JuhannusSeksi varatun miehen kanssa
Eli olin baarissa ystäväni kanssa, ja olemme 18-19 vuotiaita. Lyöttäydyimme sitten tutun miehen seurueeseen, ja he olivat aikuisia. n. 40-vuotiaista ylöspäin. Seurueessa oli sitten noin 40-vuotias mies, josta olin aikaisemmin maininnut ystävälleni että hän on miellyttävän näkönen, tiedettäen että ei mitään ikinä tapahtuisi. Vaihdettiin siinä sitten baaria heidän kanssaan ja vietettiin iltaa. Pilkun jälkeen alettiin miettimään jatkopaikkaa ja siitä sitten seurasi että lähdin miehen kanssa kahdestaan samaan osoitteeseen. En tiennyt silloin että hänellä on lapset ja vaimo, ja luulin että hän olisi asiasta ilmoittanut. Hän mainitsi vasta työn ohessa että hänen pitää olla aikaisin kotona koska lapsi odottaa.
Kuulin vasta jälkeenpäin asiasta, että hänellä on vaimo ja lapsia. Olin aika äimänä asiasta, ja alko omatunto soimaan.. Mutta tapahtunut mikä tapahtunut.
Seksi oli hänen kanssaan aivan taivaallista. Yksi parhaimmista miehistä kenen kanssa olen ollut. Näen miestä melkein päivittäin ja menen aivan sekasin siitä ihmisestä. Tunne ei ole minkäänlaista ihastumista, vaan seksin janoamista. Ja tekisi mieli sanoa hänelle jotain josta hän ymmärtäisi että haluaisin viettää aikaa hänen kanssaan, seksin merkeissä. MUTTA järki sanoo että se ei olisi oikein.
Kommentit (2)
ei hyvää seuraa varmaan miehen kanssa, joka menee juhannuksenakin baariin yksin ja perhe on jossain muualla. Pysyisin kaukana tuollaisista tyypeistä, hyi kamala.
En osaa auttaa, mutta tässä on vertaistukea kaipaava sisko: http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1644142/mista_loytai…
Aika monta "toista naista" linjoilla nyt. Sattumaa varmasti, tai sitten johtuu juhannuksesta :).