Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Sanokaa nyt, että mitä se flirttailu oikein on?
23.06.2012 |
Monet täälläkin hehkuttaa kuinka kuka milloinkin on flirttailut, mutta mistä te tiedätte että kyse on flirtistä eikä pelkästä kohteliaisuudesta?
Kommentit (2)
flirttihän on useimmille pelkkää kohteliaisuutta, ei se mitään kummempaa tarkoita.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei sen aina tarvitse tarkoittaa vakavaa halua päästä kohteen kanssa vällyjen väliin tai enemmän tutustumaan. Varsinkin etelämmissä maissa tietynlainen kevyt flirtti vaan kuuluu asiaan eikä sitä kuulu ottaa kovin vakavasti, mutta usein sellaiseen tottumattomat suomalaisnaiset kokevat flirtti jopa ahdistavaksi.
Mutta kyllä minä ainakin eleistä huomaan onko mukana flirttisävyä vai ihan muuten vaan kohtelias ele ilman tarkoitusta huomioida minut erityisesti naisena.