Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys niille jotka juhannuksen kotonaan:

Vierailija
21.06.2012 |

Miten valmisteletet juhannusta?

Minä pesin terassin ja laitetaan hyvää ruokaa. Tehdään myös vihta. Siinäpä se.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon myös leiponut ja huominen päivä menee varmaan keittiössä. Vieraat tulee iltapäivällä.

2/11 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se usein niin on, että paras tunnelma syntyy kun valmistelee.

Itse en jaksa kuin olla möllöttää.

Lapselle järjestän ehkä huomenna juhannus"radan" jossa erilaisia hauskoja tehtävärasteja ja siitä sitten pikku palkinto. Jos se luontevalta tuntuu. Ollaan tehty aikaisemminkin ja se on ihan hauskaa. Esim. tunnistaa tuoksuja silmät kiinni ja vastaavaa.

Työtehtäviä minulla ei ole, mutta seurakuntalaisena osallistunemme juhannusjuhliin huomenna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhannus ei poikkea mitenkään normaalista viikonlopusta. Niinpä ei meillä tehdä mitään erikoistakaan.

Vierailija
4/11 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kun toi äijä jotain suunnitelmia kertoo.

Jos ei tuu vieraita, niin syököön niitä Kabanossejaan. Pojan kanssa tilataan sitten vaikka pizzaa tai jotain.

Vierailija
5/11 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huomenna 7-21 töissä.

Vierailija
6/11 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä töissä pe - su iltavuorossa. Muu perhe kotosalla. Ei mitään erityistä ohjelmaa heillä tiedossa. Ei olla siivottu eikä siivota. Ei hankita mitään erityistä syötävää. Näin meillä;)

Vierailija
7/11 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko pitkän viikonlopun tarpeisiin ja tarkoitus on laittaa jotain erityishyvää ruokaa koko perheen kesken. Vietämme juhannusta kerrostalokodissamme ja nyt kun on nättiä säätä luvassa, käymme varmaankin uimarannalla, leikkipuistoissa, piknikillä ja ehkä pyöräilemme tuttaville kylään. Mietin juuri, että puhdas koti olisi kiva juttu ja siivotaan varmaankin viimeistään huomenna.

Vierailija
8/11 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huomenna mennään katsomaan kokkoa lähi rannalle.

nautitaan siitä että kaikilla on 3 päivää vapaata :)

Vierailija
9/11 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä koristelen kukkasin.

Mutta silti suurin osa ajasta kuitenkin ollaan grillaamassa tuolla kylillä:)

Vierailija
10/11 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman pidempi vaan!

Vierailija
11/11 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin ruuan, pesin ja viikkasin pyykit, istutin kukkapenkkiin lisää kukkia, siivosin jääkaapin että sinne mahtuu kamat, perkasin mansikat, pakastin ruokia, maksoin laskut, tilasin remonttimiehen, paikkasin yhden verisen polven, nypin ja kastelin kukat, raastoin kurkun... Huh. Ja kaksi tuntia kulunut.

Kohta istun alas ja hengähdän, toivottavasti. Jaa niin se juhannus... noh, huomenaamulla marinoin lihat, teen tsatzikin, leivon piirakan ja ehkä voin hetken levätä.

Työssäkäyvällä äidillä ei ole vapaa-ajan ongelmia. Ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi