Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ostatteko vastasyntyneelle talvihaalarin. Mun täytyy käydä kyllä sellanen hommaamassa.

23.11.2005 |

Tajusin, että se äippäpakkauksen haalarihan on ihan tajuttoman iso. Eikös H&M ja Kappa Ahlissa ole pieniä kokoja.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostimme viime talvena haalarin, laskettu aika oli keväällä. Ostin sen H&M:stä, mutta petyin todella haalarin malliin. Kuljemme autolla ja Hennesin haalarit on sellaisten malliltaan, että niissä on kauhean pitkä vartalo-osa, mutta lyhyet jalat ja kädet. Eli kun vauvaa kiinnittää turvakaukaloon, se on todella hankala. Se vartalo-osa siitä puvusta jää pahasti ryppyyn vöiden alle.

Katsoin tänä talvena myös noita H&M:n haalareita ja saman mallisia näyttävät tänäkin vuonna olevan. Tietysti, jos ei kulje paljoa autolla, niin vaunuihin kelpaa tällainen haalari vallan hyvin.

Onnea odotukseen!

Nalle ja poika 9kk

Vierailija
2/9 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä poika on jo 4kk:tta. ja ostin kyllä pienemmänkin haalarin. Nyt olen miettinyt sellaista lämpöpussia mikä sopii mm. turvakaukaloon.

Kätevä kun ei tarvitse erikseen pukea. Autoilevalle perheelle sopiva luulisin...

babyidea.fi sivulta löytyy ja siellä lapsen hoito. ja siten on vielä lumikids.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tammikuussa syntyvälle pienokaisellemme toppapuvun ihan lastentarvikeliikkeestä. Olin niin hätäinen viime syksynä sitä ostaessa, että jouduin maksamaan siitä itseni kipeäksi...Olen nimittäin kuullut, että pieniä toppapukuja on vaikea löytää. Näyttihän niitä H&M, Lindeksillä ja Kapp Ahlissakin olevan. Ostamani puku on kuitenkin laadukas ja lämpöisempi, kuin muissa kaupoissa olevat puvut...

Hanna rv 31+3

Minkä kokoisen puvun ajattelitte ostaa? Minä ostin 62 senttisen (reilu koko) ja nyt jännitän mahtuukohan nyyttimme siihen. On nimittäin ennustettu iso kokoista... :)

Vierailija
4/9 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan meidän vauvalle semmoinen ei ollut kovin hyvä. Hihat esimeriksi niin ahtaat että ihan pienen vauvan pukeminen oli tosi hankalaa. Hyvä puoli on sitten hista. Se pieni puku kun ei kauan ole käytössä.

Vierailija
5/9 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanan sinisen 56 cm toppapuvun. kaverilta on lainassa 62 cm kapp ahlin beige toppapuku ja se on teltta verrattuna tohon! moni on just sanonutki et jos autoilee paljon niin pitäis olla mahd. sopiva puku et mahtuu hyvin siihen kaukaloon. niin ja siitä koosta et sen puolivuotias poika on hieman reilu 70cm ja käyttää samanlaista 62 cm kapp ahlin pukua mut kevyttoppa versiota. et kai ne vastasyntyneet siihen 62 cm mahtuu, ainaski luulis! =)

Vierailija
6/9 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän neiti syntyi marraskuun lopulla 02. Pituutta 47cm ja paino 2800. Kaikki oli siis isoa. Ostimme H&M:lltä 62 cm toppapuvun, joka oli sopusuhtainen mitoiltaan ja sen sai auki toisesta lahkeesta kaulaan, eli oli todella helppo pukea ja käyttää. Autoillessa puku asettui todella nätisti, ja vyöt sai mukavasti kiinni, joka oli pussin kanssa vaikeaa.

Mainittakoon, että äitiyspakkauksen pukua käytimme 1 v. talven oli silloin sopiva, josko ehkä hieman pitkä edelleen alkutalvesta.

Etsikää hyvä puku se on varsinkin ulkoilevalle ja autoilevalle vauvalle tärkeä.

Vierailija
7/9 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.babyidea.fi/vauvanhoidosta/lampopussi.html

...ja laskettu aika joulukuun puoliväli.. Ajalttelin, että ensimmäisen talven autoiluista selviää tuolla Eirshbärenin (meniköhän toi nyt oikein) pienemmällä lämpöpussilla. Just passeli meidän kaukaloon (Craco autobaby). Ja siitä hyvä, ettei tarvii koko lasta paksuine toppahaalareineen turvavöiden sisään survoa. Eikä hintakaan mielestäni paha. Tuo aiemmin suositeltu lumikidsin pussi on hieman isompi kuin tämä oma ehdotukseni (ja jotenkin tykkäsin tämän Eirshbärenin väreistä enemmän).

Vaunuissa ajattelin pikkumötkön pärjäävän sillä äippäpakkauksen haalarilla..

Vierailija
8/9 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

56cm:n Lennen toppapuvun, kun oli vielä alessa silloin :). Helmikuussa -02 syntyneelle siskolle (49cm, 3080g) olin ostanut silloin aikoinaan kirpparilta H&M:n 62cm puvun, joka oli aiiiiivan liian iso! Joten toivon nyt, että tuo pieni 56cm puku olisi sen ajan sopiva, kun toppapukua täällä etelä-Suomessa tarvitsee!

Vierailija
9/9 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin onhan se äitiyspakkauksen puku sit varalla.