jolla ei kynnet kasva, haluaa ottaa geeli- tai rakennekynnet. Miksi kysyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole minusta yhtään hienot. Tosin en jaksa miettiä, millaisia ne ihmiset olisivat. Kitaraa eivät ehkä pysty soittamaan kynsillään. Joskus tulee mieleen, että masturbointi on varmaan vähän vaikeampaa niiden kynsien kanssa. Itselläni siis ei ole. Tunnen vain yhden, jolla on.

Vierailija
4/17 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut jo reilun 6v. Ovat lyhyet ja siistit, yleensä ranskalaisella manikyyrillä. Ihan syystä että haluan että kynnet ovat aina siisti ja edustuskelpoiset enkä jaksa laitella ja lakkailla niitä (kynnet on kyllä muutoin vahvat ja hyvin kasvavat). Olen 41v 2 lapsen äiti, ammatiltani vaatealan yrittäjä.

Vierailija
5/17 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samoin pidennetyt ripset.

Itselläni ei ole muuta mielipidettä, mutta en jaksaisi olla joka päivä niitä ihastelemaassa. Tunkevat niitä koko ajan nenän eteen ja sanovat että eivätkö ole hienot. En osaa sanoa siihen mitään muuta kuin, että joo. Mitähän siihen pitäisi osata sanoa, kun en ymmärrä niistä oikeasti mitään?

Mikseivät esittele niitä toisilleen, joilla muillakin on? Miksi haluavat minun mielipiteen, jolla on meikkaamattomat silmät, harmaat varpusen väriset hiukset ja kynsissä ei ole koskaan lakkaa?

Sinänsä minulle ihan sama, että miltä kukainenkin näyttää ja miten kätevät ne ovat.

ap

Vierailija
6/17 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät herätä tunteita suuntaan eikä toiseen. On niitä ihan hyvännäköisiäkin. Ihan yhdentekevää mulle muiden kynnet.

Vierailija
7/17 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ja teen niitä työkseni muille. :)

Vierailija
8/17 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävillä kanoilla on mielestäni rakennekynnet. No ei vaitiskaan... Tunnen vaan yhden ärsyttävän ja ilkeän akan jolla sattu olemaan rumat rakennekynnet. Itsellä ei ole. Ne on yleensä todella rumat ja aina epäkäytännölliset.

Vierailija
9/17 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isolla osalla muutenki täl alalla jolle valmistun on ne. kaupan ala.

nättejä. tosin on ihmisiä joille ne toki ei sovi. mut useimmilla oikein nättejä.

ite haluisin mutta en taida raaskia... kaverilla menee se 500e kynsiisä vuodessa ku kuukausittain niitä huollattaa. turhan kallis harrastus mulle.

Vierailija
10/17 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tekevät työtä missä huoliteltu ulkonäkö on plussaa.

Itse en tarvitse rakennekynsiä, omat kynnet ovat vahvat yms. Mutta pidän ne työni takia lyhyinä.

Vierailija
11/17 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlaisia ihmisiä joilla on rakennekynnet. Jos heillä on jotain yhteistä, varmaan se, että haluavat käyttää rahaa johonkin turhamaisuuteen, itsensä hemmotteluun.

Itsellänikin on. Olen työssä, jossa kynnet ovat aina "esillä". Omat kynnet ovat heikot, eivätkä kestä yhtään kasvatusta. Kaikki keinot on kokeiltu. Geelikynsistä löytyi apu. Kovin pitkiä en voi työssäni pitää, mutta ovatpa aina huolitellun näköiset. (Yleensä mulla on ihan vaan ranskalaiset ilman mitään hörhellyksiä.)

Vierailija
12/17 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla kuitenkin käsittääkseni kynnet on omasta takaa jossei jotain sairautta ole.

Vierailija
13/17 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pituus mitään, mutta kun ne ovat usein niin paksut, että näyttävät tosi koomisilta. Itsekin kerran otin hetken mielihäiriössä ja vihasin joka sekuntia niiden kanssa. Oli kallis kokeilu. Hyvin harvoin näkee kauniita rakennekynsiä tai sitten ne ovat niin hyvin tehty, ettei niitä erota rakennekynsiksi. Yleensä ne ovat paksuja klönttejä. Yök.

Vierailija
14/17 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää rakennekynsien ulkonäöstä. Se on aika paksut ja musta pitkät kynnet on vähän äklöt. Tiedät, että rakennekynsiä voi olla lyhyempiäkin, mutta kyllä ne aina ylettyvät kuitenkin sormenpään yli, ja musta se on liian pitkä.

Kävin kerran fysioterapeutilla, jolla oli rakennekynnet, ja ne olivat selvästi likaiset. Se oli vähän äklöä, vaikka en tosiaan mikään hygieniafriikki olekaan.

Aika monenlaisilla naisilla on rakennekynsiä, mutta kyllä heitä varmaan yhdistää halu panostaa omaan uhlkonäköönsä ja se, etteivät he vierasta ns. keinotekoisia asioita ruumiissaan. (Tätä on tosi vaikea selittää.)

Mua ei siis haittaa, jos jollain on rakennekynnet, jos ne tekevät jonkun iloiseksi, niin siitä vaan!

Vierailija
15/17 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennenkin on ollut useamman kerran, mutta olen ottanut pois välillä. Itse pidän tosi paljon, luonnollisesti. En varmaan osaisi ollakaan ilman... Tässä ajassa rakennekynsiä on tullut tosi paljon, käyttäjiä ja tekijöitä. Yleensä kynteni on kohtuulyhyet, tällä hetkellä vähän pidemmät. Turhamaistahan tämä on, mutta omat kynteni on ihan kauheet ja pidän pitkistä kynsistä.

Vierailija
16/17 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mitään jatketta ei ole. Oman kynnen päälle geelaus.

Ollut jo 7 vuotta. Helppoa. Ei tarvii juuri mitään tehdä kynsille. Huollossa vaan käyn.

Helppoa olla kynsistä näin huoliteltu.

Pituuden pidän sopivana eli noin 0,5cm sormenpään yli.

Välillä on huomaamattomat ja välillä väriä ja koristelua.

Tunnen monia joila on ja tunnen monia tekijöitä.

Hyvä juttu. Stilettikynsistä en ole koskaan pitänyt.

Olen 42v yrittäjä.

Vierailija
17/17 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulisin, että eniten niitä on varmaan (nuorilla) myyjillä, kaupan kassoilla ja vastaavilla.

Mä itse en tunne ketään, jolla on sellaiset. Olen 48-vuotias akateeminen.