Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä älypuhelin?

Vierailija
24.06.2012 |

Hei, olisin ostamassa ensimmäistä älypuhelintani enkä tiedä oikeen mitä hyviä vaihtoehtoja on. Aikaisemmin olen aina käyttänyt Nokiaa. Tietokoneessani on Windows. Olen kaksikymppinen nainen. Kameraa minulla ei ole erikseen, mp3 soitin löytyy jo joten en tarvitsisi sitä puhelimeen.

Joten voisiko joku ehdottaa helppokäyttöistä puhelinta, mitään tosi erikoisia asetuksia tuskin tarvitsen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata ostaa ennenkuin win8 luurit julkaistaan syksyllä. Tai jos haluaa huippukameran niin sitten 808

Vierailija
2/9 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan huippu. Todella yksinkertainen käyttää! Ja hyvä. Ei kertaakaan tullut mitään ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat siihen Windows 7.8-päivityksen hetken päästä.

Vierailija
4/9 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen kamera, paras markkinoilla. Kaikki tarvittava löytyy, hyvin moni lisävaruste sopii.

Ei ole liian vanha ja löytyy herkullisissa väreissä. Mulla on ollut käytössä jo pari vuotta ja toimii kuin unelma.

Vierailija
5/9 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen kamera, paras markkinoilla. Kaikki tarvittava löytyy, hyvin moni lisävaruste sopii.

Ei ole liian vanha ja löytyy herkullisissa väreissä. Mulla on ollut käytössä jo pari vuotta ja toimii kuin unelma.

Hintakin jo tippunut kohtuulliseksi.

Vierailija
6/9 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on erittäin hyvä ja helppo käyttää.

Samsung tekee tällä hetkellä parhaat puhelimet.

Varmaan lumiallakin pärjää, mutta aika heikkoja arvosteluja olen niistä kuullut, ja mm. nuo päivitykset joista ei kukaan tunnu tietävän saako niitä vai ei. Kyllä ne pitää olla nykypäivänä reilassa.

Vierailija
7/9 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja valokuvausta harrastavana kehuu tuota kameraa. ja kaikki muukin on kuulemma riittävää.

Vierailija
8/9 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa koitella: http://opinioni.webs.com/ask-kysy

Vierailija
9/9 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Nokia N8 kuulostaisi hyvältä. Olin kaupassa mutta semmoinen ei osunut silmään oikeen missään. Myydääköhän niitä sitten enää missään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän