Oletko varma ettei kukaan seuraa sinua tietokoneen web-kameran kautta?
Kommentit (50)
Olisin kyllä tosi imarreltu, jos joku mua haluaisi katsella!
Olen peittänyt kameran tarralla ja virustorjunta pitäisi olla kunnossa.
tapauksessa on helvetin tylsää katsottavaa
Mullakin on kamera peitetty tarralla. Lapsi aina muistuttaa että banaanin roska on äidin tietokoneessa. On siis peitetty Chiquita-tarralla :) Toisessa läpppärissä on laastari. Kyllä on lapsella ihmeteltävää siinäkin "pipi tietokoneessa"
läppärin kameran päällä, koska vainoharhailen että joku tarkkailis mua sitä kautta
Tuhti keski-ikäinen ja ikävystynyt muija...
Eikös Kouvolan suunnalla jäänyt kiinnikin joku stalkkeri joka väijyi nuoria naisia, mitäköhän se siitä sai tuomiota?
Oikeesti, pikkasen täytyy olla päässä vikaa jos moista harrastaa.
ei varmaan jaksais kattoa kymmentä minuuttia pidempään..
Ja sen kymmenen minuuttiakin vaan silloin kun olen koneella tissit paljaana :D haha
pöytäkoneen kamera toljottaa rumaa mäntypaneelia. läppärin kameralla on silmälappu.
...oli tollanen tarina joskus. Sen jälkeen mun läppärin kamera on ollut käännettynä kohti seinää.
Paljolta harmilta säästyy kun kone ja nettiyhteys on auki vain silloin kun niitä käyttää.
En pelkää. Olen pitänyt tarraa kamera-aukon suojana. - Valmiiksi vainoharhainen
Tarra löytyy, juu...
tuossa linssin päällä on laastari, sitä ei hakkeroida.
Ihan turhaa olla vainoharhainen! Ei sinua kukaan katsele television, tai tietokoneesikaan kautta!!?? Miksi ostit nämä laitteet! Jos yhtääkkiä tuli pelko, että sinua tiiraillaan!! Huolet pois ja käyttäkää laitteita ihan normaalisti! Tietokoneen puolella, kyllä pitää olla virustorjunta kunnossa! Jos käytätte Web kameraa, niin kyllä silloin varmasti tiedätte, että kun laitteen sulkee myös YHTEYSKIN KATKEE! Olette ehkä saannut vääränlaista tietoa! Rohkeesti vaan käyttämään ostamianne laitteita, ei tarvitse pelätä että joku kuvaa ja hym. tiirailesi teitä! Hauskoja televisio - ja tietokone katseluja, teille ilman mitään pahveja tai teippejä!
Mitä pelättävää teillä on? Kyllä minua saa vapaasti katsella. En tosin usko, että ketään kiinnostaa ja läppärini kamerakin osoittaa lähinnä seinään. En istu sen edessä, koska käytän erillistä näppäimistöä ja näyttöä.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 13:35"]
Mitä pelättävää teillä on? Kyllä minua saa vapaasti katsella. En tosin usko, että ketään kiinnostaa ja läppärini kamerakin osoittaa lähinnä seinään. En istu sen edessä, koska käytän erillistä näppäimistöä ja näyttöä.
[/quote]
Voi elämä...
Kyllä minulla on tarrat/maalarinteipit niin iPadissa kuin läppärin ja tietokoneen kameroissa. iPhonenkin kameraan harkitsisin, mutta voisi ihmiset tuolla ulkomaailmassa pitää pipinä ;) Laitteet usein auki, ja kameroille on käyttöä erittäin harvoin mutta eipä niitä irtikään saa. Lisäksi oleskelen usein alasti kotonani.
T: Neurootikko vainoharhainen.
Ihan sama. Jos joku saa kiksejä mun selluliittipyllyn tiirailusta niin antaa mennä vaan.
Vanha pöytäkone, ei kameraa. Ei tarvitse olla vainoharhainen. :)
AIka guru saa olla kun web-kamera ei ole kiinni koneessa vaan irrallaan pöydällä... Hurjaa... Läppärikään ei oo päällä vaikka tossa vieressä onkin...
Meillä on tarralappu läppärin kameran edessä.
kameran olen peittänyt