Shipsejä voileivälle..
Amerikkalaisissa ja Englantilaissa ohjelmissa laittavat shipsejä leivän päälle. Tyrmistyttävä ajatus :D Yhdessä ohjelmassa sanoivat alkavansa syömään terveellistä kotiruokaa ja tekivät ison läjän voileipiä ja ennen syöntiä ne holvattiin kasalla shipsejä.
Onkohan tuo kovinkin yleinen tapa?
Kommentit (22)
Mutta joo, olin Irlantilaisessa koulussa joskus töissä ja siellä syötiin lounaaksi leipiä ja patonkeja sipsien kera. En meinannut uskoa silmiäni kun ekan kerran näin. :D
Amerikkalaisissa ja Englantilaissa ohjelmissa laittavat shipsejä leivän päälle. Tyrmistyttävä ajatus :D Yhdessä ohjelmassa sanoivat alkavansa syömään terveellistä kotiruokaa ja tekivät ison läjän voileipiä ja ennen syöntiä ne holvattiin kasalla shipsejä. Onkohan tuo kovinkin yleinen tapa?
Mies ja minä laitetaan joskus voileipien päälle sipsejä (ehkä pari kertaa vuodessa). On muuten hyviä. Kannattaa kokeilla.
shipsit? Laivoja?
Voi olla aika haastavaa saada laivoja voileivälle :o
Veti chips-sandwichejä, paahtoleivän välissä ranskalaisia. Hyi helkutti:D
ja mitä muuta leivällä on?
Hauska:)
siis leivän päälle perunalastuja??
Tai sitten ranskiksia ja ketsuppia. Tai HP-kastiketta.
Mies ja minä laitetaan joskus voileipien päälle sipsejä (ehkä pari kertaa vuodessa). On muuten hyviä. Kannattaa kokeilla.
Onkos leivällä väliä, siis olisko paahtis parasta? Laitatteko voita tai jotain muuta "liukastetta" siis se voi olla¨muuten aika tanttua.
Meillä suosikki kahden vaalean paahtamattoman leivän väliin ohuesti margariinia, juutoa ja sipsejä. Joskus myös lisäksi kurkkua, salaattia tai mitä nyt kaapista sattuu löytymään. Ja ei sipsejä murskata.
Hyviä pari kertaa vuodessa mutta eihän nämä mitään "terveysruokaa ole".
sopisiko tarkoitukseen esim. oma suosikkini sour cream&onion-maku..?
Onkos leivällä väliä, siis olisko paahtis parasta? Laitatteko voita tai jotain muuta "liukastetta" siis se voi olla¨muuten aika tanttua.
ja paahtamattona. Lisäksi tosiaan margariinia, juustoa ja mitä vaan kaapista sattuu löytymään. Mies taitaa laittaa vielä perunasalaattiakin ohuelti siihen ja sitten toinen paahtisleipä päälle eli kerrosleipänä syödään.
sopisiko tarkoitukseen esim. oma suosikkini sour cream&onion-maku..?
Meillä on ollut maustamattomia mutta kannattaa kokeilla omia lemppareita. Yhden leipäparin välissä menee 2-6 sipsiä eli isoa pussia ei tartte varata tähän tarkoitukseen...
Kokeilin patongin välissä. Ihan hyvää oli.
Nam! Söin tällä tapaa leipää, nostin tämän vanhan ketjun.
saman ja olin tosi ihmeissäni :)