Mies ei halua maksaa lasten lomasta...
Voi itku, että mies on sitten ärsyttävän raivostuttava!! Sitä ei kiinnosta lomalla lähteä perheen kanssa mihinkään. Sanoin sitten, että vien yksin lapset reissuun ja että jos mies voisi lasten osuudesta maksaa puolet. "no miten niin maksaisin, miksi pitäisi" No siksi, että ne on sinun lapsia ja minä en ole mitenkään varakas.. Nähtäväksi jää, onko valmis maksamaan vai käykö niin, että en voi sitten viedä lapsia mihinkään, ainakaan yöreissuun. Mies kyllä itselleen ostelee vaikka mitä ja tekee kalareissuja, ei ole rahasta silloin tiukkaa.
Miehelle sopii, että olen lasten kanssa kotona vapaa-ajat ja hän reissaa. Olen aina yksin. Ja se on vuosien varrella alkanut ottaa hermoon ja varojen mukaan yritän sitten liikkua edes vähän. Nalkutan miehelle koko ajan, kun olen niin ärtynyt yksin olemiseen ja mies vaan käskee pitää naaman kiinni.
Kommentit (6)
Seuraavina lomina mies varmasti ihan mielellään makselee lasten matkat, jotta ei tarvitse heitä hoitaa ja heille ostaa ruokaa yms.
OIKEIN ONNISTUTTE NAARAAMAAN JA MENETTE VIELÄ LISÄÄNTYMÄÄNKIN NIIDEN KANSSA????
Ei, älä sano, että se muuttui. Ei se mies ole muuttunut, sulla oli vaan niin kiire vongata sen perään ettet malttanut odottaa ja katsoa, millainen se todella on.
Sori, ei heltiä myötätuntia. Sitä saa mitä tilaa.
mutta mitä hemmettiä kuvittelit tapahtuvan, kun pidätte tuolla tavalla omat rahat, vaikka perheen pitäisi olla yhteinen juttu?
En ole koskaan käsittänyt tätä minun/sinun rahat-systeemiä, jos ollana hankittu lapsia. Perhe on yhteinen yritys, jonka eteen ei voi laskea joka senttiä eikä joka vaivaa.
Jos mies ei halua laittaa lapsiin rahaa, niin eroa ja ota elatusmaksut. Säästeliäästi elämällä voitte niillä päästä matkalle. Eikä tarvitse kuunnella miehen urputusta. Miehelle voi tietty tulla yllätyksenä, että hänkin on elatusvelvollinen. Mitä saat tuommoiselta mieheltä?
Heitä tuollainen mies pihalle, vai oletko häneen taloudellisesti sidottu? Jos olet, en voi kuin pahoitella miten ikävässä tilanteessa olet. VOimia ap.
mitenkään pikaisesti ole yhteen menty ja lapsia tehty. :) Enkä ole taloudellisesti mieheen sidottu. Omat rahat meillä on aina olleet, nykyään vain parisuhteemme on kriisissä ja mies pyrkii lasten välityksellä näyttämään minulle oman paikkani. Joka olisi kotona neljän seinän sisällä..
Mieli kyllä tekee laittaa piste tälle suhteelle, mutta ei se niin yksinkertaista ole...
kuin että voi hyvänen aika sentään! Kuulostaa omituiselta, mikä perhe ja avioliitto tuo on olevinaan? Lapset ovat yhteinen asia, ei ole mitään muuta mallia. Ja perheessä rahat ovat yhteiset, näin se pelaa. Perhettä ei kannata perustaa jos näitä asioita ei ymmärrä. T. joku, joka ei katselisi tuota menoa lainkaan