Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilleri unohtui,pitäisikö hakea katumuspilleri?

Vierailija
25.06.2012 |

Yksi cerazette unohtui (eilen) ja harrastimme seksiä lauantaina. Olen nyt syönyt yhden kokonaisen laatan ja nyt ensimmäinen viikko menossatoisesta.

Mitä mieltä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti usko, että yhden pillerin unohtamisesta voi tulla raskaaksi, mutta täällä on liuta näitä vahinkovauvojen äitejä, jotka näin väittävät, ett muka yksi pilleri unohtui.

Hae siis katumuspilleri, ellet halua jäädä surkeaksi yh:ksi itkemään, kun mies ei kanna vastuuta. Jos sinä et ole pillereitäsi syönyt, niin kanna nyt vastuusi ja hae katumuspillerit.

Vierailija
2/9 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskautunut. mutta kerta se on tietysti ensimmäinenkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiehkäisy pitää ottaa mahdollisimman nopeasti yhdynnästä, mutta viimeistään 48 tunnin kuluttua.

Sen ehkäisyteho heikkenee mitä kauemmin sitä vitkuttelee.

Vierailija
4/9 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä 2,5v ja 2,5kk ikäinen lapsi riitä hetkeksi.

Olen minä unohtanut yhdistelmien aikana eikä vahinkoja ole käynyt mutta nämä minit epäilyttää vaikka täysimetänkin..

Ap

Vierailija
5/9 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typo

Vierailija
6/9 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki siis kierukka, niin ei tarvi muistella noita pillereitä...uskomaton luuseri olet.

Vierailija
7/9 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
8/9 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotta jännitys yhä vaan lisääntyisi, koetapa unohtaa min. viisi pilleriä kuukaudessa!

Vierailija
9/9 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kaksi lasta etkä tajua vieläkään, että ehkäisy pitää ottaa silloin kun se pitää ottaa. Juu ja menet siihen päälle vielä harrastamaan seksiä. Tää on nyt hyvä mittari mitata miehen vastuullisuus :). Mitäs siitä, jos nainen itse ei ole vastuullinen, mutta miehen pitää kyllä sitten olla. Voi perse, mistä näitä ääliöitä sikiää???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi