Se äiti on saattanut tänne kirjoittaa perhetilanteestaan, pitää
selata pari päivää vanhempia viestejä josko niissä olisi jotain :-(
Kommentit (12)
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1641037/%20maanvilje…
Noinkohan olisi vaimo ollut tilalla vasta vuoden ja liittokin vain 2 vuotta vanha.
ja lapsettomiin häihinkin joutuu menemään vauvan kansa kun hääpari ei halua isompia lapsia häihin. Mammat vastaa, että mene vauvan kanssa kahdestaan ja jätä isommat lapset isälleen. Kyllä ne pärjää. Et kai halua loukata ystävääsi ja jäisit häistä pois vain siksi, että niistä ei ole tehty lastenkutsuja, joihin saisi tuoda lapset matkassaan.
Ja kyllä lapsi tuo toimeentulon tullessaan ja jätä vain salaa pillerit pois, kyllä mies rakastuu lapseen.
ja vauvakuumekkin taas vaivaa ja rahaa ei oo......
Ihan samaan aikaan taidettiin laittaa linkki. Juu, ei taida olla tuo tapaus.
Mutta kyllä poliisi saa sen sitten selville ilman av-mammojen selailuakin.
Tai isä..
Mulla tuli heti tästä jutusta kuultuani mieleen eilinen kirjoitus, jossa joku mies kyseli, että meneekö tila alta avioerossa, jos ei ole avioehtoa. Ja laittoi siihen, että "KIIRE!!".
En siis todellakaan oikeasti liitä tätä kirjoitusta tähän tapaukseen, mutta ketjun aloitukseen liittyen ihan mielleyhtymänä.
Tai isä..
Mulla tuli heti tästä jutusta kuultuani mieleen eilinen kirjoitus, jossa joku mies kyseli, että meneekö tila alta avioerossa, jos ei ole avioehtoa. Ja laittoi siihen, että "KIIRE!!".
En siis todellakaan oikeasti liitä tätä kirjoitusta tähän tapaukseen, mutta ketjun aloitukseen liittyen ihan mielleyhtymänä.
Mä kans tulin ettimään tuota linkkiä, kun heti aattelin et on ollu sama... Ketju taitaa olla poistettu..?
Murhaajasta on tehtävä syytöntä vaikka mikä olisi? Mieti vähän mitä kirjoitat. Kyseessä on mies joka ampui pistoolilla pienet lapsensa!!!!
Kyseessä on varmasti sama mies. Nyt se vistikin on poistettu. Kuka muistaa, vastailiko ja kommntoiko se miessiihen ketjuunsa itse vielä?