Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En aio juoda alkoa ollenkaaan juhannuksena!

Vierailija
22.06.2012 |

Jälleen tulossa raitis juhannus, ei vaan nappaa alkoholi. En pidä siitä enkä juo muiden mieliksi tai seuraksi. Taitaa olla useampi kk kun viimeksi join lasin punaviiniä, ei oikein hyvältä maistunut sekään. En kuitenkaan ole absolutisti, koska en ole mikään ehdoton kieltäytyjä, mutta kummajainen taidan vähän olla niin paljon sitä ihmetellään ettei viina maistu...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naureskelen vaan muille jussiviettäjille kun ördäävät ja mokailevat. :D

Vierailija
2/19 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä ärsyttää ja joskus jopa säälittää känniläisten örveltäminen. Inhottaa katsoa kun ihmiseltä menee itsekontrolli, en voisi ikinä olla työssä, jossa joutuu olemaan humalaisten kanssa tekemisissä...rasittavaa porukkaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi vietätte aikaanne tuollaisessa ördääjäseurassa?

Vierailija
4/19 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisilla menee kontrolli nopeammin. En ole niin ylimielinen, että jäisin pois seurasta siksi, että toisille maistuu alkoholi ja mulle ei maistu! Tosin juhannus ja vappu lähes ainoat tilanteet vuoden aikana kun olen mukana porukassa, jossa humalaisia. Muulloin vaan kahvitellaan ja kyläillään useimmiten ilman alkoholia. Juu, osaan kirjoittaa alkoholi, aina täytyy jonkun pikkuseikoista napista...

Vierailija
5/19 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta tässä juomattomuudessa on ettei ole krapulaa ollenkaan! Muistan kun itselläkin meni aina seuraava päivä ihan hyväntekeväisyyteen jos oli edellisenä iltana käynyt juhlimassa.

Vierailija
6/19 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän suuressa porukassa ei ole näiden reilun kymmenen vuoden aikana ollut kertaakaan mukana "örveltäjiä" tai niitä, joilla "menee kontrolli nopeammin".

Vierailija
7/19 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa ajattelin josko en ottaisi alkoholia enää koskaan. Huomaan ihan siis maltillistenkin määrien vaikuttavan itseeni aika ikävällä tavalla.

Vierailija
8/19 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta tässä juomattomuudessa on ettei ole krapulaa ollenkaan! Muistan kun itselläkin meni aina seuraava päivä ihan hyväntekeväisyyteen jos oli edellisenä iltana käynyt juhlimassa.

Mulla on teoria, että ne jotka eivät saa krapulaa addiktoituvat juomiseen helpommin. Eli jos on luonnostaan hyvin alkoa polttava terve maksa, niin alkoa voi nauttia enemmän ilman seurauksia. Sad but true.

Vierailija
9/19 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/19 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstalla monien aiheiden joukossa. En kyllä kuvittele olevani mainio tai nipo juomattomuuteni vuoksi, olen ihan tavallinen. Halusin nostaa aiheen esiin, ihmeen kiihkoisesti monet tähän vastaavat, mikä lienee syynä...jokainen tavallaan. Kyllä täällä netissä raportoidaan oudompiakin asioita kuin juomattomuus. Mutta ainahan kalikka johonkuhun kolahtaa...Hyvää juhannusta kaikille! ap

Vierailija
11/19 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä juon shampanjaa, punaviiniä ja ehkä olutta janoon.

alko on kauppa.

Vierailija
12/19 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevani parempi ihminen. join aikoinani niin, että sain haimatulehduksen. Ei paljon juoda enää, mutta en kyllä jaksa humalaisiakaan.

t.41v nainen

Vierailija
13/19 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on outoa että alkoholin juomattomuus on jotain niin poikkeuksellista että se pitää raportoida netissä.

