Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En osaa edes pukea sanoiksi tätä tunnetta!!! En pääse tästä koskaan eroon =(

Vierailija
23.06.2012 |

Olen niin kyllästynyt ja samalla niin umpi rakastunut mieheeni. En tiedä mitä mun pitäisi tehdä.

Kyse miehestä joka ei saa mitään aikaiseksi, haluaisin auttaamuttaen osaa eikä mies huoli apua tai kyse on sellaisista asioista joita ei toinen ihminen yksin pysty hoitamaan vaan miehen pitää olla niissä mukana.

Kerran olen miehen jättänyt ja silloin saatin asiat selvitettyä ja hän lupasi hoitaa asiat ja ajatella myös perhettä, ja tajusi sen että jos kaiki aiotaan onnellisesti elää yhdessä on jokaisen otettava myös muut perheessä huomioon.

Aluksi tämän pienen eron jälkeen kaikki näytti hyvältä mutta nyt vuoden päästä kaikki on taas sitä samaa paskaa ellei jopa pahempaa kuin ennenkin.

En tiedä mitä tekisin, jos lähden niin siitä kärsii moni uilkopuolinenkin ihminen ja jos taas jään, sairastun luultavasti itse taas masennukseen ja kärsin niin kauan että lapset on isoja ja voin jättää miehen omanonnensanojaan.

Kamalinta tässä on se etää rakastan ja ikävöin miestä aivan kamalasti enkä missään nimessä haluaisi lähteä mutta kohta ei enää muuta vaihtoehtoa ole.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "mä en kestä mun elämää" tms mikä se nyt oli

Vierailija
2/9 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu suurilta omalla kohdalla.

Mielelläni vaihtaisin sun ongelmat meidän ongelmiin jos kyseessä on koiranpaska ja vain9 perintäkirjettä. Miehen takia myös minä menetin luottotiedot ja jouduin ulosottomiehen asiakkaaksi...

Miehellä velkaa meidän yhteisten talovelkojen lisäksi ainakin 100000€ eikä tee asoillemitään, elelee niin kuin mitään ei olisikaan, käy töissä ja palkka menee ulosottoon, minä koitan sitten selvitä omalla palkallani laskuista joka ei onnistunut vaan omia henk koht laskuja meni perintään joihin en pystynyt sopimaan järkevää maksuaikataulua ja ulosottoon meni nekin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

martyyrinä elelee perheessään, samoista syistä, ja kukaan ei ole onnellinen, ei edes ne lapset, joiden takia myös pitää olla yhdessä.

Vierailija
4/9 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa kaikkea paskaa ja koko elämäntarinaa tänne kirjoitella,saati kertoa jokaista ongelmaa mitä mulla on.Ulosotto on tuttu homma meilläkin.

Tätä juuri en tässä palstassa ymmärrä,aina pitäisi alkaa niillä ongelmilla jotenkin kilpailemaan ja inttämään että KYLLÄ MULLA MENEE SAATANA HUONOMMIN KU SULLA!

T:Koiranpaskatyyppi

Vierailija
5/9 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyäänriittää, kun maksaa kolmevuotta, niin se on ohi!

Itselläei maksuvaraa jäänyt, joten menee viisi vuotta, joista nyt puolitoista lusittu.

Vierailija
6/9 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se velkajärjestelyasia mutta eipä vaan mene.

Ap

Vierailija
7/9 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko alat elää omaa elämääsi tai jatkat sen elämistä miehesi kautta

Vierailija
8/9 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä ja lue läheisriippuvuudesta ja jos tunnistat itsesi ja suhteesi niin hae apua. Ei ole oikein, että kaikki kärsitte. On mahdollista, että rakastat vääristä syistä.

Vierailija
9/9 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on noin paljon velkaa? Onko teillä mahdollisuutta supistaa menoja rajusti? Luopua autosta, muuttaa vuokralle halvemmalle paikkakunnalle pienempään asuntoon? Vai onko nämä mahdollisuudet jo käytetty?