Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siriin!

23.11.2005 |

Heippa taas! Tulin oikein erikseen sulle raportoimaan, että täällä päästään kai vihdoin tositoimiin. Tänään ekassa clomien seurantaultrassa näytti tilanne oikein hyvältä, ja ovista odotellaan joko viikonlopuksi tai maanantaiksi, jiihaa! Eli kyllä ne vaan näyttää mulla tepsivän, voipi olla, että olis jopa kahteen nyyttiin mahdollisuudet :) Vaikka eihän se inssin onnistumisprosentti niin kovin korkea ole, mutta ainakin nyt voi oikeasti toivoa tärppiä ja piinailla kun saadaan ovulaatio aikaiseksi. Siinä mielessä olen jo tosi tyytyväinen, vaikka ei heti tärppäisikään.

Toivottavasti saikku auttoi ja voit jo paremmin!

-Q-

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestiä näkyviin =)

Clomeilla se meidän esikoinen tärppäsi ja ekalla kerralla, joten jospa teillekin käy yhtä hyvä tsäkä!!!! Peukutan kovasti puolestanne.

Pyhittäkääpäs nyt viikonloppu yritykselle. Minä olen sitä mieltä, että joka päivä vaan yritystä peliin, sillä meilläkin tärppäsi!

Minä jään nyt odottelemaan hyviä uutisia kahden viikon päästä.

Saikku auttoi hetkeksi, mutta vaiva näyttää palautuvan heti kun palaa töihin.. Lääkäri sanoi, että tuo iskias-vaivan pitäisi parantua 90 % kolmessa viikossa. Minä en näköjään kuulu siihen ryhmään. Loppujen 10 % pitäisi parantua seuraavassa kolmessa viikossa. Täytyy toivoa parasta. Tosin olen kyllä kuullut että tämä voi jatkua koko raskauden... toivottaasti ei!

Mutta nyt pitää mennä laittamaan lapset nukkumaan....

T: Siriin ja mussukka rv 21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla