Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6s. pikkukuva vasemmalta laskettuna, mikä ihme tuo kirkas kupla/pallo on???

Vierailija
22.06.2012 |

http://www.booking.com/hotel/th/centara-kata-resort-phuket.fi.html?aid=…

Näyttää siltä että sen sisällä on ihminen??!!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
2/16 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen pallo, jonka seinät täytetty ilmalla ja josta pääsee pallon sisälle. Sinne sitten sisään ja vetten päälle juoksemaan. En ole päässyt oikeasti itse kokeilemaan, mutta voin kuvitella olevan hauskaa. Tuollaisilla harrastetaan jossain vuorenrinteenlasku-kisoja.

Vierailija
4/16 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme varanneet matkan kys hotelliin ja ihmetellyt tuota kuvaa aiemminkin..siellä sitten on kai mahd kokeilla allasalueilla moista:D

ap

Tuollainen pallo, jonka seinät täytetty ilmalla ja josta pääsee pallon sisälle. Sinne sitten sisään ja vetten päälle juoksemaan. En ole päässyt oikeasti itse kokeilemaan, mutta voin kuvitella olevan hauskaa. Tuollaisilla harrastetaan jossain vuorenrinteenlasku-kisoja.

Vierailija
5/16 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: kolmonen

Vierailija
6/16 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/16 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs ongelma kolmosella jonkun käytöstavoissa nyt oli? Minä ymmärtäisin, että asia selvisi kysyjälle ja kiitti kohteliaasti vastaajaa.

Vierailija
8/16 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapseni on myös ollut tuollaisen pallon sisällä pyörimässä altaalla.

Sinne tulee - olisikohan kerta päivässä - ryhmä joka vuokraa noita palloja. Eli maksaa jonkun verran, neuvovat ja laittavat pallon kompressorilla täyteen ilmaan sitten kun ihminen on sisässä. Valvovat ja ohjaavat ettei ihan tolkuttomasti törmäile. Näyttää helpolta, mutta on kuulemma tosi vaikeata ja raskasta =D.

Tosi kiva hotelli muuten tuo valitsemanne! Tykättiin kovasti.

Vierailija
9/16 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...näkyi viestissä 7. Typerää sarkastista vittuilua sille, että joku kysyy asiaa eikä googlaa.

Vierailija
10/16 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikonloppunakin oli Turussa Seikkailupuistossa.

Mun lapsi kokeili viime kesänä Uudessakaupungissa meressä, siinä on aika vaikea pysyä pystyssä, mutta hauskaa tuntui olevan.

Vierailija
11/16 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 12, en tiedä kuka idiootti matkustaa Thaimaahan nyt kesälä, meidän matkamme on talvelle 2013.

Joten pahoittelut siitä ettei haukkumisesi nyt ihan osunut.

ap

Vierailija
12/16 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko vielä hotellin ruoista, oliko teillä aamiaisella se varaus vai puolihoidolla? mitä aamiaisilla oli tarjolla? entäpä muuten?

ap

Vierailija
13/16 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kesäloma yleensä pidempi kuin 1viikko joten silloin voi myös toteuttaa helpommin 2-3-viikon matkoja.

Vierailija
14/16 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...näkyi viestissä 7. Typerää sarkastista vittuilua sille, että joku kysyy asiaa eikä googlaa.

kun kaikki pitää saada valmiiksi pureskeltuna muusina.

Vierailija
15/16 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyön pääni pantiksi että olen selvinnyt hyvinkin paljon kovemmista asioista kuin sinä arvon 3.

Se että olet noin mustavalkoinen on sinun ongelmasi, ei minun tai meidän muiden. Mustavalkoisella tarkoitan tässä yhteydesäs sitä, että ajattelet ja oletat tämän yhden asian perusteella jostakin ihmisestä noin. Ajatella että pohtii jotakin asiaa tällä palstalla ja vieläpä ennenkuin googlettaa (jos googlettaa), voi syntistä sentään:D

Aika surkeata käytöstä aikuiselta ihmiseltä.

ap

kun kaikki pitää saada valmiiksi pureskeltuna muusina.

Vierailija
16/16 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi täältä saa joskus vastauksen nanosekunnissa joltain ystävälliseltä kanssatallaajalta. Joka kerta ilahduttaa, kun huomaa jonkun auttavan pyyteettömästi ja toivottaa vielä hyvät päivän jatkot;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän