Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tervetuloa uudet mukaan -5/-10kg laihdutuskimppaan!!!!

23.11.2005 |

Meillä tosiaan alkaa kutistumaan tämä ryhmä kokoon. Että jos haluaa liittyä mukaan ryhmään niin lämpimästi toivotamme tervetulleeksi meidän kimppaan. Meitä on vielä muutamia " vanhoja" jäljellä ja tuntuu tällä hetkellä olevan motivaatio vähän kadoksissa, niin että uusien jäsenien myötä voisimme mekin saada tsemiä tavoitteeseen pääsemiseen. Sitten kun tuo joulukin on tulossa niin sitä kannustusta varmaan tarvii taas joulun jälkeen.

Kirjoitellaan tänne aina maanantaisin kuulumisia ja jos uusia innostuu mukaan niin voitas tehdä pieni esittelykierros....

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla kävin puntarilla joka näytti 61kg!!!!jihuuuuu...

enpä olis uskonu et noin paljon lähtis.toisaalta,ens viikon tulos voi olla paljon vähemmän,vaikka söis samalla tavalla.aluksi lähtee aina vähän nopeemmin,mut tästä se lähtee!!!vähän kyllä tuo joulu pelottaa,koska silloin en aio laskea syömisiä,niin sitten tammikuun alussa taas NIIIIIN vaikea palata ruotuun.täältä palstalta saa kyllä aina tsemppiä,pitää sitten joka päivä käydä lueskelemassa täällä:0)

lähtöpaino:31.3 80kg

paino:7.12 63kg

paino tänään:61kg

Vierailija
2/39 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas mikä tämän idea on? Minä kun olen koko palstalla liikkeellä melkeinpä ekaa kertaa ja sitten huomasin tämmösen aloituksen. Tarkoitus on ilmeisesti saada yhdessä paino alas?

Minulla on poika joka synty heinäkuussa 2004 ja paino palasi melkein kokonaan ennalleen. Oisko kolmesta kilosta ollut enään kiinni. Sen jälkeen mä rupsin syömään älysti karkkia. Siis päivittäin ja syön yhä enkä saa lopetettua. Paino on sen jälkeen noussut 8kg.

Uuden vuoden lupaus on että herkuttelu jää siihen yhteen kertaan viikossa (ellei oo vieraita tai olla kylässä jne...) ja sitten alkaa säännöllinen liikunta. Mutta en usko että näin tulee kumminkaa käymään. Mun on saatava joku mun rinnalle laskemaan yhdessä painoa niin se onnistuu helpommin ja kun semmosta ei todellisuudesta löydy niin ajattelin kokeilla tämmöstä virtuaalista systeemiä. = ))

Mitä muuten tuo -5/-10kg otsikossa meinaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku viikko meistä jotka " kuuluvat" tähän painonpudotus ryhmään niin ilmoittelisi itsestään sielä joka viikko uuden otsikon alla. Eli siinä on toi -5/-10kg ja yleensä se viikko mitä eletään niin kaikki tietää minkä viikon lista on nyt menossa ja minne mennään porukalla kertomaan sen viikon uutiset ja miten on mennyt ja IDEAT mitä on haalinut jos muutkin voisi niistä saada lisäpotkua :)

Että joka viikko ilmestyy toi uusi otsikko niin tullaan sinne kertomaan uutiset.

Tervetuloa vaan kaikki halukkaat!

Vierailija
4/39 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo elikkä tämän meidän porukan " tunnus" on toi -5/-10kg ja perässä aina viikko missä mennään. Otsikko EI TARKOITA etteikö huolittaisi mukaan pudottajia joilla on enemmän tai vähemmän pudotettavaa ku toi 5-10kg...meillä vaan kaikkilla porukassa on suht sen verran pudotettavaa. Niin ja uudet kirjoitelkaahan tosiaan kuulumisia tonne meidän viikkopinkkaan, joka tällä viikolla on toi nannan alottama....niin pysytään sit yhres kooos kaikki;) Pinkkaan voi kirjoitella kuulumisia, tavoitteita, loistokikkoja laihdutukseen jne.

Niin ja sitten vielä, että meillä itse kullakin on nyt vähän taukoa tässä joulun alla laihdutuksessa ja lipsahduksia sattuu, mutta ne hyväksyttäköön;))

Ragna

Vierailija
5/39 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden lapsen (01 ja 03) äiti keski-Suomesta. Raskauksien jälkeen laihdutin painonvartioissa 26 kg pois ja olinkin hetken normaalipainossani.

Mutta olen edelleen kotona lasten kanssa hoitovapaalla ja pullakahvit ja namit maistuvat ihan liian hyvin. Se on kyllä ärsyttävää. Niinpä painoa on tullut takaisin 5 kg. Ilmoittautuisin siis 5 kg pudotustalkoisiin. Tavoitepaino on 62 kg ja puntari näytti tänä aamuna 67.

Olen kyllä motivoitunut, mutta nämä kilot tuntuvat kyllä roikkuvan minussa tosi lujasti.

Vierailija
6/39 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen että älä laihduta jos imetät, koska elimistön myrkyt lähtevät liikkeelle ja imeytyvät myös äidinmaitoon. Kilot kyllä karisee imettäessä. Itselläni tippui jopa alle sen mitä painoin kun aloin nuorimmaistani odottamaan vaikka herkuttelinkin. Tietenkin voi laihdutta jättämällä herkut minimiin mutta kuitenkin syömällä terveellistä ruokaa kunnolla ja muistamalla juoda riittävästi.

Vierailija
7/39 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis yks innokas pudottaja mukaan. Voipi olla et innostus nousee joulun jälkeen vasta. Tarkoitus olis hankkiutua eroon 8 kg:sta, jotka salakavalasti ovat liimauteneet vatsaani ja takamukseeni. Lähtöpaino on 64 kg. Ja joulun jälkeen palailen asiaan paremmin.

Vierailija
8/39 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee!

Olen yrittänyt laihduttaa laihoin tuloksin. Haluaisin 5-6 kg pois. Nyt muistutan kermaleivosta löllyvine vatsamakkaroineni. Ällöttää kun entiset vaatteet ei mahdu päälle. Mutta tsempataan toisiamme siskot!

Painoni siis nyt 56.

Vierailija
9/39 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden lapsen äiti ( -98 ja -04 syntyneet).. ja ensimmäistä kertaa elämässäni tunnen itseni oikeasti liian pulleaksi. Painosta pitäisi saada 7kg pois, eli tuonne 55kg:n. Pituutta on 163cm. En ole edes punninnut itseäni joulun jälkeen. Sama vaiva kuin monella muulla. Vanhemmiten itsekuri on hävinnyt jonnekin. Ja aikaa omalle kuntoilulle on vähän. Minulla vielä allerginen nuha (ja sitä kautta jatkuvat poskiontelotulehdukset) haittaavat elämää ja tietysti kuntoiluakin. Makeansyönnnistä pitäisi päästä.

Vierailija
10/39 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöni syntyi 9/2001 ja synnytyksen jälkeen olin paino oli hyvin pian jopa vähemmän kuin ennen raskautta.(65kg) Hiljalleen kilot alkoivat kertyä ja kun aloitin painonvartijoissa 1/2003 paino olikin 82kg. =( 5/2003 olin pudottanut painoni 68kg. Jossain vaiheessa ote alkoi taas lipsua ja elämäntilanteeni heitti kärrynpyörää. Kilot salakavalasti taas vyötärölle. Nyt alkaa olla elämäntilanne taas tasapainossa joten on aika saada painokin alemmas. Tänään ensimmäinen päivä painonhallintaa ja paino oli aamulla 76kg. Elikkäs se vajaa 10kg olisi tavoitteena. Pituutta minulla on 172cm. Pisteiden laskemisella aion saada ällötykset vyötäröltä häviämään. Liikuntaa yritän lisäillä mahdollisuuksien mukaan.

Tsemppiä kaikille hirveesti ja aloitetaan uusi vuosi uusin keveämmin kujein. =)

Vierailija
11/39 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku aloittaa tuon -5/10kg ja sitten viikko perässä esim. vko 52, tulkaa sinne kertomaan ja tsemppaamaan muita joka viikko ja vaikka useampanakin kertana viikossa.

Stella-79 olet oikeastaan mun kanssa ihan samoissa mitoissa, ihan kiva saada joku vertailu kohde itselle kun mun paino jämähti 74kg ennen joulua, nyt ollaan taas jossain 75 lukemissa... Ja näyttää että olet saanut lapsesikin samoihin aikoihin kun itse tai minä sain samana vuonna 01 mutta joulukuussa, eikä muita lapsia ole vielä ainakaan.. tiedä tuleekokaan.

Mutta palailkaa " viikko otsikon alle" .

Vierailija
12/39 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa olis pudotettava tuollaiset 15 kg, tosin 10 kg olis jo hyvä. Mulla on yksi lapsi (6/05) ja raskausaikana kiloja tuli jotain 14. Mutta lähtöpainossakin oli jo 6-8 kiloa liikaa. =(

Tavoitteena on siis -15 kg. Mut eka tavoite on -5kg, sitten taas -5kg ja sit viel -5kg ja sithän se oliskin siinä. Voi kun se oliskin noin helppoa! Keinona on syömisten tarkkailu ja liikunnan lisääminen. Yritän vähentää herkkujen syömistä 1Xvkossa ja lisätä liikuntaa joka päivälle. Ainakin hyötyliikuntaa, jos ei muuhun aika riitä.

Toivon, että täältä saan tsemppausta. Ilmoitetaanko täällä palstalla oma paino esim. joka maanantai?

Onnea painonpudotukseen jokaiselle! Ja hyvää alkanutta vuotta!

Vierailija
13/39 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan ilmoittautua 10 kilon pudottajiin. Olen vuonna 2004 laihduttanut 30 kiloa ja nyt haluan pudottaa vielä ne 10, jotka puuttuvat lopullisesta tavoitteesta.

Olen 5 lapsen eronnut äityli. Ja pudotettuja/takaisin hankittuja kiloja on vuosien saatossa kertynyt paljon. Nyt olen kuitenkin oppinut pitämään painoni liikunnalla kurissa, mutta haluan lopultakin myös saavuttaa sen tavoitteen, jonka itselleni olen asettanut. Eli siis kesäkuun loppuun mennessä pitää olla 10 kiloa pois.

Tsemppiä kaikille tiputtajille!!!! =)=)=)

Vierailija
14/39 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoa haluaisin puottaa semmosen 10 kiloa...mut varovasti kun vielä täysimetän. minulla poika 1v5kk ja tyttö 2kk.

Vierailija
15/39 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden pienen pojan 33-vuotias äiti, esikoinen syntyi 2/03 ja kuopus 6/05. Minulle kertyi painoa molemmissa raskauksissa yli 20 kg. Olen aika ennen lapsia ollut hoikka, pituutta on 166 cm ja painoa oli enimmillään 55 kg, joten olo oli aika lailla norsumainen mennessäni synnärille kuopusta tekemään; vaaka näytti lukemaa 87 kg! 6 kg jäi laitokselle, imetyksen ja sovelletun " kutrailun" avulla lähti vielä 21 kg. Painan nyt siis 60 kg. Vaatekoko on pienentynyt koosta 46 kokoon 38.

Tavoitteena olisi olla vaatekokoa 36 toukokuussa töihin palatessani, luulisin painon silloin pyörivän n. 55 kg:n hujakoilla. Kiloilla ei enää ole oikeastaan niin suurta merkitystä, haluan vain kiinteytyä eli mahtua mahdollisimman pieneen pakettiin... Seuraan siis enemmän mittanauhaa kuin vaakaa.

Toinen (ja varmaan paljon vaikeampi...) tavoite olisi myös se, että olisin toukokuuhun mennessä saanut iskostettua nämä paremmat ruoka- ja liikkumistavat nuppiini niin, ettei näistä kiloja enää toiste tarvitsisi pudottaa

Vierailija
16/39 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin liittyä joukkoonne minäkin.

Olen kahden lapsen 36 v. äiti, esikoinen on vuosimallia 2001 ja kuopus syntynyt viime lokakuussa. Lapsiluku on meidän perheessä nyt täynnä, joten olisi aikä myös päästä mammakiloista eroon.

Tavoitteena on normaalipaino, mikä meikäläisen valtaisalla 158 cm varrella tarkoittaa max. noin 62 kg:a. Siihen lienee matkaa liki se 10 kg näin joulun ja uuden vuoden herkkujen jälkeen... Aion käydä puntarilla huomisaamuna ja pitää jatkossakin maanantain punnituspäivänä.

Täysimetyksellä olen edelleen, joten mitään tehokuureja ei ole tarkoitus aloittaa, vaan lähinnä tarkistaa ruokavaliota ja lisätä liikuntaa. Katsotaan mihin se riittää ja tarkistetaan taktiikkaa tarpeen vaatiessa kesän korvalla.

Alkavan viikon pinoon ilmoitan siis aloituspainoni ja lupaan tulla viikottain kertomaan tilanteeni...

Vierailija
17/39 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31v. suht tuore äippä pääkaupunkiseudulta. Esikoiseni syntyi lokakuussa ja raskaudessa painoa kerääntyi melkein 25kg josta kyllä suuri osa oli " vain" turvotusta. Nyt kiloja on lähtenyt vajaa 20 mutta siis vielä tuo reilu 5 kg olsi jäljellä ja ne taitaa olla vähän tiukemmassa. Pari lisävaje kiloakaan ei olisi pahitteeksi sillä lihoin jo ennen raskautta muutamia kiloja.

Painan nyt 75kg (pituus 172cm) ja tavoitteenani olisi ensi kesään mennessä painaa 65kg. Voi olla liian paljon " pyydetty" mutta pitäähän sitä kunnon tavoitteet olla. :)

Onkos teillä hyviä vinkkejä miten vatsan seudun " löllöt" sais kiinteytettyä?

Hyvää ja kevyttä alkuvuotta kaikille kanssasisarille!

Vierailija
18/39 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli n 7 kg tulisi saada pois niin olisin oikein tyytyväinen. Toivon saavani hyviä niksejä ja ohjeita terveellisiin elämäntapoihin tämän palstan kautta. Mull on yksi muksu 1 v 4 kk.

Vierailija
19/39 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille!

Löysinkin itselleni aivan uuden sivun ja täällä huomasin olevan samassa tilanteessa olevia. Paitsi että meillä ei ole vielä lapsia, mutta lapsettomuustutkimukset aloitettiin ja löydettiin pco ja hoidoksi määrättiin painonpudotus. Ja olen odottanut jo aivan liian kauan motivaationi syntymistä ja nyt päätin että pitää toimia! Muttta yksin se ei ole mukavaa, repsahtaa kovin helposti. Minulle on kertynyt parin vuoden aikana n.15kg painoa!!!! Joten urakkaa riittää 15-20kg on tavoite, mutta pienissä osissa ajattelen projektia.

Olen aiemmin laihduttanut painonvartijoissa hyvin tuloksin, nyt ajattelin aluksi keventää muutoin ilman pisteitä ja sitten tarv myöhemmin tarttua ohjeisiin ja tietty liikkua päivittäin edes vähän. Jospa se vauvelikin ilmottelisi tulostaan kun jaksan tsempata ja mieheni tukee 100% minua ehkä ajoittain tuskaisellakin taipaleella! Tänne on kiva tulla kertomaan tuloksista ja tarv pahana hetkenä saada tukea!

Tsemppiä kaikille!!! Uusivuosi tuo varmasti uudet kujeet kevyempään elämään:)))))))))

Vierailija
20/39 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täytyykin todeta, että tavoitteeni muuttui. Nyt tavoitteeni on pudottaa vähintään 15 kg ja -20 kg olis lopullinen tavoite.

Paino tänä aamuna siis 76 kg.

Mun ongelmaksi tulee muodostumaan se, että tykkään kahvin kans mutustella pullaa tai keksiä tai jotain muuta hyvää. Samoin on kun katselemme elokuvia, niin pitäis olla jotain naposteltavaa koko ajan. Joten oiskos teillä hyviä neuvoja tällaisiin ongelmiin?

T. Sanjuska

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan