Olenko ainoa joka käyttää rintsikoita aluspaidan päällä?
Kommentit (27)
Ihanaa, että ihmiset puuhastelee itsekseen kaikkea hassua:))
Kun itse olin raskaana sain jonkun ihottuman liivien alle ja kokeilin tuota aluspaitaa liivien alla ja hups ihottuma katosi!
Et siis ole ainoa. Minä siis sorruin tohon tyyliin vain pariksi viikoksi, mutta kuitenkin :)
Pitäisi kokeilla minunkin, kun monista muuten mukavista ja sopivista liiveistä tulee aivan mustelmia ihoon.
En ole aistiyliherkkä eikä ihoni ole muuten poikkeuksellisen arka. Jostakin syystä joidenkin rintaliivien saumojen kohdalle tulee ihan mustelmat, ja tekokuituiset kutittavat.
Miksi ei valmisteta jotain perusliiviä puhtaasta puuvillasta, mahdollisimman saumattomina ja pehmeinä?
Joo, tiedän, että on niitä mutta kun kuppikoko loppuu C:hen, niin ei niistä minulle ole mitään iloa.
Pitäisi kokeilla minunkin, kun monista muuten mukavista ja sopivista liiveistä tulee aivan mustelmia ihoon. En ole aistiyliherkkä eikä ihoni ole muuten poikkeuksellisen arka. Jostakin syystä joidenkin rintaliivien saumojen kohdalle tulee ihan mustelmat, ja tekokuituiset kutittavat. Miksi ei valmisteta jotain perusliiviä puhtaasta puuvillasta, mahdollisimman saumattomina ja pehmeinä? Joo, tiedän, että on niitä mutta kun kuppikoko loppuu C:hen, niin ei niistä minulle ole mitään iloa.
Ei tarvitse enää valittaa.. Itselläni on DD-kuppi, ja aidosta liivikaupasta olen löytänyt rintsikat mitä en vaihtaisi mihinkään.
säilyy pitempään hyvänä kun niihin ei tartu hikeä.