Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmatyö meni sivu suun, miten pettymyksestä yli?

Vierailija
22.06.2012 |

Onko kellään vinkkiä? Olen työttömänä ja harvinaisella alalla. Vihdoin oli avoinna työpaikka, johon olin mielestäni aivan täydellinen, työ oli kuin minulle suunniteltu, ja todella olisi ollut motivaatiota ja annettavaa. Hakijoita oli lähes 200 (kuten kaikkiin muihinkin työpaikkoihin joihin olen hakenut), 6 haastateltiin, joista 3 vielä toiseen kertaan... Suosittelijat ym. edelliset työpaikat soitettiin läpi jne.

NO, pääsin tuohon kolmen parhaan joukkoon, mutta en tullut valituksi. En tunnu pääsevät tästä yli millään. Haaveilen vaan koko ajan, että saan tehdä sitä työtä, en voi uskoa, että en saanut paikkaa jne. Tulee, jopa vihamielisiä tunteita paikan saanutta kohtaan ja epäilen, että valintaprosessi ei ollut reilu jne.

Mitä tämä on? Olenko sekoamassa vai onko muilla ollut vastaavaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen valittua pätevämpi, sekin harmittaa. JÄrjellä ymmärrän toki, että oikeaa tyyppiä etsittiin, mutta silti mietin vaan koko ajan että miksi miksi.

Varmasti osasyynä on tietystä tämä työttömyyden aiheuttama turhautuminen ja se, että nyt työ oli jo niin lähellä. Ja se, että paremmin minulla sopivaa työtä en osaa keksiä kuin tuo kyseinen olisi ollut.

Vierailija
2/3 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kriisiin. Kieltäminen, viha, suru jne. Kaikki kuuluu kriisin läpikäymiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kysymys on sitten se, miksi ihmeessä mulla on niin huono sietokyky, että koen työttömyydestä ja rannalle jäämisestä tällaisen kriisin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän