Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kirjoitti rakastavansa vielä eksäänsä...mitä mieltä??

Vierailija
19.06.2012 |

Joo, siis voitte toki murhata minut tästä syystä, mutta menin lukemaan miehen nettiin kirjoittamia juttuja, oli siis kirjoittanut eräälle palstalle anonyymisti tunteistaan exäänsä kohtaan. Mies oli siis ensin tehnyt tekstin ilmeisesti valmiiksi wordilel ja sitten laittanut sen netsuun. Tästä on jo muutamia kuukausia, kun hän kirjoitti ja viime viikolla kun aloitin loman ennen miestä menin uteliaisuuttani tutkimaan mitä koneelta löytyy..

No ihan hirveän tunnepitoista teksitä, rakastaa yhä eksäänsä ja haluaisi olla tämän kanssa ja kaipaa joka yö...ja kaiken maailman palavia rakkaudentunnustuksia. Heidän erosta jotain kolmisen vuotta ja me ollaan oltu yhdessä pari vuotta. Ei siis ole lähettänyt tuota tekstiä eksälleen, mutta tehnyt siis itselleen kai vähän päiväkirjatyyliin.

Mitä ihmettä tästä pitäisi ajatella? En voi käsittää, ihan petetty olo ja tuntuu, etten osaa enää koskaan luottaa tuohon mieheen :( Mitä te tekisitte? Eroko nyt ois edessä..?

Onko kukaan kokenut vastaavaa? Miten voisin unohtaa nuo tekstit, ei se mulle koskaan noin ole puhunut :,(

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteita ei voi pakottaa.Luulempa kuitenkin että miehesi haikailee jotain olematonta.Entiseen ei ole paluuta ja aika kuultaa muistot.Arkirealiteetit on aivan jotain toista.

Saattaahan olla,että sinun jörrikkä mies ei ole koskaan puhunut noin eksälleenkään.Anonyymisti on helpompi purkaa tunteitaan ja jopa vähän liioitella.

Vierailija
2/21 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt hitto vie voi sellaisen ihmisen kanssa olla suhteessa, joka eksän perään tuolla tavalla haikailee :( On todella väärin olla suhteessa sellaisen kanssa, jota ei kuitenkaan halua. Voimia sulle ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt hitto vie voi sellaisen ihmisen kanssa olla suhteessa, joka eksän perään tuolla tavalla haikailee :( On todella väärin olla suhteessa sellaisen kanssa, jota ei kuitenkaan halua. Voimia sulle ap!

Mitä ihmettä tässä nyt tekisi, ei tuollaista voi unohtaa lukeneensa...ero tuntuu jotenkin väistämättömältä, mutta en voi ymmärtää tätä vielä. Ei kai miehet tuollaista huvikseen kirjoittele?

Vierailija
4/21 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi kaipaa jotain muutosta suhteeseenne ja on saanut päähänsä että rakastaa exää, vaikkei ehkä rakastakaan.

Toisaalta voi olla että miehesi on todella edelleen rakastunut exäänsä. Tiedätkö miksi erosivat? Ja miksei miehesi ole sitten nyt uudestaan exänsä kanssa jos tätä niin hirveästi rakastaa?

Itse voisin antaa anteeksi pettämisen jos se olisi vaikka känninen pano jonkun merkityksettömän ihmisen kanssa. mutta toiseen rakastumista en voisi antaa anteeksi.

En voi sanoa mitä sinun pitäisi tehdä, mutta sen neuvon annan että juttele miehesi kanssa, kerro että tiedät näistä rakkaus-jutuista. Valmistaudu eroon, sillä jos miehesi exäänsä tosiaan rakastaa, tuhlaat aikaasi vain tuollaisen luuserin kanssa. Sillä se miehesi on, jos on suhteessa sinuun vaikka rakastaa toista.

Tsemppiä sinulle ap tuhannesti. Kerro mitä päätät tehdä.

