Miksi niin moni suuttuu tällä palstalla jostain kommentista, jonka saa?
Eihän kukaan tiedä elämäsi todellista tilannetta ja sitten vedetään meloni nenään, kun joku sanaa jotain pahaa?
Miksi mua vaan naurattaa nämä typerät kommentit, joita ihmiset heittää muka ilkeilyllä??
Kommentit (3)
silti ärsyttää.
Ja sitä paitsi: et sinä voi tietää, miten paljon se ärsyttää, eli mikä on kiukustumisen määrä. Voin kirjoittaa vittuilevalle kommentoijalle samaan ilkeään tyyliin vastaan ilman, että oikeasti olen yhtään hiiltynyt, ainoastaan lievästi ärtynyt.
Eli juu: ei pidä ilkeilyjä ottaa aidosti henkilökohtaisesti (ja epäilen, että harva ottaakaan, mikäli vittuilusta ei paljastu jotain oikeaa ja ilkeää ennakkoluuloa taustalta).
Mutta ei pidä ottaa niitä vastakommenttejakaan hei IHAN niin tosissaan, ap hyvä...
ja mua nolottaa se älyttömästi. Vetoan heikkoon itsetuntoon ja siihen, että mä oon väsynyt siihen, että tosielämässäkään kukaan ei koskaan kuuntele mua, edes silloin kun mä olen se, joka oikeasti tietää jonkun jutun.
Jossain vaiheessa vaan yliherkistyi sille että on aina väärässä.
Mutta yritän päästä tästä eroon, ja av on tosi hyvä paikka opetella olemaan oikeassa ja väärässä ja väittelemään.
ja yksi mikä tehokkaasti hillitsee suuttumista vastaväitteistä: joidenkin tutkimusten mukaan jossa oli tutkittu facebook-kommentointia, niin tää suuttuminen vastaväitteistä tulkittiin yhtenä narsistisena piirteenä. Mä en välttämättä allerkirjoittaisi tota väitettä, mutta jos yleisesti noin uskotaan, niin mieluummin sitten koitan olla raivoamatta etten tulisi leimatuksi.
Ei se kuitenkaan onnista, ja itse kyllä tykkään kun ihmiset täällä välillä suuttuvatkin. Musta se on ihan terveen merkki, tunne muiden joukossa.
Joku, joka ei tiedä sinusta mitään sanoo jotain muka pahaa, eikä edes osaa sanoa sitä kunnolla pahasti. Sama asia, kuin joku kaupungilla, ketä et edes tunne, sanoo sinulle jotain kommenttia esim. pukeutumisestasi. Hei haloo, sun oma asia miten pukeutuu, ei sitä ohikulkijaa tarvitse heti turpiin vetää -_-'
Kai tämäkin on näitä itsetunto kysymyksiä...