Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

thaimaa matkavinkkejä ensi viikolla menossa ekaa kertaa

Vierailija
23.06.2012 |

Phuket katalle ollaan menossa perheen kanssa. kahdeksi viikoksi. Kuinkahan paljon käyttövaraa pitäis varata 2+3 koululaista. amiainen kuuluu hintaan. kaks lämmintäruokaa meinataan syödä.Muitakin vinkkejä olis kiva saada.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole antaa vinkkejä, mutta meillä matka Thaimaahan varattuna ensihiihtlomalle 2vkoksi, kuulisin kokemuksianne matkanne jälk innolla:))

Vierailija
2/13 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potapäiviäkin kesä-heinäkuussa keskimääärin vain 12kpl/kk!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hotelli centara kata beach

Vierailija
4/13 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-2-

hotelli centara kata beach

Vierailija
5/13 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään kesällä koska 2+3 lasta hinta tuhansia euroja halvempi ja koululaisille 2 viikkoa vaikea järjestää lomaa talvella. Itse allalla jossa koulujen lomaajat ja pyhät usein töissä. Lisäksi minulla tuttuja jotka käyneet kesällä ja kertoneet että sateet yleensä tulevat kuuroina eikä toki sada yleensä päivätolkulla. Mutta tietty matkan jälkeen ollaan viisaampia sään suhteen.

Vierailija
6/13 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko matkanne maksaa? ilm nyt kesällä halvempaa kun sää ei ole niin suosiollinen eikä sesonkiaika..

Vierailija
7/13 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

n 4000 euroa.neljän tähden hotelli sisältää aamiaiset. kaksi viikkoa. Ja tosiaan 2+3 maksaa yllensä paljon enemmän.

Vierailija
8/13 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vielä käy niin et isommat jo 12 ja 14v maksaa täyden hinnan ja pienin 8v saa lapsialen. Tosin ollaan onnistuttu kerran kreikkaan menemään 1500 e kolmen tähden hotelli viime kesänä.Mut ollaan käyty niin monesti kreikassa ,espanjassa ja turkissa et haluttiin kokeilla tälasta kaukomatkaa.

Vierailija
9/13 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan niitä kokemuksianne sitten olis kiva lukea matkanne jälkeen! ihan siitä alkaen millaista aamiaista siellä oli tarjolla ja kaikesta muustakin tottakai:) onko teillä blue comfort-matkustusluokka koneessa? laskeudutteko Krabille vai Phuketin kentälle?

Vierailija
10/13 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

thaimaanmatkan kohokohta oli snorklausretki Similan-saarelle, ja onhan siellä paljon muitakin paikkoja. Oli mahtavaa nähdä kaloja ja koralleja läheltä ja se valkoinen korallihiekkaranta oli upea!!! Poltin takareiteni ja käsivarteni pahasti snorklatessa koko päivän. Eli suosittelen laittamaan pitkälahkeiset ja pitkähihaiset snorklaukseen ja lisäksi aurinkovoidetta 50-kertoimella!

Ruoka oli myös ihanaa....

Vierailija
11/13 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perilläkin on supermarketteja tai apteekki mistä voidetta saa, mutta itse ostaiisin ehkä kotimaan apteekista sellaista,mjossa on fysikaalinen suoja, ehkä kemiallistakin seassa. Ehkä olisi hyvä olla 50 ja 30-kertoimet, alussa voimakkaampaa ja kun on ruskettunut, niin miedompaa suojaa.

Olen ehkä liiankin tarkka auringon suhteen nykyään, mutta olen huomannut että tuon palamisen jälkeen käsivarteni ovat olleet herkät ja punoittavat heti kun aurinkoa saavat.... Yleensä käytän kovassa auringonpaisteessa valkoista pellavapaitaa ja lierihattua, ja paljaisiin kohtiin voidetta. Snorklausreissulla mulla oli bikinit ja lyhythihainen t-paita. Jos olisin tiennyt, niin olisin laittanut vaikka jotkut legginssit ja 3/4-hihaisen paidan....

-se joka paloi snorklausreissulla

Vierailija
12/13 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjääkö siellä jos kulkee hellemekossa illalla. Mukana on off ja autan hyttyskarkotetta vai miten olette suojautuneet hyttysiltä.

Vierailija
13/13 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.bestphukettrip.com/James-Bond-koh-tapu-trip.html

Itse poikkean aina täällä saarella Phuketissa käydessä, siellä on filmattu James Bond leffa.

Sitten Phi Phi saarella on kuvattu leffa The Beach (LeonardoDiCaprio)

http://en.wikipedia.org/wiki/Phi_Phi_Islands

Kannattaa myös käydä kurkkaamassa iso temppelialue Wat Chalong; niin kaunis , että sain kyyneleet silmiini...;)

http://www.phuket.com/island/wat-chalong.htm

Phuket Fanta Seasta varmaan lapset pitävät

http://www.phuket-fantasea.com/index.php

Sitten tässä linkki; mukava elefanttiratsastusreissu, varmasti lapsillekin uusi kiva elämys:

http://www.phuketeasytour.com/phuket-advanture/trekking.asp

Oikein ihana paikka; hyvää maukasta ruokaa, aurinkoa, ihania rantoja, upeaa kaunista luontoa, koralleja, viidakkoa, halpaa shoppailua; syötte pilkkahintaan ihan missä tahansa ravintoloissa joka päivä; shoppailu halpaa Suomeen verrattuna; sieltä kannattaa hamstrata silmälaseja / piilareita (jos tarvetta ja käyttöä). Olen ostanut kaikki e.m. sieltä 15 vuoden ajan eikä niissä ole mitään vikaa, ja hinta aivan minimaallinen Suomeen verrattuna! Mukavaa matkaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi