OYS on loistava työpaikka :) muita OYSilaisia?
Kommentit (18)
Tiedän toki, että joitakin epäkohtia ilman muuta löytyy.. Olen ollut kuitenkin muissakin sairaaloissa töissä, ja täytyy sanoa että niihin verrattuna OYS on kyllä paras. Parhaat esimiehet, monipuolinen ainakin näin sh:n näkökulmasta, kun on varaa mistä valita. Palkka ei kyllä päätä huimaa, mutta en muuta olettanutkaan kun aloin opiskella sh:ksi :)
Oletteko taas juhannuksena töissä
en ollut viime juhannuksenakaan :) ap
henkilökunta oli pääasiassa niin kusipäistä, että ei enään ikinä sinne. Muista osastoista en sitten tiedäkkään :)
toinen sh
siellä jo 15 vuotta viihtynyt. Nytkin valvon juhannuksen. Ja juhannuksena on kiva olla töissä, lisät juoksee ja ei ole krapulaa aamulla!
T. Kätilö
siellä jo 15 vuotta viihtynyt. Nytkin valvon juhannuksen. Ja juhannuksena on kiva olla töissä, lisät juoksee ja ei ole krapulaa aamulla!
T. Kätilö
...ja tienaamisen lisäksi rahaa myös säästyy, eikä tule sukupuolitautia! Kyllä on kiva olla OYSissa töissä juhannuksena :)
milläs osastolla valvot? :)
-kätilö
[quote author="Vierailija" time="21.06.2012 klo 21:26"]henkilökunta oli pääasiassa niin kusipäistä, että ei enään ikinä sinne. Muista osastoista en sitten tiedäkkään :)
toinen sh
[/quote]
vanha ketju, mutta niin totta!! Minulle riitti 5 viikkoa ko. osastolla. Todella kusipäistä porukkaa, lukuunottamatta muutamaa lastenhoitajaa.
On vanha ketju, mutta pitää huhujen vuoksi kysäistä :) Onko totta, että työt menee ensisijassa lestadiolaisille ja keskustalaisille?
Oyssilla on kyllä huono maine hoitajien ja opsikelijoiden keskuudessa. Puskaradio toimii länsirannikolla asti.
ehdottakaapa ergonomisia työvuoroja sen i-a-ii-a-y - sotkun sijaan . Ja katsokaa miten käy , jos siis olette pätkäduunareita.
Nuista ergonomisista työvuoroista oli puhetta jo joskus 20 vuotta sitten, eli ei ole uusi asia.
Kokeilkaa 12-tunnin työvuoroja, kuten teollisuudessa, poliiseilla ja hätäkeskuksissa on. Ei ole koskaan lyhyitä p*skavuoroja eikä illasta aamuun tuloja.
Sopivasti rytmittämällä ja tauottamalla raskaatkin päivät onnistuu hienosti. Jaksotyössä ei ole esteitä 12h-vuoroille, teidän tessistä en tiedä. Paikallisesti sopien tämäkään ei ole ongelma.
Olen se sh joka kiukuttelee kandeille ja sijaisille. Siksi olen tympeä, koska en itse aikoinani päässyt lääkärikouluun ja lääkäri-aviomieheni petti ja jätti minut nuoren hoitsun takia!
kansliassakuultua kirjoitti:
On vanha ketju, mutta pitää huhujen vuoksi kysäistä :) Onko totta, että työt menee ensisijassa lestadiolaisille ja keskustalaisille?
Oyssilla on kyllä huono maine hoitajien ja opsikelijoiden keskuudessa. Puskaradio toimii länsirannikolla asti.
No ei ole totta. Olihan tuo vitsi?
Kaikki yliopistosairaalat ovat paskoja työpaikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki yliopistosairaalat ovat paskoja työpaikkoja.
Oletko siellä pyyhkimässä petipotilaiden pyllyjä?
Oys on ainoa yliopistollinen sairaala suomessa, jossa voi tulla huumehörhöjen raisk.aamaksi ensiapupolilla.
Mutta, en ehkä allekirjoita tuota loistava työpaikka...Säästetään ja säästetään.. ja kaikki otetaan hoitajien päänahasta:-( Ainakin meillä..