Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt arvailuja av-mammat! miehen kanssa kiihkeissä tunnelmissa, ei suostunut kumminkaan itse aktiin

Vierailija
23.06.2012 |

sanoen että kertoo myöhemmin syyn.

Meni aika kiusalliseksi touhu sen jälkeen. Miehellä kyllä seisoi

Kumi oli ja mies tiesi sen.

Hämmentää kyseinen tilanne. Mies on siis ns. säätökaveri ja monta kertaa kiihkeissä tunnelmissa ollaan oltu mutta loppuneet ennen itse aktia erilaisista syistä (kerran ei ollut kumia, kerran keskeytettiin etc)

Mikä voi olla syy tähän? Kellään vastaavia tilanteita? Itselläni ensimmäinen kerta kun tälläistä tulee vastan. Sukupuolitaudit mietitty läpi, mutta kun se kumi oli kumminkin..

Mieskin meni todella,, no noloksi ja vaivaantuneeksi kun sanoi että ei nyt, kertoo myöhemmin syyn.

Kaikki muu kuitenkin toimi, runkkaus, sormettaminen etc. En ymmärrä

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten tyyliin kaikki muu on pientä flirttiä paitsi itse yhdyntä, joka on pettämistä?

Vierailija
2/6 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä. Jos on varattu, eikä halua "pettää" sitten kumminkaan, jos siis kokee, että tuo ei ole vielä pettämistä... Tämä yksi vaihtoehto, tosin ehkä ei ajaisi itseään useampaa kertaa samaan tilanteeseen, jos näin olisi.

Tauti? Tai jos on taipumusta, että kiimoissaan kalu lopahtaa just hoohetkellä, eikä halua sinun kohdallasi näin käyvän? Kamalan hankala juttu. Ja itse ainakin olisin todella vittuuntunut. Minä kun todella haluan sitä kalua sisääni kun niin pitkälle ollaan pääsemässä, ja jos homma syystä tai toisesta jää kesken (lapset yllättää tms.) olen aivan kiehumispisteessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoiteliko sinut kuitenkin muuten loppuun? Vaatisin kyllä tuota, jos ei anna kerran munaa. Ja jos vielä tapahtuu uuudelleen moinen, antaisin kenkää persiille moiselle tiiserille.

Vierailija
4/6 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ole naimisissa, mutta ehkä tyttöystävä?

Omien sanojensa mukaan kyllä on sinkku, ja kavereidensa mukaan myöskin.

Ja olisi tyttöystävä varmasti jotain jäljistä jo sanonut, joita olen jo pidemmän aikaan vahingossa ympäri hänen kroppaansa tehnyt..

Vierailija
5/6 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on idiootti. Tosin jos varma tauti olisi, en kyllä luottais siihen kumiinkaan, niiden on nähty hajoavan niin monesti.

Mutta kuitenkin siis, kun se syy lopulta paljastuu, se tuskin on mikään järkevä. En alkais tollasen kanssa.

Vierailija
6/6 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä. Jos on varattu, eikä halua "pettää" sitten kumminkaan, jos siis kokee, että tuo ei ole vielä pettämistä... Tämä yksi vaihtoehto, tosin ehkä ei ajaisi itseään useampaa kertaa samaan tilanteeseen, jos näin olisi.

Tauti? Tai jos on taipumusta, että kiimoissaan kalu lopahtaa just hoohetkellä, eikä halua sinun kohdallasi näin käyvän? Kamalan hankala juttu. Ja itse ainakin olisin todella vittuuntunut. Minä kun todella haluan sitä kalua sisääni kun niin pitkälle ollaan pääsemässä, ja jos homma syystä tai toisesta jää kesken (lapset yllättää tms.) olen aivan kiehumispisteessä.

Niin no, hoiteleminen loppuun vähän jäi kun itsekin yllätyin kyseisestä vastauksesta! Jäin todella hämilleni ja siinä ei kyllä mielessä pyörinyt muuta kuin että MIKSEI. Nyt kyllä vituttaa, varsinkin kun tätä 'esileikkiä' on jatkunut jo pidemmän aikaan.

Ehdottamasi kalun lopahtaminen voisi ehkä pitää paikkansa, koska ei ollut niin jäykkänä siinä 'melkein' tilanteessa. Surullista..

Tauteja tosissaan itsekin mietin myöskin. Aargh kun en tiedä, tosi rasittavaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi