tarkoittaako tää, että mies haluaa seurustella
vai vaan säännöllistä seksiä, kun sanoo että voisin tuoda jotain pientä vaihtovaatetta ja tarviketta hänen luokseen, niin ei tarvitsisi aina edes takaisin niitä kuljetella.
Kommentit (15)
en vaan tiedä mitä sanoisin tuohon tavaroiden viemiseen...
minun mielestäni kuulostaa siltä, että mies haluaa vakavampaa suhdetta. Ei kukaan pyydä satunnaista hoitoa tuomaan kotiinsa vaihtovaatetta ja henkilökohtaisia tavaroitaan.
On se aika vakavissaan. Kysy saatko oman avaimen.
Mies haluu vaan varmistaa säännöllisen seksin. Jos haluaa seurustella, niin sitten sanotaan ja sovitaan, että seurustellaan.
Mikset kysy itse?
Eihän se mies yksin päätä, seurusteletteko vai ette! Sellainen päätös tehdään YHDESSÄ!!! Sano hänelle suoraan että haluaisit jutella suhteenne laadusta. Mitä itse haluat? Jos haluat seurustella, kerro se miehelle. Jos taas et halua, kerro, että tuntuisi oudolta tuoda tavaroita hänen kotiinsa, kun ette edes seurustele jne. Eli avointa keskustelua kehiin!
Pitäähän se asia nyt tietää, että mikä on suhteen laatu, kun on ihmissuhteesta kyse. Kauanko siis ootte tapaillu? Seksin voi muuten säästää seurusteluun, niin ei tarvi alkaa miettii, ku heti alussa sanoo miehelle, ettei harrasta seksiä kuin sitoutuneessa suhteessa.
kun miesten kanssa nuorempana säädin? Nyt ei ole enää tarvinnut säätää. Niiden kanssahan nyt on maailman yksinkertaisinta kommunikoida; suoaan. Miten vaikeaa on avata se suu ja kysyä, kun kerran tuossa vaiheessa jo olette?
siis KYSY. Mun kokemuksen mukaan miehet ei mielestään seurustele, ennen kuin asiasta on sovittu. Jos sulle kelpaa pelkkä säännöllinen seksikin niin sitten ei tarvitse kysyä, mutta jos seurustelua toivot ja sen toivossa jatkat sekstailua niin kannattaa kysyä ennen kuin enemmän alkaa harmittaa.
Suhde saa kehittyä omaa tahtiaan ja teot ovat tärkeämpiä kuin nimikkeet. Silti pitää sopia, mitä sanotaan kaverille ja suvulle. Olisi noloa puhua ristiin.
en itse ehkä sitä avainta halua vielä
Anteeksi, oletin että naiset aina haluavat sitoutua miehiä nopeammin.
Kaikki riippuu siitä, haluatko sinä suhteesta kiinteämmän kuin se on tähän asti ollut. Mies on tarjonnut mahdollisuutta. Kerro vuorostasi hänelle, haluatko tässä vaiheessa kutsua suhdetta seurusteluksi, muuttaa koko alusvaatevarastosi hänen luokseen vai mieluummin harkita kaikessa rauhassa. Tärkeää on, mitä sinä haluat.
En ehkä uskalla kysyä, entä jos mies sanookin ettei vielä seurustella...
En ehkä uskalla kysyä, entä jos mies sanookin ettei vielä seurustella...
Hiton paljon kivempaa on tietää... kuin arvailla ja sitten veikata asian tiimoilta tällä palstalla.
Mitä se haittaa, jos mies noin vastaisi sun kysymykseen?
enemmän, ja jolla on "valta" päättää seurustellaanko vai ei. Ja jos mies ei halua, ei mulla sitä ole.... ap
mies haluis seurustella, se sanois et se haluu seurustella. Tosta sun kuvailemastasi tilanteesta voi päätellä et se ei oo heivaamassa sua ainakaan lähiaikoina.