Jos en olisi raskaana, varmaan pari lasia valkkaria ottaisin. Ei ole mikään ongelma olla ilman, ja puoliso aikoo myös olla ilman alkoholia - vaihtoehtona olisi yhden tai max kahden oluen ottaminen. Myöskään vieraille ei ole nyt hankittu mitään alkopitoista ja tiedän ettei se ole mikään ongelma. Miksi, etenkään lapsiperheissä, juhannukseen pitäisi itsestäänselvänä kuulua ryyppääminen?

Vierailija
14/19 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkä olen elännyt eikä tee mitenkään tiukkaa, koska olen aina raitis. :-D Viina ona maistunut aina pahalle, joten känniin asti en ole vieläkään päässyt.

Yleensä otan alkoholittoman maljan, mutta joskus kylässä en viitsi nipottaa, jos holitonta ei ole tarjolla. Taitaa tosin olla pari vuotta kun olen juonut simaa vahvempaa lasillisen.

Mutta jokainen juo kuten haluaa silloin kun haluaa, kunhan älyää pysyä poissa kulkuneuvon kuskinpaikalta eikä juo rähinäviinaa.

Vierailija
15/19 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko olevas nyt mainio ihminen kun et ota alkoholia jos tarkoitat Alkolla sitä. Moni muukin on ilman eikä tee siitä mitään numeroa.

Vierailija
16/19 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan yksinpuhelua ja päivystän täällä 24/7

Vierailija
17/19 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko olevas nyt mainio ihminen kun et ota alkoholia jos tarkoitat Alkolla sitä. Moni muukin on ilman eikä tee siitä mitään numeroa.

ei ainakaan luule olevansa mainio ihminen. Tosin monia juomattomuus tuntuu ihmetyttävän. En koskaan piilottele juomattomuttani kuten jotkut tekevät. Olen reilusti raitis.

Ja tupakkaakan en ole koskaan edes maistanut ja kahviakaan en oppinut juomaan.

Vierailija
18/19 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole kiinnostunut juomattomuudestasi.

Enempi arveluttaa esim. äitini joka saattaa innostua juomaan vähän liikaa mutta sekin on hänen asiansa.

Ärsyttää ihmiset jotka nostaa juomisensa tai juomattomuutensa. Niinkuin se olisi oltava kaikilla samoin tai siinä ollaan jotenkin pätevämpiä.

Itse tykkään tänään ottaa muutamia juomia. Varmaan olen ihan törkeä kun en voi olla ottamatta niinkuin sinä.

Älä juo mutta jos sinäkin olisit leppoisalla juhlatuulella ja annat meidän muiden ottaa jos otetaan?

Saatat olla todella karsea niuho sitten asenteesi kanssa.

Mutta kai tälläkin voi joku päteä, kurjaa jos ei punaviini maita.

Vierailija
19/19 |
22.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole kiinnostunut juomattomuudestasi.

Enempi arveluttaa esim. äitini joka saattaa innostua juomaan vähän liikaa mutta sekin on hänen asiansa.

Ärsyttää ihmiset jotka nostaa juomisensa tai juomattomuutensa. Niinkuin se olisi oltava kaikilla samoin tai siinä ollaan jotenkin pätevämpiä.

Itse tykkään tänään ottaa muutamia juomia. Varmaan olen ihan törkeä kun en voi olla ottamatta niinkuin sinä.

Älä juo mutta jos sinäkin olisit leppoisalla juhlatuulella ja annat meidän muiden ottaa jos otetaan?

Saatat olla todella karsea niuho sitten asenteesi kanssa.

Mutta kai tälläkin voi joku päteä, kurjaa jos ei punaviini maita.

viinin juonnilla. Mua pikemminkin nauraattaa nää lasin pyörittelijät ja haistelijat. Ollaan niin olevinaan "hienoja".

Eikä kuule ole yhtään kurjaa että viini ei maistu. Miksi joisin jotain joka maistuu kuralta suussa? Vesikin on paremman makuista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan