Kuukautisten kanssa mökille, miten...?
Kuukautisten kanssa mökille - miten varaudut? uitko järvessä?
Kommentit (29)
Otan tarpeeksi mukaan siteitä ja tampaxeja:)
jos ei tuu juoksevaa vettä vessaan niin paketti kosteuspyyhkeitä auttaa ;)
jos ei tuu juoksevaa vettä vessaan niin paketti kosteuspyyhkeitä auttaa ;)
KIITOS!
siteille ym. Kaikissa ulkohuusseissa ei ole roskista eikä niitä passaa sinne reikään laittaa:)
hyvä vaan, ja parhaita on ihan vauvojenpeppupyyhkeet.
vähän toki riippuu, missä mökki on
mukaan varaan jotain intiimi/vauvanpeppupyyhkeitä varan vuoksi (mökillä ei juoksevaa vettä). Yleensä käyn kupin tyhjennyksen jälkeen saunassa pesulla. Järvessä uin.
Mutta ai että mä vihasin mökkeilyä menkka-aikaan ennen kierukkaa. Täytyy sanoa, että en kyllä mennyt möksälle pahimpaan vuotoaikaan koska silloin tarvi olla kyllä puhdasta juoksevaa vettä ulottuvilla. Vuotoa tuli niin jumalattomasti että oli ihan tuskaa tuusata jossain ulkohuussissa joittenki kosteuspyyhkeiden kanssa. Hyi. Onneks ei ole sitä riesaa enää.
Mutta ai että mä vihasin mökkeilyä menkka-aikaan ennen kierukkaa. Täytyy sanoa, että en kyllä mennyt möksälle pahimpaan vuotoaikaan koska silloin tarvi olla kyllä puhdasta juoksevaa vettä ulottuvilla. Vuotoa tuli niin jumalattomasti että oli ihan tuskaa tuusata jossain ulkohuussissa joittenki kosteuspyyhkeiden kanssa. Hyi. Onneks ei ole sitä riesaa enää.
Taidankin peruuttaa ihanan järvi-Suomi viikonlopun. Tai no, ehkä en kuitenkaan ;). Onhan tässä tietty vielä se mahdollisuus, ettei kuukautiset kuukautiskivuista ja valumistunteesta vaginassa huolimatta tulekaan ja olisin raskaana (kysymyksessä kauan toivottu raskaus).´
sillä hauet ja ahvenet haistavat veren ja syövät sinut. :)
Tietenkin voi olla mökillä kuukautisten kanssa ja uida järvessä? Miksi ei voisi? Olethan kotonakin kuukautistesi kanssa. Kuulostaa ihan teini hommalta, jolla on ollu kuukautiset vasta hetken ja on sellainen olo ettei uskalla lähteä kotoa ja varoo kaikkea tekemistä. Samalla unohtaa olla kaunis.
pikkarit ja koko sänky piti vuorata yöksi.
Mahtoi olla ennenvanhaan mukavaa, kun pesumahdollisuudet oli sauna lauantaina ja siteinä jotain kankaansuikaleita.
Tietenkin voi olla mökillä kuukautisten kanssa ja uida järvessä? Miksi ei voisi? Olethan kotonakin kuukautistesi kanssa. Kuulostaa ihan teini hommalta, jolla on ollu kuukautiset vasta hetken ja on sellainen olo ettei uskalla lähteä kotoa ja varoo kaikkea tekemistä. Samalla unohtaa olla kaunis.
En ole koskaan uinut kuukautisten aikaan. Minulla on ollut kuukautiset yli 20 vuotta.
pikkarit ja koko sänky piti vuorata yöksi.
Mahtoi olla ennenvanhaan mukavaa, kun pesumahdollisuudet oli sauna lauantaina ja siteinä jotain kankaansuikaleita.
Itselläni km:jen jälkeen (2 kpl viime vuonna) jostakin syystä kuukautiset ovat minullakin todella massiiviset.
Tietenkin voi olla mökillä kuukautisten kanssa ja uida järvessä? Miksi ei voisi? Olethan kotonakin kuukautistesi kanssa. Kuulostaa ihan teini hommalta, jolla on ollu kuukautiset vasta hetken ja on sellainen olo ettei uskalla lähteä kotoa ja varoo kaikkea tekemistä. Samalla unohtaa olla kaunis.En ole koskaan uinut kuukautisten aikaan. Minulla on ollut kuukautiset yli 20 vuotta.
noita vauvanpyyhkeitä, ja jotain vähän puhdistavampiakin, esim. rainbow-pyyhkeitä kannattaa olla.
Mä en oikein ehkä sinne järveen välittäisi mennä, ja mun vuodolla jäisi varmaan järkyttävä vana jälkeen, kuin olisi tappajahai iskenyt :)
Tyhjään limupulloon vettä, niin sillä on helppo suunnata pesuvettä pimpulin suuntaan?
Tai ehkä ketsuppipullosta oikein painepesua?
sillä hauet ja ahvenet haistavat veren ja syövät sinut. :) Tietenkin voi olla mökillä kuukautisten kanssa ja uida järvessä? Miksi ei voisi? Olethan kotonakin kuukautistesi kanssa. Kuulostaa ihan teini hommalta, jolla on ollu kuukautiset vasta hetken ja on sellainen olo ettei uskalla lähteä kotoa ja varoo kaikkea tekemistä. Samalla unohtaa olla kaunis.
hän kuvittelee kaikilla naisilla olevan standardikuukautiset.
Limupullo auttaa selviämään jos ei ole juoksevaa vettä. Järvestä vaan täyttö ja pesulle. Ota oma tumma alapesupyyhe mukaan, tai rulla talouspaperia.
Limupullo auttaa selviämään jos ei ole juoksevaa vettä. Järvestä vaan täyttö ja pesulle. Ota oma tumma alapesupyyhe mukaan, tai rulla talouspaperia.
Tykkää!
Miksi ei voisi uida? En ole koskaan tullut ajatelleeksikaan moista.