uskovaisille (älkää muut suuttuko)
Jos paikalla on yhtäkään uskovaa, ruokoile puolestani vaikka vain puoli minuuttia. Olen kamalassa ahdistuksessa. En tiedä elämäni suuntaan. Kaikki kärjistyi, kun sotkin ihmissuhteenikin. Nyt tuntuu etten ole mitään, en tiedä minne olen menossa, ja olen menettänyt rakkautenikin eli tuntuu ettei ole syytä elää. Jumala ei kuule minua, tuntuu ettei Jeesusta ole. Etsiskelin netistä esirukouspaikkoja, en onlinea löytänyt...
Anteeksi teille, joita tämä viesti ärsyttää.
Kommentit (13)
ja vaikka uskonkin, että muidenkin rukouksilla on voimaa, olennaista on nyt se, että itse rukoilet niin paljon kuin pystyt ja luotat siihen, että Jumala auttaa.
yritän rukoilla vielä, olen huutanut ja huutanut apua mutta minkäänlaista rauhaa tai vastausta en saa, olo on niin kamala, kun tässä on vielä tämä maallinenkin puoli, olen niin yksin nyt
Nälkää näkee 925 miljoonaa ihmistä, noin seitsemäsosa maapallon väestöstä. Nälkä on maailman suurin terveysriski, se tappaa enemmän ihmisiä kuin AIDS, malaria ja tuberkuloosi yhteensä. ...
toivon myös omasta puolestani sinulle paljon voimia ja kaikkea hyvää!
Soittaisitko sielunhoitopuhelimeen. Voisit keskustella jonkun kanssa (nimettömästi ja saada rukousapua)
Helsingin Ev. Lut. Kansanlähetys
SIELUNHOITOPUHELIN 148 5432
Ma-la 19-22 (1.6.- 31.8. ti ja pe 19-22)
Soittaisitko sielunhoitopuhelimeen. Voisit keskustella jonkun kanssa (nimettömästi ja saada rukousapua)
Helsingin Ev. Lut. Kansanlähetys
SIELUNHOITOPUHELIN 148 5432
Ma-la 19-22 (1.6.- 31.8. ti ja pe 19-22)
Etsiskelin netistä esirukouspaikkoja, en onlinea löytänyt...
-RadioDei:n rukouspuhelin, joka päivä klo 19-23: 040 172 7000
-Palveleva Puhelin 01019-0071 suomenkielisille ja 01019-0072 ruotsinkielisille. Päivystysajat ovat koko Suomessa su–to klo 18–01, pe ja la 18–03. Ruotsinkielinen päivystys on joka ilta klo 20–24.
tilanteita vetääkseen sinua puoleensa.. Silloin kut et kuule Jumalaa, rukoile ja lue Raamattua viimeistä päivää. Lue itsellesi Raamatun lupauksia - Isä on luvannut olla kanssasi päiviesi loppuun saakka. Hän ei KOSKAAN hylkää. ei ikinä!! Isä iloitsee kun hakeudut hänen ohjaukseena. Pyydä häntä selvittämään elämäsi sotkut!
Tiedän mitä on, kun kamalat tunteet valtaavat tunne-elämän tai ihmissuhde on karilla. Muista, että usko ei ole kiinni tunteista. Kun turvaat Jeesuksen sovitustyöhön, sinulla on yhteys Häneen, vaikka tuntuisi kuinka hirveältä. Hän kuulee ja vastaa. Muista, että paha olo menee AINA jossain vaiheessa ohi, se on varmaa.
Onko sinulla seurakuntayhteys? Jos ei, mene johonkin kristilliseen seurakuntaan ja pyydä keskustelu- ja esirukousapua. Ja tuo auttava puhelin on ensihätään varmasti tosi hyvä. Ja vaikka olet herkässä mielentilassa, niin koeta olla välittämättä rasittavista kommenteista täällä :)
Jos paikalla on yhtäkään uskovaa, ruokoile puolestani vaikka vain puoli minuuttia. Olen kamalassa ahdistuksessa.
Anteeksi teille, joita tämä viesti ärsyttää.
rukouspyyntö ärsyttäisi jotakuta. - Minäkin rukoilen sun puolesta, joka aloitit tän ketjun.
muista, ei Taivaanisä sua hylkää! silloin pitää kahta kauheammin rukoilla ja luottaa Isän huolen pitoon,kun tuntuu että Isä ei kuule tms.
lupaus Isän huolen pidosta on annettu Raamatussa!
siunausta!