Vierailija
5/21 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytyykö mies rakastavasti sinua kohtaan? Siitä tiedät totuuden. Jos hän oikeasti haaveilee paluusta exän luo, se näkyy selittämättömänä ärtymyksenä ja teidän suhteenne kylmenemisenä.

Voi se olla niinkin, että paluu yhteen exän kanssa on mahdoton toteuttaa eikä mies älyllisellä tasolla edes halua sitä. Silloin nettiin kirjoittaminen olisi hänelle tapa käsitellä ristiriitaisia tunteitaan sinua loukkaamatta. Kirjoittaminen ja kaipaus voi olla addiktoivaa, eikä sillä tarvitse olla paljon tekemistä todellisuuden kanssa. Ei kai hän olisi sinun kanssasi, jos ei haluaisi?

Ota huomioon, että tuo mies saattaa ajan kuluessa muodostaa yhtä vahvan tunnesiteen sinuun. Ehkä on jo muodostanutkin. Jos näin on, hän varoo kyllä joutumasta valinnan eteen, koska tietää, että joutuisi entistä pahempaan solmuun. Ellei ole ihan tyhmä.

Niinpä arvelen, ettei sinun kannata ottaa miestä puhutteluun eikä pelätä, ettei hän rakasta sinua. Nyt ymmärrät miestä paremmin, kun tiedät jotain hänen salaisimmistakin ajatuksistaan. Koeta käyttää se hyväksesi niin, että sinä olet se, joka lohduttaa haikealla hetkellä.

Vierailija
6/21 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tulosta toi teksti paperille, liimaa se wc:n oveen ja lähde vaikka elokuviin siksi aikaa kun tiedät, että mies törmää paperiin.

Kun tulet kotiin voi olla, että teillä on jotain asioita keskusteltavana ja homma lähtee siitä sitten purkautumaan. Sitten mies voi kertoa, että haluaako sinut vai oletko tuhlannut aikaasi häneen. Ja muista: että on nolompaa kirjoittaa tollasta tekstiä ja tuhlata sun parhaita vuosia pitäen sua laastarina, kun lukea toisen tietokonetta.

Vierailija
7/21 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ei ole niitä laittanut ex.lle vaan savuna ilmaan. Välillä on helpompi pohtia asiaa kun ne lukee tekstinä kuin lukisi omissa ajatuksissaan.

Mun ex lähti kohta 3 v sitten ja mä tulen aina rakastamaan häntä, vaikka hänellä on jo uusi nainen, uusi perhe. En ole rakastunut, mutta yhteistä elämää on yli 10 v takana sekä 2 lasta, ei niitä äkkiseltään pois saa.

Ota asia niin että teillä voi olla nyt hankalaa ja hän ehkä päässään haikailee vanhoja aikoja.

Aika kultaa muistot, sanotaan.

Ehkä tämä on pieni muistutus sinulle kuinka hyvänä aviopuolisoa pitää pitää. Oletko ollut hyvä puoliso, voisitko olla parempi ?

Näemmä pitään peruuttamatonta ei ole vielä tapahtunut.

Vierailija
8/21 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ei ole niitä laittanut ex.lle vaan savuna ilmaan. Välillä on helpompi pohtia asiaa kun ne lukee tekstinä kuin lukisi omissa ajatuksissaan.

Mun ex lähti kohta 3 v sitten ja mä tulen aina rakastamaan häntä, vaikka hänellä on jo uusi nainen, uusi perhe. En ole rakastunut, mutta yhteistä elämää on yli 10 v takana sekä 2 lasta, ei niitä äkkiseltään pois saa.

Ota asia niin että teillä voi olla nyt hankalaa ja hän ehkä päässään haikailee vanhoja aikoja.

Aika kultaa muistot, sanotaan.

Ehkä tämä on pieni muistutus sinulle kuinka hyvänä aviopuolisoa pitää pitää. Oletko ollut hyvä puoliso, voisitko olla parempi ?

Näemmä pitään peruuttamatonta ei ole vielä tapahtunut.

Vierailija
9/21 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hyvin vielä toimeen lapsen kanssa kahdestaan. Tätä siis mies harmitellut, niin olen kuvitellut, että miehen etäisyys liittyisi johonkin sellaiseen pohdintaan. En ole puuttunut vaan antanut olla rauhassa. Mutta nyt sitten paljastuikin tämä..apua.

ap

Vierailija
10/21 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime viikolla kun aloitin loman ennen miestä menin uteliaisuuttani tutkimaan mitä koneelta löytyy..

No ihan hirveän tunnepitoista teksitä, rakastaa yhä eksäänsä ja haluaisi olla tämän kanssa ja kaipaa joka yö...ja kaiken maailman palavia rakkaudentunnustuksia. Heidän erosta jotain kolmisen vuotta ja me ollaan oltu yhdessä pari vuotta. Ei siis ole lähettänyt tuota tekstiä eksälleen, mutta tehnyt siis itselleen kai vähän päiväkirjatyyliin.

Mitä ihmettä tästä pitäisi ajatella? En voi käsittää, ihan petetty olo ja tuntuu, etten osaa enää koskaan luottaa tuohon mieheen :( Mitä te tekisitte? Eroko nyt ois edessä..?

Toden totta on varmasti petetty olo eikä luottamusta varmasti helposti enää rakenneta, mutta nimenomaan niin päin, että miehellä on petetty olo eikä hänellä ole enää mitään syytä luottaa sinuun.

Kai olet ratsannut myös salaa hänen kännykkäänsä, kun hän on suihkussa, yrittänyt selvittää hänen sähköpostinsa salasanaa, kenties seurannut häntä, kun on ilmoittanut käyvänsä kaupassa ja mennyt naamioituneena baariin vahtimaan häntä, kun on ilmoittanut menevänsä kaverien kanssa vähän bilettämään?

Miehen exään rakastuneena oleminen on se tarinan pienempi roisto. Rakkaus on asia, joka ei käynnisty eikä lopu on/off kytkimestä. Se, että parisuhde exän kanssa ei lopulta onnistunut ei tarkoita sitä, että se olisi ollut rakkauden puutteesta kiinni. Luultavasti mies on vain päiväkirjamaisesti purkanut tunteitaan ja näköjään osoittautunut herkäksi ja tuntevaksi mieheksi, mikä hänelle toki synniksi laskettakoon. Jos kuitenkaan nuo hänessä vielä elävät tunteet exää kohtaan eivät ole vaikuttaneet teidän suhteeseensa, hän rakastaa sinuakin, haluaa olla kanssasi eikä enää yritä millään tavalla käytännössä palata yhteen exänsä kanssa niin sinun tulisi rentoutua, nauttia siitä, että exänsä sijaan on kuitenkin valinnut sinut.

Tosin, minusta hänen pitäisi jättää sinut, epärehellisen, kyttäävän ja mustasukkaisen naisen.

Vierailija
11/21 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime viikolla kun aloitin loman ennen miestä menin uteliaisuuttani tutkimaan mitä koneelta löytyy..

Toden totta on varmasti petetty olo eikä luottamusta varmasti helposti enää rakenneta, mutta nimenomaan niin päin, että miehellä on petetty olo eikä hänellä ole enää mitään syytä luottaa sinuun.

Kai olet ratsannut myös salaa hänen kännykkäänsä, kun hän on suihkussa, yrittänyt selvittää hänen sähköpostinsa salasanaa, kenties seurannut häntä, kun on ilmoittanut käyvänsä kaupassa ja mennyt naamioituneena baariin vahtimaan häntä, kun on ilmoittanut menevänsä kaverien kanssa vähän bilettämään?

Miehen exään rakastuneena oleminen on se tarinan pienempi roisto. Rakkaus on asia, joka ei käynnisty eikä lopu on/off kytkimestä. Se, että parisuhde exän kanssa ei lopulta onnistunut ei tarkoita sitä, että se olisi ollut rakkauden puutteesta kiinni. Luultavasti mies on vain päiväkirjamaisesti purkanut tunteitaan ja näköjään osoittautunut herkäksi ja tuntevaksi mieheksi, mikä hänelle toki synniksi laskettakoon. Jos kuitenkaan nuo hänessä vielä elävät tunteet exää kohtaan eivät ole vaikuttaneet teidän suhteeseensa, hän rakastaa sinuakin, haluaa olla kanssasi eikä enää yritä millään tavalla käytännössä palata yhteen exänsä kanssa niin sinun tulisi rentoutua, nauttia siitä, että exänsä sijaan on kuitenkin valinnut sinut.

Tosin, minusta hänen pitäisi jättää sinut, epärehellisen, kyttäävän ja mustasukkaisen naisen.

Toki petturilajitoveria piti nousta puolustamaan :D

On valtavan väärin olla yhdessä X:n kanssa, vaikka rakastaakin ja kaipaakin Y:tä. Se on raukkamaista ja munatonta. Oletko sinäkin sellainen "mies" vai? :)

Vierailija
12/21 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On valtavan väärin olla yhdessä X:n kanssa, vaikka rakastaakin ja kaipaakin Y:tä. Se on raukkamaista ja munatonta. Oletko sinäkin sellainen "mies" vai? :)

Toisin kuin naiset täällä, jotka antaneet kritiikittömän hyväksynnän kyttäämiselle, vakoilulle ja sairaalloiselle mustasukkaisuudelle ;)

Minä en tuollaista naista katselisi, joten ainakaan en ole tuo mies.

Minä olen sellainen mies, joka ymmärtää elämää ja senkin, että on mahdollista rakastaa, jopa kahta ellei useampaa ihmistä yhtäaikaa. Sinä, et tietenkään koskaan ole ollut ihastuneena kuin yhteen ihmiseen kerrallaan?

Tunteilleen ihminen ei paljon voi, teoilleen voi ja jos tässä käsitellyssä tapauksessa kuitenkin miehen teot ovat osoittaneet rakkautta ja parisuhteelle omistautumista tämän nykyisen naisen kanssa niin tämä saisi olla tyytyväinen, että kaltaisensa kanssa mies vielä haluaa olla. Tosin, en tiedä haluaisiko jos nainen olisi rehellinen kertoisi teoistaan.

Vierailija
13/21 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin naiset täällä, jotka antaneet kritiikittömän hyväksynnän kyttäämiselle, vakoilulle ja sairaalloiselle mustasukkaisuudelle ;)

Minä en tuollaista naista katselisi, joten ainakaan en ole tuo mies.

Minä olen sellainen mies, joka ymmärtää elämää ja senkin, että on mahdollista rakastaa, jopa kahta ellei useampaa ihmistä yhtäaikaa. Sinä, et tietenkään koskaan ole ollut ihastuneena kuin yhteen ihmiseen kerrallaan?

Tunteilleen ihminen ei paljon voi, teoilleen voi ja jos tässä käsitellyssä tapauksessa kuitenkin miehen teot ovat osoittaneet rakkautta ja parisuhteelle omistautumista tämän nykyisen naisen kanssa niin tämä saisi olla tyytyväinen, että kaltaisensa kanssa mies vielä haluaa olla. Tosin, en tiedä haluaisiko jos nainen olisi rehellinen kertoisi teoistaan.

Tiedätkö sinä ELÄMÄÄ YMMÄRTÄVÄ MIES (tirsk), ettemme tiedä tämän miehen syitä olla tavoittelematta exäänsä. Ehkä exä on saavuttamattomissa: uuden miehen kanssa, ehkä hän ei vain halua tätä miestä takaisin, jne. Tällöin syy jäädä nykyisen naisen kanssa ei ole ihmisen aito sisäsyntyinen valinta, vaan olosuhteiden johdattelema "valinta". Mikäli exän voisi saada takaisin, mies ryntäisi tämän luo alta aikayksikön.

Samalla hän toivoo saavansa exänsä takaisin, rakastaa häntä ja kaipaa häntä öisin. Mikäli tunne on noin voimakas, hänellä tuskin on kovin voimakkaita tunteita nykyistä naistaan kohtaan.

On petos olla jonkun kanssa vain siksi "kun ei nyt muutakaan ole" ja oikeasti haluaisi olla jonkun muun kanssa. Se on suurempi petos, kuin lukea toisen viestejä tms. Toinen menettää siivun yksityisyyttään, toinen palasen (esim vuosia?) elämäänsä. Molemmat ovat väärin, mutta kyllä toisen "varaaminen" vaikkei tätä oikeasti edes halua, on oman moraalikäsitykseni mukaan suurempi synti.

Vierailija
14/21 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ihmisen aito sisäsyntyinen valinta, vaan olosuhteiden johdattelema "valinta".

Tämä pätee meihin kaikkiin. Ei ole sattuma, että kauniit ihmiset pariutuvat, rikkaat ja vaikutusvaltaiset saavat kauniita kumppaneita.

Parisuhde voi olla aidosti onnellinen ja pysyvä vasta sitten, kun on tyytynyt siihen mitä on. Että tämä kumppani oli nyt parasta mitä sain, en jaksa enää etsiä parempaa.

Sillä mitä käsitelty mies ajattelee exäänsä kohtaan ei ole merkitystä, jos käytännön teot ovat rakastavia nykyistä kohtaan.

Vierailija
15/21 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On petos olla jonkun kanssa vain siksi "kun ei nyt muutakaan ole" ja oikeasti haluaisi olla jonkun muun kanssa. Se on suurempi petos, kuin lukea toisen viestejä tms. Toinen menettää siivun yksityisyyttään, toinen palasen (esim vuosia?) elämäänsä. Molemmat ovat väärin, mutta kyllä toisen "varaaminen" vaikkei tätä oikeasti edes halua, on oman moraalikäsitykseni mukaan suurempi synti.

Vierailija
16/21 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen menettää siivun yksityisyyttään, toinen palasen (esim vuosia?) elämäänsä. Molemmat ovat väärin, mutta kyllä toisen "varaaminen" vaikkei tätä oikeasti edes halua, on oman moraalikäsitykseni mukaan suurempi synti.

Tämä on yksi asioista, joita en ole koskaan naisten ajattelussa ymmärtänyt, vaikka usein on vastaan tullutkin. Eli nämä "tuhlatut vuodet" jos se kumppani ei osoittautunutkaan unelmien prinssiksi, joka on vierellä loppuiän ja vähän päälle.

Eli jos seurustelet jonkun kanssa 5 vuotta, joista 4 on elämäsi upeimpia ja hienoimpia aikoja, mutta viidentenä vuonna tulee vaikeuksia ja eroatte. Tuhlasitko siis 5 vuotta elämästäsi? Millä lailla tuhlasit, miten ne olisi tullut elää, jotta se ei olisi tuhlausta? Tuosta tulee ainakin minulle hirvittävän suorituskeskeiden elämän kuva. Kuin olisi jokin ideaalisuoritus elämässä ja jos siihen tulee poikkeamia niin olet tuhlannut elämääsi.

ps. tuossa ei menetetty niinkään siivua yksityisyydestä kuin siivu luottamuksesta. Mutta sinusta on siis ihan ok jos vaikka miehesi lukisi päiväkirjaasi.

Vierailija
17/21 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan jommassakummassa iltapäivälehdessäkin tutkimus, että n. 50 % naimisiin mennessään tietää että tämä suhde ei ole se oikea vaan tulee päättymään eroon.

Eikä se minusta ole rikos, kaikille ei vaan sitä oikeaa löydy ja sitten tulee tyytyä siihen mitä saa. Niinkin voi olla onnellinen ja tehdä toisenkin onnelliseksi.

niin ja olen nainen.

Vierailija
18/21 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kumpikin ollaan naimisissa omissa suunnissamme.

Mutta tiedän sen kaikesta huolimatta, että saisin exäni matkaan vain sormea koukistamalla ja hän ei ole ikinä päässyt minusta eroon.

Mutta olemme vahingollisia toisillemme. Revimme aikoinaan toisemme rikki ja petimme kumpikin toistamme. Kummallakin on parempi elää uuden puolison kanssa. Exäni rakastaa myös vaimoaan ja lapsiaan suorastaan palvoo. Mutta minä olen hänen muusansa, jonka kanssa nyt ei vain voi elää.

Älä ap ota asiasta stessiä. Ihmisiä rakastetaan niin eri tavoin. Exäni rakasta vaimoaan ja palvoo lapsiaan, mutta hautaan asti varmaan olen hänelle "se jokin".

Joskus nämä asiat menee vain näin. Minä itse olen asian käsitellyt ja en enää haaveile exästäni. Nykyinen mieheni vei jalat niin alta, että se läheisriippuvainen rakkaus loppui siihen.

Vierailija
19/21 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen menettää siivun yksityisyyttään, toinen palasen (esim vuosia?) elämäänsä. Molemmat ovat väärin, mutta kyllä toisen "varaaminen" vaikkei tätä oikeasti edes halua, on oman moraalikäsitykseni mukaan suurempi synti.

Tämä on yksi asioista, joita en ole koskaan naisten ajattelussa ymmärtänyt, vaikka usein on vastaan tullutkin. Eli nämä "tuhlatut vuodet" jos se kumppani ei osoittautunutkaan unelmien prinssiksi, joka on vierellä loppuiän ja vähän päälle.

Eli jos seurustelet jonkun kanssa 5 vuotta, joista 4 on elämäsi upeimpia ja hienoimpia aikoja, mutta viidentenä vuonna tulee vaikeuksia ja eroatte. Tuhlasitko siis 5 vuotta elämästäsi? Millä lailla tuhlasit, miten ne olisi tullut elää, jotta se ei olisi tuhlausta? Tuosta tulee ainakin minulle hirvittävän suorituskeskeiden elämän kuva. Kuin olisi jokin ideaalisuoritus elämässä ja jos siihen tulee poikkeamia niin olet tuhlannut elämääsi.

ps. tuossa ei menetetty niinkään siivua yksityisyydestä kuin siivu luottamuksesta. Mutta sinusta on siis ihan ok jos vaikka miehesi lukisi päiväkirjaasi.

Jos toisella on noiden viiden vuoden aikana ollut koko ajan tarkoitus siirtyä jossain vaiheessa seuraavaan, niin se tulee ilmaista myös sille toiselle jo alkujaan. Hänen tulisi sitten itse saada päättää haluaako olla välietappi.

Nämä vuodet ovat tällaisessa tapauksessa tuhlaantuneet siinä mielessä, että tämä toinen olisi voinut tuon ajan etsiä jota kuta, joka oikeasti haluaisi olla hänen kanssaan. On totta kai eri asia, jos tavallinen, rehellinen suhde päättyy normaalisti eroon, siitä ei tässä ole kyse.

Eikä tietenkään olisi ok lukea kenenkään päiväkirjaa, en niin edes väittänyt. Mutta jos olisin pettänyt miestäni ja hän saisi sen selville lukemalla päiväkirjaani, niin eipä olisi ainakaan itselläni pokkaa itkeä luottamuksen puutteesta.

Vierailija
20/21 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUINKA SAIN EXIN AVIOMEEHENI TAKAISIN LOITSUJEN LAUTAJAN {PRIEST ADU} AVULLA JA HÄNEN JÄLLEENYTTÄMISRAKKAUDEN LOITSUNSA VOIMANA 7 PÄIVÄN SISÄLLÄ. LÄHETÄ HÄNELLE SÄHKÖPOSTIA OSOITTEESEEN (PRIESTADU@GMAIL.COM)