Hox!!! Te, joilla on erillinen kirppistunnus (tai peli) Facessa. Sulkekaa kyseinen tili!!!
Tarkoitan nyt niitä tapauksia, joilla on se henk.koht. tili ja sitten se peli- tai kirppistili.
Naama on alkanut nyt sulkemaan noita kyseisiä tilejä ja paskana säkänä sulkeutuu mahdollisesti myös se henk.koht. tili.
Ja tämä ei ole mitään mutu tietoa vaan tiedän usemmankin tapauksen, joilta lähti pelitunnus ja yhdeltä lähti kummatkin.
Kommentit (12)
3 feikkiprofiilia pelejä varten.
Muutama kuukausi sitten noihin jokaiseen tuli pakollinen puhelintunnistautuminen, en siis pääse enään kirjautumaan, ellen puhelimella vahvista niitä.
Omaan oikeaan profiiliin ei toistaiseksi ole tullut mitään tunnistautumisia.
Ja olen kuullut samasta asiasta. Mutten kyllä millään haluaisi sulkea tuota pelitiliä.
Anteeksi mutten ymmärtänyt.
vain kirppismyyntiä tai fb-pelejä varten, jos et, ei tarviikaan ymmärtää.
Ja olen kuullut samasta asiasta. Mutten kyllä millään haluaisi sulkea tuota pelitiliä.
niin onhan se ymmettävää ja turhauttavaa alkaa uudestaan alusta. Tai sama juttu missä tahansa pelissä.
Mutta nuo pelipostaukset saa oikeasti piilotettua kavereilta, sieltä pelin asetuksista kun valkkaat sen "ketkä saavat nähdä tämän pelin postauksia tms." ja sieltä aseutksen, Only me, niin kukaan ei nää sun peli juttui.
...jos face tekee sen mun puolesta?
Pitäköön buukkinsa.
Saane mun nauraa.. :D Kuka tekee Facebookiin erillisen tunnuksen kirpputoritavaroille? Riittäisi kun tekisi vain julkisesti näkyvän albumin josta jakaa kuvia niihin kirppisryhmiin. Av-mammat, älykköyden pohjanoteeraus.
Niille jotka eivät ymmärrä, niin avainsana on tuo otsikon ensimmäinen sana.
isompaan kirppisryhmään, nuo ovat suht yleisiä ellei sitten kirppiksen ypt ole jo alkaneet poistaa niitä.
Siinä kun on se pointti, että ei halua kavereiden näkevän mitä sä myyt. Ns. suljeutuissa ryhmissä ne kansiot ja kuvat ei näykkään, mutta jos ryhmä on avoin, niin ne kuvat ja kansiot näkyy kavereillekkin. Ja kyllä se alkaa pidemmän päälle rissaamaan katsella niitä samoja rättejä ja kansioita viikko/kuukausi tolkulla..
Ja kyllä ne pystyvät yhdistämään tilit samalle henkilölle. IP osoitteen takia..
Niille jotka eivät ymmärrä, niin avainsana on tuo otsikon ensimmäinen sana.
Kyllä pitää ihan paikkansa!
Mutta turha tulla sitten tänne itkemään, että miksi Naama on sulkenut sun kirppistilin tai kummatkin tilisi.
*KOPIOITU*
HUOMIO HUOMIO KAIKKI!
FACEBOOK ON ALKANUT POISTAA KIRPPUTORIPROFIILEJA, JOTEN MIKÄLI TEILLÄ TÄMMÖINEN ON NIIN LAITTAKAAHAN TIEDOT TALTEEN. ERITYISESTI OSTAJAJIEN NIMET/NUMEROT YMS. JOS SATTUU ETTÄ TEIDÄN PROFIILINNE POISTETAAN NIIN EI HÄVIÄ KAIKKI TÄRKEÄT KAUPPAKUMPPANEIDEN TIEDOT! MYÖS ALKUPERÄINEN PROFIILI SAATETAAN POISTAA. NÄIN ON JO KÄYNYT.
Yhdeltä kirpparilta napattu kopio (sori capsit, en jaksa kirjoittaa tekstiä uudestaan normaalilla tekstillä).
Ja kyllä ne pystyvät yhdistämään tilit samalle henkilölle. IP osoitteen takia..
Meidän koneelta FB:ssä käy niin kaverit, lapsenvahdit kuin kumminkaimatkin jos sattuvat kylään eksymään eli mistäs FB noista tietää minkä poistaa ja minkä jättää..?
Eli esimerkkinä kuvitteellinen Virtasen perhe.
Isä Mattivillellä on oma henk.koht. tili, 15v Vilivillellä on oma tili, 14v Mirkkulilla on oma tili ja Marjatta äidillä on sitten kolme tililä;
yksi peleihin, yksi kirppiksille ja yksi henk.koht. tili.
Ja jos kirppis tilillä on vaan kansioiden ja rättien kuvia eikä yhtään kavereita, samoin peli tilillä (siis ei kavereita), niin eiköhän siitä osata katsoa, että nämä on tupla/triplatunnuksia.
Eli he eivät kiinnitä niihin muiden tileihin huomiota tms.
Mistä mä tiedän, kunhan arvailin.