Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän mielestä OK, että varhaisteini menee äitinsä ja sen siskojen kanssa mökillä saunaan?

Vierailija
21.06.2012 |

Onks teistä soveliasta/epäsoveliasta, jos poika 13v. menee vielä mökillä saunaan sukulaisnaisten kanssa (äitinsä ja täti).

Ihan nakuna menee, eikä hänestä asiassa näytä olevan mitään outoa.

Saako mammat saunassa siitä hyvää tussun vatkausmateriaalia kun näkevät pojan? (kuten sedät kai saavat?)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommenttia nyt! Toiseen vastaavan tulikin jo.

Miten on, onko sairaalloisen pedoa jos 12-13v poika käy äitinsä ja sukulaisnaisten kanssa saunassa? Tuleeko siitä naisille nolo tilanne jotenkin kun poskille nousee puna ja alapää valahtaa märäksi? Vai mitä tapahtuu? Onko tuollainen normaalia?

Vierailija
2/7 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ole normaalia että 13-vuotias poika vielä haluaa äitinsä ja varsinkin muiden sukulaisnaisten kanssa samaan saunaan.

Ja ei, en itse haluaisi siskonpoikaa (on jo 16, mutta vaikka olisi 13-vuotias) samaan saunaan kanssani. Alle 5-vuotiaan sukulaispojan voin hyväksyä saunassa naisten vuorolla, jos miehet eivät jostain syystä voi poikaa ottaa omalla saunavuorollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 5-vuotiaan sukulaispojan voin hyväksyä saunassa naisten vuorolla, jos miehet eivät jostain syystä voi poikaa ottaa omalla saunavuorollaan.

Aha.

Eli jos 5-12v siskosi poika olisi tulossa saunaan lämmittelemään esim. mökillä juhannuksena niin sä ajat pois sen takia otat pyyheesi ja lähdet äkkiä pois? :/

Vierailija
4/7 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 5-vuotiaan sukulaispojan voin hyväksyä saunassa naisten vuorolla, jos miehet eivät jostain syystä voi poikaa ottaa omalla saunavuorollaan.

Aha. Eli jos 5-12v siskosi poika olisi tulossa saunaan lämmittelemään esim. mökillä juhannuksena niin sä ajat pois sen takia otat pyyheesi ja lähdet äkkiä pois? :/

Vierailija
5/7 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina saunottu koko perheen voimin ja joskus suvunkin, lisäksi aikuisiällä oon usein saunonut sekaporukassa eikä se oo ollu mikään ongelma. Jos yhdessä saunominen on ok kaikille osapuolille niin miksei?! (Ymmärrän et esim samanikäsille eri sukupuolta oleville teini-ikäsille sisaruksille tai serkuille ei ehkä oo kiva näyttäytyä alasti).

Vierailija
6/7 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pointti on osittain se, että saisitteko mammat hyvää masturbointimateriaalia itsellenne tällaisesta kuten toisessa ketjussa väititte setien saavan sukulaistytöstä?

ap

Vierailija
7/7 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen poika 14v saunoi vielä mielellään meidän kanssa tai jopa kaksin kanssani. Itse aloin sitten ehdottaa että alkaa saunoa isänsä kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi