Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en ikinä " tee" mitään. Onko muita?

Vierailija
20.06.2012 |

Kateellisena luen facebook-päivityksiä ja juttuja, jossa " laitettiin pihalle grilli, istutin kukkia, nyt mökille perheen kanssa, syksyllä espanjaan, vaimon kanssa hotelliyö, istutin metsän, kohta uuteen kotiin, viikonloppulaatuaikaa vaimon kanssa ja lapset mummolassa, uudet puutarhakalusteet lakattu ja vaimo vaihtoi kesäverhot... " jne jne

Mä oon yh ja hyvä ku jaksan käydä töissä ja ruokkia lapset. En jaksa eikä oo mahdollisuuksia taloudellisesti mihinkään muuhun. Mun lapset elää aika köyhää elämää mun kanssa. Loman kohokohta on päiväretki kyläkauppaan ja maauimalaan. Ja jätskituutti. Takapihalla kasvaa vaan heinää. En omista grilliä. En jaksa vaihtaa verhoja. Hyvä ku jaksan pakolliset. Ei oo miestä. Ei vaimoa. Kavereita en jaksa kuin harvoin nähdä.

Luen kirjaa takapihan heinikossa ja jos käyn kävelyllä, niin oon ylpeä itsestäni.

Rikassisältöinen elämä mulla.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos/kun lapset on kouluiässä, laita ne 4H-kerhoon, ne vois innostua pitämään vaikka kasvi- tai kukkamaata siellä takapihalla ;)

Vierailija
2/19 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

facebookissa? ihan tavallisetkin ihmiset?

nimimerkki: ei itse facebookissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut sitä töiden luetteloa!

Vierailija
4/19 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehkuttaa kesälomaa, matkojaan, laittelevat kuvia remonteistaan, kasvimaasta, vaimon laittamasta illallisesta ja miten elämä on ihanaa ja onni tässä ja nyt ... Ja uudet kotiteatteritkin on nyt hankittu ja kesämökkiin vene.

Okei. Oon kateellinen. Kelpaismullekin tollanen hieno helppo elämä. Mutta ku ei jaksa. Ei oo ees näköpiirissä ketään miestäkään, jonka kanssa ees käydä siellä maauimalassa.

ap

Vierailija
5/19 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

fbhen kaikki mitä tekevät"vein lapset hoitoon,kävin kaupassa,siivottu koti" yms. mitä monikin tekee ilman hehkutusta.Mä myös joskus listasin asiat mitä olin päivän aikana tehnyt ihan vaan ,kun hermostuin kavereiden listauksiin.Ja kaikki asiat mitä listasin oli mukamas niiin helkutin auvosta ja ihanaa.Todellisuudessa mikään ei sujunut ja elämä kaikkea muuta,kuin ihanaa huutavan koliikki vauvan kanssa:)

Vierailija
6/19 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lasten kanssa kotona, ei töitä näköpiirissä, taloudellisesti just ja just pärjätään. En mä jaksa lukea noita hehkutuspäivityksiä, joita mun kaverit (joilla on siis useimmilla todella hyvätuloiset miehet) laittelee ostamistaan jutuista, uuden omakotitalon rakentamisesta jne. Olen kyllä iloinen heidän puolestaan, että heillä on kaikki tuo, mut oma elämä tuntuu sen rinnalla ihan mitättömältä.

Vierailija
7/19 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lasten kanssa kotona, ei töitä näköpiirissä, taloudellisesti just ja just pärjätään. En mä jaksa lukea noita hehkutuspäivityksiä, joita mun kaverit (joilla on siis useimmilla todella hyvätuloiset miehet) laittelee ostamistaan jutuista, uuden omakotitalon rakentamisesta jne. Olen kyllä iloinen heidän puolestaan, että heillä on kaikki tuo, mut oma elämä tuntuu sen rinnalla ihan mitättömältä.

Mulla on kyllä töitä, mutta rahat menee laskuihin. Helppoahan se ois, jos hyvätuloinen mukava mies rakentaisi mulle omakotitaloa.

Vierailija
8/19 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut saman ilmiön. Kannattaa kuitenkin muistaa, että vaikka kuinka paljon joku hehkuttaa elämäänsä fb:ssä, se ei ole koko totuus. Yksi kaverini (ei hyvä ystävä) käy sääliksi, kun hehkuttaa äijänsä ihanuutta fb:ssä ja mitä milloinkin se on hänelle ostanut. Mun lisäksi aika muu monikin kylillä tietää, että mies pettää vaimoaan mennen tullen. Pienellä paikkakunnalla kun asutaan.

Raha ei tuo onnea. Kyllä sinäkin saat elämäsi hienolta kuulostamaan.

Ruokkia lapset:

"Takana ihana työpäivä ja nyt lapsille maittavaa keittoa!"

Päiväretki kyläkauppaan ja maauimalaan: "Lasten kanssa shoppailemaan ja kylpylään!"

Luen kirjaa heinikossa: "Uppoutuu lempikirjaansa puutarhassa"

Käyn kävelyllä: "Lenkki 45 min"

Sori vaan ahkerat FB-päivittäjät, mutta näinhän se on...

Vierailija
9/19 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut saman ilmiön. Kannattaa kuitenkin muistaa, että vaikka kuinka paljon joku hehkuttaa elämäänsä fb:ssä, se ei ole koko totuus. Yksi kaverini (ei hyvä ystävä) käy sääliksi, kun hehkuttaa äijänsä ihanuutta fb:ssä ja mitä milloinkin se on hänelle ostanut. Mun lisäksi aika muu monikin kylillä tietää, että mies pettää vaimoaan mennen tullen. Pienellä paikkakunnalla kun asutaan.

Raha ei tuo onnea. Kyllä sinäkin saat elämäsi hienolta kuulostamaan.

Ruokkia lapset:

"Takana ihana työpäivä ja nyt lapsille maittavaa keittoa!"

Päiväretki kyläkauppaan ja maauimalaan: "Lasten kanssa shoppailemaan ja kylpylään!"

Luen kirjaa heinikossa: "Uppoutuu lempikirjaansa puutarhassa"

Käyn kävelyllä: "Lenkki 45 min"

Sori vaan ahkerat FB-päivittäjät, mutta näinhän se on...

Vierailija
10/19 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parilla kympillä saa grillin, jotta voi edes pari kertaa kesässä grillata.

Vierailija
11/19 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat on Facebookissa tosiaan ihan niin kuin ne haluaa esittää.

Vierailija
12/19 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en myöskään päivitä fbookia. Olen siis rehellinen.

Vierailija
13/19 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat on Facebookissa tosiaan ihan niin kuin ne haluaa esittää.

"Haluaa esittää". Aikuiset ihmiset. Niinpä niin.

Mä aikoinaan kirjauduin faceen, mutta siihen se sitten jäikin. Tajusin, ettei mulla ole aikaa eikä kiinnostusta esittää netissä yhtään mitään. Kyllä mulle oikeasti tärkeät ihmiset tietää ilman sitäkin, miten mulla menee. Muiden ei sitten tarvitsekaan ihan kaikkea tietää.

Vierailija
14/19 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tänään tehnyt kotitöitä, kuntoillut, käynyt kulttuuritapahtumassa ja lukenut kirjaa. Siitä kirjasta voisin jotain jollekin mainita, muussa ei ole mitään kiinnostavaa. Tavallista ihmisten arkea. Vähän kuin kertoisi käyneensä suihkussa tai leikanneensa varpaankynnet.

Ap kuulostaa paljon mielenkiintoisemmalta tyypiltä kuin joku pihakalusteiden öljyäjä.

Vierailija
15/19 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin kertoisi käyneensä suihkussa tai leikanneensa varpaankynnet.

Ihana ilta kotispassa! Jalat saivat kesäilmeen pedikyyrissä.

Vierailija
16/19 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin kertoisi käyneensä suihkussa tai leikanneensa varpaankynnet.

Ihana ilta kotispassa! Jalat saivat kesäilmeen pedikyyrissä.

:-DDDD

Vierailija
17/19 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan innoissani olen silloin ollut. Siis ehkä max kerran viikossa päivitän statustani ja harvoin mitään hehkutusta.

Mutta ei se tarkoita että aina menisi hyvin. Minäkin olen eronnut, lapseton, ajoittain kyllästynyt työhöni ja elämääni jne. Mutta teen kyllä kaikenlaista. Nyt Juhannukseksi menen mökille, välillä käyn picnicillä, kavereiden kanssa terassilla, lenkillä, leivon, laitan ruokaa, teen pyöräretken, kesällä lähden ulkomaille ystäviä tapaamaan jne.

Arjessakin voi tehdä paljon kivoja juttuja pienellä rahalla.

Niin naivilta kuin se kuulostaakin, jokainen meistä loppupeleissä vastaa omasta onnellisuudestaan.

Vierailija
18/19 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itelläkin menee välillä ihan paskasti, mutta oon huomannu että sehän piristää kun koittaa löytää omasta elämästä se positiiviset pienet jutut.

Kerrottavaa löytyy just vaikka siitä leppäkertusta joka lens vahingossa sisään. Kokeile vaikka!

Vierailija
19/19 |
21.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niitä, joiden kirjoittaja kertoo arjestaan osuvasti

Jos aina olis juhlaa, niin silloin olis varmaan alkoholisti. Tavallinen elämä on just hyvä juttu!