Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auttakaa mua. Olen tapaillut miestä jonkun aikaa ja seksi

Vierailija
24.06.2012 |

on ihanaa. Aina kun alamme lämmitellä toisiamme suudellen, menenkuitenkin jotenkin lukkoon, enkä esim. saa itseäni koskettamaan miestä tai tekemään mitään, miten siirtyisimme itse aasiaan. Se jää aina miehen tehtäväksi, ja tunnen kyllä että mies ehkä toivoisi että minäkin tekisin jotain. Miten rohkaistuisn toimimaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvi Aasiaan asti mennä panemaan. Suomessakin voi.

Vierailija
2/5 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvoa muuta kuin etta anna kiihkon vieda ja eipa siina oikeen muu auta kuin etta alat vaikka miesta hyvailemaan/hieromaan ensiksi vaikka vaatteiden paalta ?! ja siita sitten eteenpain... anna menna vaan, avaat vaikka housujen vetskarin ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiassa olen jo lähemmäs 40v, naimisissa ollut, eronnut ja äiti ihminen.. ap

Vierailija
4/5 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nyt tarvitse miksikaan seksipedoksi heti muuttua :) mutta yrita hieman aktivoitua pikkuhiljaa ?! hierot ensin housujen paalta ja sitten vaikka avaat pikkuhiljaa miehen housut... voit vaikka ensin hyvailla kadella ja sitten vaikka suullakin ! varmasti kiva "yllatys" miehelle jos vahan aktivoidut.

Vierailija
5/5 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä suihin ottanut ja hieronutkin, mutta vasta sitten kun olemme jo päässeet asiaan. En siis jotenkaan saa sitä aloitusta tehtyä, vaikka aina suunnittelen että seuraavaksi rohkaistun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi