Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et nuku miehesi kanssa samassa sängyssä?

Vierailija
25.06.2012 |

Minä vaihdoin sänkyä vasta monen vuoden jälkeen, kun olin kuunnellut kuorsausta. Nyt mies ei enää kuorsaa niin paljon, mutta en voisi kuvitellakaan palaavani mieheni viereen nukkumaan. Nukun omassa, kapeassa sängyssäni vierashuoneessa, mies ylileveässä parivuoteessa "vanhassa" makuuhuoneessa.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki sattuvat hipsimään samana yönä viereen, niin parisängyssä tulee ahdasta. Mukavuuden nimissä siirryttiin eri makuuhuoneisiin miehen kanssa, jotta kaikilla on aina tilaa nukkua. Isot menee miehen viereen ja pienin tulee mun viereen. Kun on tilaa, niin kaikki saavat nukkua hyvin eikä aikuisilla ole selkä jumissa aamulla, kun ei ole puoli yötä mennyt lapsia varoen koiranunta nukkuen.

Vierailija
42/51 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kuorsaa, niin miksi ette kokeile kahta apteekista saatavaa asiaa? Eli jotain kuorsaukseen auttavaa, sekä korvatulppia sinulle?

Ja ei, en usko että opit nukkumaan korvatulpilla heti ensimmäisenä yönä, mutta aivan varmasti opit.

Ja toki sille miehen kuorsauksellekin jotain kannattaa tehdä :)

Meillä minä itse kuorsaan aina toisinaan, jolloin mies tökkää minut heti takaisin kyljelleen. Toisaalta minä nukun korvatulpilla, jotta mikään ei häiritse uniani.

Ja kyllä, olen joutunut opettelemaan korvatulppien kanssa nukkumista ollessani joskus yötöissä, ja nyt käytän tulppia aina toisinaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sitten tönin, että vaihda asentoa. Mies aina mutisi, että mikä mua vaivaa, eihän hän kuorsaa, kun nukkuu mahallaan. Ja minä väsyneenä tiuskin siihen, että kyllä vain hän kuorsasi, ihan sama mulle, vaikka oli kuinka vatsallaan. Ja mies siihen tuhahteli jotain, kun ei uskonut minua.

Nyt ollaan nukuttu eri huoneissa. Ja voi että on ihanaa, kun ei tarvi käydä öisin noita typeriä ja turhia kiistoja.

Vierailija
44/51 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää nukkua lämpimässä.

Minä tykkään nukkua ikkuna auki.

Unirytmitkään ei satu yksiin.

Kummallakin omat makkarit ja niissä kunnolliset, leveät sängyt. Seksihommat hoituu jommassa kummassa sängyssä, ei ongelmia.

Vierailija
45/51 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän siinä sitten mitään vikaa ole jos olette tyytyväisiä. Ei seksi kaikille ole tärkeää. Mutta ehjä koti on kyllä lapsille tärkeä.

Takavuosina olisin vastannut, että ystävyyskin meitä yhdistää, mutta siitä en ole enää niin varma. Kiitos kysymästä. ap

Vierailija
46/51 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi vähenee, kun vyötärön ympärys levenee.

Kaljamaha painaa, korkea verenpaine pyörryttää/särkee päätä, korkea sokeri väsyttää ja tekee saamattomaksi. Uniapneasta puhumattakaan.

Jos "plussapalloja" on yhden sijasta kaksi, niin vähiin käy seksi nopeasti.

Vierailija
47/51 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kuorsaa kuin höyryveturi,lisäksi tykkään nukkua tod. viileässä huoneessa.

Vierailija
48/51 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse joutuisin ukon kaljottelun tai liikalihavuuden takia nukkumaa eri vuoteessa niin ukko saisi hankkia uuden akan.

Vierailija
49/51 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihanaa, kun on kuorsaava mies ja itse teen yötyötä. Saa siis todellakin nukkua silloin kun sinne omaan makuuhuoneeseeni menen.

Mekin koitettiin ensimmäiset vuodet sopia samaan sänkyyn koko perhe. Ja nukuttiinkin perhepedissä useita vuosia. Nyt kun lapset ovat isoja, on ihanaa luksusta olla omassa makuuhuoneessa.

Meillä on iso talo ja kummallakin on parivuode omassa huoneessa, siis seksiä harrastetaan milloin missäkin.

Ja korvatulpat ei todellakaan auta, jos mies kuorsaa todella. Siinähän sänky ihan tärisee, ei se ole pelkkä ääni, joka häiritsee.

Vierailija
50/51 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on iso talo ja kummallakin on parivuode omassa huoneessa, siis seksiä harrastetaan milloin missäkin. .

Niin ja varmaan yleensä hereillä ollessa, eli mitä välii missä huoneessa kukakin nukkuu?

Vierailija
51/51 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse joutuisin ukon kaljottelun tai liikalihavuuden takia nukkumaa eri vuoteessa niin ukko saisi hankkia uuden akan.

Miksi avo- tai avioliitossa pitää nukkua samassa huoneessa. Ihan oikeesti? Kerro oikeesti hyvä syy.

Uni on todella tärkeä. Minun mies ei ole lihava, eikä kaljoittele. Hän vaan kuorsaa... Se että muutettiin eri huoneisiin nukkumaan pelasti avioliiton. Tästä ei sen kummemin riidelty, huomattiin vaan, että molemmat ovat pirteempiä. Kyllä me sitten matkoilla nukutaan samassa huoneessa. Mutta arki hoidetaan näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan