Miksi et nuku miehesi kanssa samassa sängyssä?
Minä vaihdoin sänkyä vasta monen vuoden jälkeen, kun olin kuunnellut kuorsausta. Nyt mies ei enää kuorsaa niin paljon, mutta en voisi kuvitellakaan palaavani mieheni viereen nukkumaan. Nukun omassa, kapeassa sängyssäni vierashuoneessa, mies ylileveässä parivuoteessa "vanhassa" makuuhuoneessa.
Kommentit (51)
vaikka on käynyt leikkauksessakin. Ennen lapsia nukuimme samassa sängyssä, esikoisen synnyttyä päätin, etten miehen takia ainakaan valvo. Meidän (seksittömään) suhteeseen tilanne on vaikuttanut niin, ettei läheisyyttäkään ole. En edes muista, milloin olemme viimeksi halanneet!
ap
Yksi ilta mies nukahti sohvalle ja tulisänkyyn vasta viiden maissa. Jo silloin tunsin itseni todella levänneeksi, ihan kuin en olisi koskaan nukkunut niin hyvin. Mieheni ei edes ole kuorsaaja pahimmasta päästä, mutta näköjään unta häiritsee.
En usko että me ihan heti ruvettaisiin nukkumaan eri huoneissa, jos koskaan, mutta nyt ymmärrän vähäv paremmin aiemmin kummastelemaani käytäntöä.
Tämä alkoi kun meille syntyi lapsi. Nukuimme lapsen kanssa parvivuoteessa ja mies meni vierashuoneeseen. Lapsi oli aika hankala, ja miehen piti saada nukuttua kun meni töihin. Nukuin itsekin paremmin, kun sain rauhassa nukkua silloin kun lapsi vihdoin nukkui. Sitten kun menin töihin niin vaihdettiin. Minä nukuin vierashuoneessa ja mies lapsen kanssa. (Mieheni oli vuoden kotona lapsen kanssa). Nyt en osaa enää nukkua hänen vieressä, hän kuorsaa edelleen. Joten nukun parivuoteessa, ja hänelle rakenettu oma huone.
Tämä pelasti meidän avioliiton ja molemmat ovat pirteempiä, kun minä en enää häntä potki ja minulla on rauha nukkua.
Olisipa ihanaa nukkua vieretysten mutta ei vaan voi.
onkohan tuo enemmän luonnekysymys...
ap
vaikka on käynyt leikkauksessakin. Ennen lapsia nukuimme samassa sängyssä, esikoisen synnyttyä päätin, etten miehen takia ainakaan valvo. Meidän (seksittömään) suhteeseen tilanne on vaikuttanut niin, ettei läheisyyttäkään ole. En edes muista, milloin olemme viimeksi halanneet! ap
siksi, että minä haluan nukkua viileässä ja mies taas hyvinkin lämpimässä.
Tämä alkoi kun meille syntyi lapsi. Nukuimme lapsen kanssa parvivuoteessa ja mies meni vierashuoneeseen. Lapsi oli aika hankala, ja miehen piti saada nukuttua kun meni töihin. Nukuin itsekin paremmin, kun sain rauhassa nukkua silloin kun lapsi vihdoin nukkui. Sitten kun menin töihin niin vaihdettiin. Minä nukuin vierashuoneessa ja mies lapsen kanssa. (Mieheni oli vuoden kotona lapsen kanssa). Nyt en osaa enää nukkua hänen vieressä, hän kuorsaa edelleen. Joten nukun parivuoteessa, ja hänelle rakenettu oma huone. Tämä pelasti meidän avioliiton ja molemmat ovat pirteempiä, kun minä en enää häntä potki ja minulla on rauha nukkua.
Tämä alkoi kun meille syntyi lapsi. Nukuimme lapsen kanssa parvivuoteessa ja mies meni vierashuoneeseen. Lapsi oli aika hankala, ja miehen piti saada nukuttua kun meni töihin. Nukuin itsekin paremmin, kun sain rauhassa nukkua silloin kun lapsi vihdoin nukkui. Sitten kun menin töihin niin vaihdettiin. Minä nukuin vierashuoneessa ja mies lapsen kanssa. (Mieheni oli vuoden kotona lapsen kanssa). Nyt en osaa enää nukkua hänen vieressä, hän kuorsaa edelleen. Joten nukun parivuoteessa, ja hänelle rakenettu oma huone. Tämä pelasti meidän avioliiton ja molemmat ovat pirteempiä, kun minä en enää häntä potki ja minulla on rauha nukkua.
