Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paise puhkesi itsestään, menenkö silti huomenna lääkäriin?

Vierailija
24.06.2012 |

Sukulainen voisi periaatteessa mulle antibioottikuurin kirjoittaa, mutta hoitaja varmaan putsaisi ton tai tekis jotain?

Ja tää oli jo kolmas 1,5 vuoden sisään, pitääköhän jotain jatkotutkimuksia tehdä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää ab-kuuria, jos paise on puhjennut. Todennäköisesti paranee itsekseen.

Vierailija
2/8 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin sinä, soittaisin ehkä terveysneuvontaan. Voisin silti mennä lääkäriin, voihan se lääkäri katsoa, onko kaikki mömmö tullut sieltä pois ja onko aihetta tehdä sille jotain. Ja tosiaan se puhdistus varmaan olisi syytä tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä paise on, kuinka tulehtuneet oloinen se on, kuinka suuri jne. Aika monet paiseet paranee ihan itsestään ilman ab-kuureja tai muitakaan hoitoja mutta tosiaan riippuu siitä paiseesta. Mä en ole ikinä mennyt lääkäriin paineen takia mutta toisaalta mun paiseeton olleet pieniä karvatuppitulehduspaiseita jotka olen itse puhkaissut.

Vierailija
4/8 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tulikuuma ja kipu levisi jalkaankin, paise siis häpykummulla ja oli todella kipeä. Oli varmaan aluksi vaan pieni karvatupentulehdus.

Perjantaina nousi lämpöä, mutta en tiedä johtuiko siitä vai muusta syystä.

-ap

Vierailija
5/8 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, ettei aikoja riitä oikeisiin vaivoihin, kun nykyihminen ei osaa ottaa steriloitua neulaa kauniiseen käteensä ja puhkaista paisetta itse!

Vierailija
6/8 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tulikuuma ja kipu levisi jalkaankin, paise siis häpykummulla ja oli todella kipeä. Oli varmaan aluksi vaan pieni karvatupentulehdus.

Perjantaina nousi lämpöä, mutta en tiedä johtuiko siitä vai muusta syystä.

-ap

Koita ihan puristaa sitä paisetta lykäten mahdollisesti paiseen sisällä vielä olevaa märkää kohti sitä aukkoa joka on puhjennut. Toisaalta ei se yleensä mitään haittaa jos eritettä vähän sinne jääkin, paranee silti puhkeamisen jälkeen hyvin.

Vierailija
7/8 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastiko joku menee paiseen vuoksi lääkärille?

Vierailija - 24.06.12 07:52 (ID 15090958)

Ei ihme, ettei aikoja riitä oikeisiin vaivoihin, kun nykyihminen ei osaa ottaa steriloitua neulaa kauniiseen käteensä ja puhkaista paisetta itse!

sairaalassa sen takia! Miehelläni paise ollut 3 kertaa persuuksissa ja sen takia leikattukkin 2kertaa. Antibiootteja laitettu suoraan suoneen ja viikon kuureja syöty suun kautta, että silleen.

Vierailija
8/8 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös ap on yhden paiseen takia maannut ab-kanyyli kädessä 4 pv sairaalassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi