Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ette usko mitä mun mies sanoi niistä perhesurmista :O

Vierailija
21.06.2012 |

"Mä ymmärrän tosi hyvin niitä. Jos sä joskus jätät mut, ni kyllä mä varmaan tapan sut ja tytön". Pitäiskö toi ottaa uhkailuna?

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2155839-ette-usko-…

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostan.

Vierailija
2/5 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asenne ois mulle jo riittävä eron syy. Vaikka en ehkä sit siitä hengissä selviäis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan noin ne on ajatellut ne tekijät lukiessaan näistä jutuista. Eikähän sitä usko että se sattuu omalle kohdalle. Sitä ajattelee että se vain uhkailee tai pilailee. Jonkun kohdalle se kuitenkin aina sattuu, eikä nuo ihmiset ole todennäköisesti uskoneet että sellaista tapahtuu. Kannattaahan tuota vähän miettiä. Ja jos toisella viiraa pahasti, ei se yhdessä pysyminenkään takaa ettei tee noin. Eikö näissä tapauksissa ollut parikin jotka vain pelkäsivät että vaimo aikoo erota, tiedä sitten oliko mitään eroa edes vireillä.

Jokainen suhtautuu sillä vakavuudella kuin suhtautuu. Kannattaa silti tosiaan miettiä sitäkin vaihtoehtoa että se onkin tosissaan. Aseet nyt ainakin kannattaa hävittää ja kertoa poliisille mitä on sanonut, ettei ainakaan lupia myönnetä enää. On se kumminki vähän suurempi kynnys puukolla tappaa tai polttaa tai muuta.

Vierailija
4/5 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottiin, että tuollainen pitää aina ottaa tosissaan, ja lähteä sinne turvakotiin. Ei toisen henkeä saa uhata.

Vierailija
5/5 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta isältäni on viety haulikko poliisilaitokselle vastaavien juttujen takia. Sai sen muistaakseni myydä sieltä eteenpäin, mutta itselleen ei enää saanut.