Nyt on voimia, jaksaa paremmin. Sunnuntaina harrastettiin jopa kaksi kertaa. Ei se seksi minnekään hävinnyt, se jopa lisääntyi. Joskus on kiva hiipiä hänen huoneeseen ja yllättää aamulla.
Mies kuorsaa niin että oma uneni on pinnallista ja katkonaista. Nukun yksin sikeästi ja herään virkeänä toisin kuin sellaisina öinä, jolloin nukun mieheni vieressä.
minä taas sanoisin, että mies ei halua minua, ei ole halunnut ensimmäisen puolen vuoden jälkeen ollenkaan.
ap
Jos mies kuorsaa, niin miksi ette kokeile kahta apteekista saatavaa asiaa? Eli jotain kuorsaukseen auttavaa, sekä korvatulppia sinulle?
Ja ei, en usko että opit nukkumaan korvatulpilla heti ensimmäisenä yönä, mutta aivan varmasti opit.
Ja toki sille miehen kuorsauksellekin jotain kannattaa tehdä :)
Meillä minä itse kuorsaan aina toisinaan, jolloin mies tökkää minut heti takaisin kyljelleen. Toisaalta minä nukun korvatulpilla, jotta mikään ei häiritse uniani.
Ja kyllä, olen joutunut opettelemaan korvatulppien kanssa nukkumista ollessani joskus yötöissä, ja nyt käytän tulppia aina toisinaan.
vaikka seksiä ei ollut enää puolen vuoden jäkeen? Mikä teitä pitää yhdessä? Ei seksiä, ei läheisyyttä...mikä teitä yhdistää?
minä taas sanoisin, että mies ei halua minua, ei ole halunnut ensimmäisen puolen vuoden jälkeen ollenkaan. ap
Olemme joskus nukkuneet pari kk eri huoneissa myös lapsen yöheräilyn takia (mies nukkui lapsen kanssa kun minä uuvuin jatkuvaan heräilyyn). Silloin oli jännä seurata ihmisten reaktioita. Kun kerroimme nukkuvamme eri huoneissa, niin se oli monille lähes järkytys tai ainakin säälin aihe. Ihmiset ovat kummallisia.
Takavuosina olisin vastannut, että ystävyyskin meitä yhdistää, mutta siitä en ole enää niin varma. Kiitos kysymästä.
ap
Koska me asutaan eri osoitteissa.
Sama meillä. Toki silloin kun ollaan samassa osoitteessa niin nukutaan yleensä yhdessä, mutta ei mun mielestä ole mitenkään kummallista jos toisen kuorsauksen takia esim. vaihtaa huonetta. Mä olen tosi huono nukkumaan ja mieskin ajoittain, eli tulevaisuudessa kun yhteen muutetaan tulee olemaan 2 makkaria että toinen voi siirtyä tarpeen tullen.
Siiiis mies kuor-saaaa, ei tuhise. T. 10 v. korvatulppia käyttänyt. Nyt omat huoneet.
Jos mies kuorsaa, niin miksi ette kokeile kahta apteekista saatavaa asiaa? Eli jotain kuorsaukseen auttavaa, sekä korvatulppia sinulle?
Ja ei, en usko että opit nukkumaan korvatulpilla heti ensimmäisenä yönä, mutta aivan varmasti opit.
Ja toki sille miehen kuorsauksellekin jotain kannattaa tehdä :)Meillä minä itse kuorsaan aina toisinaan, jolloin mies tökkää minut heti takaisin kyljelleen. Toisaalta minä nukun korvatulpilla, jotta mikään ei häiritse uniani.
Ja kyllä, olen joutunut opettelemaan korvatulppien kanssa nukkumista ollessani joskus yötöissä, ja nyt käytän tulppia aina toisinaan.
kun meillä on yllin kyllin tilaa nukkua omissa makuuhuoneissakin.
Ei korvatulpat riitä mihinkään, kun desibelit jyrisee niin että olkkarissa nukkuminenkin on haaste ja huolettaa naapurien yöunien puolesta.
Pakko myös kyetä kuulemaan, jos lapset alkaa hortoilla yöllä.
En myöskään tykkää täydestä äänettömyydestä.
on "puolellani". Meillä on molemmilla omat makuuhuoneet 180 cm levein sängyin.
Ja toinen syy on se, että pidän siististä makuuhuoneesta, miehelle asialla ei ole merkitystä. Hän ei ikinä petaa vuodetta, joten inhosin sitä, miten illalla piti ensin laittaa vuode kuntoon ja vasta sitten pääsi nukkumaan.