Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovislimat, ovis, raskautuminen...

23.11.2005 |

Elikäs, en nyt muista miten se meni, mutta onko peli menetetty tässä kuussa???

Rakastelimme viime viikolla sunnuntaina, maanantaina ja torstaina! Ovislimat (ainakin luulen niin) tuli maanantaina päivällä ja kestivät vain sen muutaman tunnin (vessa käydessä tulee kerran paperiin, sori yök!), niinkuin yleensäkin! Sänkyyn kerkesimme vasta illalla kun lapset olivat nukahtaneet! Eli menikö ovis siis ohi vai oliko illalla vielä mahdollista hypätä kyytiin?

Toinen kysymys olis myös...

Kumman pituus vaikuttaa raskautumiseen, ennen ovista vai oviksen jälkeen?? Muistelisin, että toinen näistä pidentyessään vaikeuttaa raskautumista???

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ovis oli maanantaina niin eiköhän sielä vielä oo ollut sunnuntain simpat asemmissa odottelemassa. Jostain olen lukenut, että simppojen olisi hyvä olla jo valmiudessa odottelemassa kun munarakkula puhkeaa, tiedä sitten.. Mutta varmasti teillä mahiksia on.. Plussasäteitä ja peukutusta bbb! :)

Olen myös lukenut, että oviksen ja menkkojen välisen ajan ollessa lyhyt (alle 10 päivääkö?) kiinnittyminen vaikeutuu.. Mutta en osaa siitäkään sanoa pitääkö paikkansa.. Jos aika on pitkä jommassa kummassa välissä niin siitä en ole kuullut..

Vierailija
2/3 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan ole asiantuntija, ja limojakin tarkkaillut vasta pari kiertoa. Tässä kierrossa myös tikutin testitikuilla, ja mulla " ovislimaa" tuli kunnolla jo pari päivää ennen testin näyttämää 24-36 tunnin sisällä tulevaa ovulaatiota. Eli noin kolme päivää ennen ovulaatiota, jatkuen oviksen yli vähentyen. Uskon kyllä, että sulla on ollut ihan ajallaan siittiöitä paikan päällä. Kyllähän ne hengissä pysyy ainaki pari, kolme päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä taas rohkaisi =) Meinasin jo heittää hanskat naulaan, mutta siis änkeän taas miehen kainaloon tänä iltana, ihan varmuuden vuoksi =)

Mitenköhän tuo minun " limattomuuteni" vaikuttaa tähän raskautumiseen! En koskaan ollut edes kuullut ovislimoista, ennenkuin tulin tänne!!! Sitten huomasin , että minulla tulee limaa vain kerran tai kaksi kertaa päivässä pyyhkiessä =(

Toisilla taas valuu muutaman päivän!

Tämä on tosiaan eka kerta kun yritetään tehdä lasta, vaikka kolme Tasmanian Tuholaista pyöriikin jaloissa =) Kaikki ehkäisystä-huolimatta-oho lapsia, mutta hyvin rakkaita =)